اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139904284436613819

۵ نکته اساسی برای مدیریت تیم های دورکار

کد: 139904284436613819

https://bit.ly/2CMDaJj

، تهران , (اخبار رسمی): اگرمدیری اقدام به تشکیل تیم های دورکار نموده باشد و با مدیریت تیم های از راه دور ناآشنا باشد، ممکن است باعث شود اهداف شرکت در نهایت با شکست مواجه شوند. بدون شک، مدیریت افراد با فرهنگ های مختلف و محدودیت های فاصله و زمان، کار آسانی نیست. نکات کاربردی زیربه شما در مدیریت تیم های دورکار کمک می کنند.

۵ نکته اساسی برای مدیریت تیم های دورکار
۵ نکته اساسی برای مدیریت تیم های دورکار

به جرات یکی از مهمترین عوامل موفقیت دورکاری همین نکته است ، ارائه جزئیات ناقص به کارمندان خود نه تنها منجر به کار با تاخیر و ناکارآمد می شود بلکه باعث سوء تفاهم های احتمالی نیز خواهد شد

۱. ایجاد منشور تیم

آگاهی از اهداف یک گام از موفقیت و شکست تیم دورکار می باشد ، تیم باید اهدافی را که برای آن ها تعیین کرده اید، بداند. تهیه یک منشور تیمی برای به دست آوردن دیدگاه کلی این فرآیند مهم است. آن ها باید از امکانات موجود و سطح مسئولیت مورد نیاز هر یک از اعضای تیم آگاه باشند.آگاهی از اهداف همچنین پایه و اساسی برای مستندسازی بهترین شیوه ها و فرآیندهای تیمی است.

برای همکاری موثر تیم های دورکار خود، باید با جدیدترین فناوری ها سازگار شوید. ایمیل کافی نیست، شما باید امکان دسترسی به سیستم های سازمانی را برای همه کارکنان برقرار کنید. این باعث می شود احساس کنند که در همان اتاق کارشان در سازمان هستند.اتصال سریع و فوری کمک می کند تا افراد با یکدیگر راحت کار کنند و به موقع به وظایف خود برسند.

۲۷ سوال و جواب متداول در مصاحبه های استخدامی از نظر Inc [قسمت اول]

۲. تنظیم برنامه جلسات

هنگام جمع کردن تیم، برای آن ها توضیح دهید که چرا جمع می شوید و این چه فایده ای در پی خواهد داشت. نکات دستور کار را تهیه کرده و صورت جلسه را بنویسید. برقراری ارتباط با تیم و بحث در مورد اهداف به طور مرتب، نه تنها بهره وری را افزایش می دهد، بلکه ارتباطی را بین اعضای تیم برقرار می کند.

برنامه ریزی جلسات روزانه یا هفتگی و توضیح استراتژی کار به شما کمک می کند تا تیم را در صحنه نگه داشته و به اهداف خود برسید.

۳. استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه

استفاده از ابزارهای مناسب برای پیگیری پیشرفت، تعیین تکالیف و مدیریت تیم ضروری است. ابزارهای زیادی مانند Google Docs و Trello در بازار موجود هستند. اینها توسط طیف گسترده ای از کارفرمایان مورد استفاده قرار می گیرند تا کار خود را موثر و آسان جلوه دهند.

۴. ارائه دستورالعمل های واضح

به جرات یکی از مهمترین عوامل موفقیت دورکاری همین نکته است ، ارائه جزئیات ناقص به کارمندان خود نه تنها منجر به کار با تاخیر و ناکارآمد می شود بلکه باعث سوء تفاهم های احتمالی نیز خواهد شد. همیشه توضیحات مناسب از کارها را به تیم خود ارائه دهید. با انجام این کار، شما نه تنها به آن ها کمک خواهید کرد بلکه خود را از تلاش اضافی برای درست کردن همه چیز نجات می دهید.

۳۰ مدیرعامل موفق، عادت روزانه سرّی خود را افشا می کنند- قسمت اول[Inc]

۵. تنظیم استانداردهای کاری

همه افراد یک برداشت متفاوت از کار دارند. تعیین استانداردها برای تیم می تواند زمان لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب را کاهش دهد. وقتی یک روال را تدوین می کنید، همه با آن سازگار می شوند و آن را دنبال می کنند و بعبارتی مجبور به رعایت آن هستند . به این ترتیب اعضای تیم سوالات کمتری خواهند داشت .

مدیرنامه ؛رسانه اختصاصی مدیران 
www.modirnameh.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدیرنامه

مدیرنامه ؛ پایگاه اختصاصی خبری و تحلیلی مدیران می باشد که با هدف انعکاس رویدادهای خبری مورد نیاز جامعه مدیران کشور ایجاد شده است و گسترش ارتباطات مفید و سازنده بین فعالان عرصه مدیریت را هدف غایی خود می داند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]