اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905164479214370

از مالکیت سیم کارت خود استعلام بگیرید

روش های استعلام مالکیت سیم کارت

کد: 139905164479214370

https://bit.ly/2DDjloD

، نیشابور , (اخبار رسمی): با توجه به لزوم مالکیت سیم کارت های که در ثبت نام های غیرحضوری در برخی سامانه ها مانند سجام و سهام عدالت صورت می‌گیرد، نیاز به اطلاع از روش های استعلام مالکیت سیم کارت احساس می‌شود. بر همین اساس هر یک اپراتورهای ایرانسل و همراه اول راه هایی جهت فهمیدن مالک اصلی سیم کارت معرفی کرده اند.

روش های استعلام مالکیت سیم کارت
روش های استعلام مالکیت سیم کارت

با استعلام مالکیت سیم کارت از اینکه سیم کارت به نام خودتان است، اطمینان پیدا خواهید کرد.

با پیشرفت شیوع کرونا در کشور، بیشتر کارها به صورت مجازی انجام می‌شوند. ثبت نام سجام، ثبت نام سهام عدالت و ... از جمله اموری است که باید از مالکیت سیم کارت خود اطینان حاصل کنید. به همین جهت در این مطلب سعی شده روش های استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول و ایرانسل آموزش داده شود.

استعلام مالکیت سیم کارت ایرانسل

دو روش جهت استعلام مالکیت سیم کارت ایرانسل وجود دارد.

  • از طریق اپلیکیشن ایرانسل من
  • از طریق کد دستوری

با ورود به اپلیکیشن ایرانسل من در پروفایل صفحه اصلی، نام مالک سیم کارت نمایش داده می‌شود.

هم چنین با شماره گیری کد دستوری #80* نیز می‌توان فهمید که سیم کارت به نام شماست یا خیر. در این روش بعد از شماره گیری کد دستوری، باید کد ملی خود را وارد نمایید. سپس پیامی دریافت می‌کنید مبنی بر اینکه کد ملی وارد شده با کد ملی مالک سیم کارت مطابقت دارد یا خیر.

استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول

جهت استعلام مالکیت سیم کارت همراه اول می‌توان از طریق اپلیکیشن همراه من اقدام کرد. کافیست وارد اپلیکیشن شوید و در پروفایل صفحه اصلی، نام مالک سیم کارت را مشاهده کنید.

جهت خرید بسته اینترنت می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه بامن24

شرکت ساینا پردازش گسترش شرق در سال 1394 با هدف ارائه خدمات در بستر آنلاین تأسیس گردیده است. بامَن24 یکی از دستاوردهای این شرکت می‌باشد که در زمینه خرید شارژ، بسته اینترنت و پرداخت قبوض (آب، برق، گاز و سایر) فعالیت خود را آغاز کرده است. این سرویس با قالب پنل فروشگاه، وب سایت و اپلیکیشن خدمات خود را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با پشتیبانی تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]