کد: 139904294437514790

تامین تجهیزات سیستم های تهویه مطبوع با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

رونمایی از سایت تهویه فاتحی با هدف تامین تجهیزات تاسیسات تهویه مطبوع

کد: 139904294437514790

https://bit.ly/39jDziv

، (اخبار رسمی): با هدف تامین تجهیزات تاسیسات تهویه مطبوع و ارائه کالای مورد نیاز جهت خدمات، از سایت تهویه فاتحی به آدرس fatehihvac.com در تاریخ 15 تیر ماه 1399 رونمایی شد.

وبسایت رسمی تهویه فاتحی، به آدرس fatehihvac.com که یک سایت فروش و تامیت تجهیزات تهویه مطبوع است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تامین تجهیزات تاسیسات تهویه مطبوع و ارائه کالای مورد نیاز جهت خدمات و تعمیرات را تسهیل کند. گروه تهویه فاتحی با تجربه 10 ساله در زمینه تامین تجهیزات تهویه مطبوع اقدام به راه اندازی این وبسایت نموده است.

به نقل از راکت شو، گروه دیجیتال مارکتینگ تهویه فاتحی در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت: «این وبسایت جهت ارائه بهترین خدمات و کالاهای مورد نیاز در تاسیسات و سیستم های تهویه در حال فعالیت می باشد.»

این گروه در مقاله ای در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « وبسایت تهویه فاتحی در مدت کوتاه فعالیت بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای کاربران خود به ارمغان آورده است»

گفتنی است تهویه فاتحی، به مناسبت این رونمایی، اقدام به20 درصد تخفیف در تمام اجناس کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت تهویه فاتحی به آدرس fatehihvac.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید