اطلاعات تماس
  • 021226***** - 091293*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905214485614865

وب سایت املاک مدرن فرشته راه اندازی شد

رونمایی از سایت املاک مدرن فرشته با هدف مشاوره و معرفی ملک به متقاضیان

کد: 139905214485614865

https://bit.ly/30Q5q7o

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف مشاوره تخصصی ملکی و قراردادی و معرفی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری به متقاضیان و انعکاس آخرین اخبار حوزه مسکن، از سایت املاک مدرن فرشته به آدرس https://modernfereshteh.com در تاریخ 20 مرداد 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت املاک مدرن فرشته با هدف مشاوره و معرفی ملک به متقاضیان
رونمایی از سایت املاک مدرن فرشته با هدف مشاوره و معرفی ملک به متقاضیان

به گزارش املاک مدرن فرشته، سایت www.modernfereshteh.com که یک سایت مشاوره حقوقی ملکی و قراردادی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد مشاوره تخصصی ملکی و قراردادی و معرفی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری به متقاضیان و انعکاس آخرین اخبار حوزه مسکن را تسهیل کند.

علیرضا ایمانی، مدیر املاک مدرن فرشته در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «طی سال ها تجربه در زمینه مشاوره خرید و فروش ملک کسب مجوزهای داخلی و گواهینامه های بین المللی ، به این نتیجه رسیدیم که حضور یک سامانه مشاوره ای ملکی که به رعایت تمام حقوق مشتریان آماده ارائه خدمات خرید و فروش ملک در تهران باشد ، به شدت احساس می شود. لذا با همکاری واحد حقوقی املاک مدرن فرشته اقدام به تاسیس وب سایت خود کردیم. لازم به ذکر است مجموعه املاک مدرن، با استناد به سوابقی که در منطقه یک تهران در حوزه ( خرید ، فروش ،اجاره و مشارکت در ساخت ) در بازار مسکن وجود داشته از سال 1392با ارایه خدمات منحصر  بفرد به مشتریان و مالکین محترم ، در خیابان فرشته آغاز به کار نموده است .

برای اطمینان خاطر و جلب اعتماد شما متقاضیان  محترم ، املاک مدرن با مجوز رسمی و قانونی به شماره 0368131311 از اتحادیه املاک شهرستان شمیرانات و دارای استانداردهای جهانی از جمله:

استاندارد ۹۰۰۱ مدیریت کیفیت؛

استاندارد ۱۰۰۲ رسیدگی به شکایات مشتریان؛

استاندارد ۱۰۰۴ بالاترین سطح رضایتمندی مشتریان است.

درحال حاضر،املاک مدرن به عنوان یک  سازمان بین المللی و در تمامی سفارتخانه ها و دفاتر بین المللی به عنوان املاک معتمد معرفی و در سایت جهانی استاندارد در اتحادیه اروپا ثبت شده است .

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « بازدیدکنندگان گرامی می توانند سوالات حقوقی خود در زمینه ملک را در این وبسایت مطرح و پاسخ آن را به صورت کاملا رایگان دریافت کنند. از دیگر بخش های مهم وب سایت ، بخش معرفی پروژه های لوکس در منطقه 1 تهران است که بازدیدکنندگان می توانند با مطالعه اطلاعات هر پروژه نسبت به خرید واحدهای آن از مشاورین مجرب مدرن بهره مند شوند. در بخش دیگری از وب سایت امکان گفتگوی آنلاین با مشاور ملکی در تمام ساعات شبانه روز به صورت کاملا رایگان وجود دارد. در بخش دیگری از وب سایت به نام "مدرن مگ" اقدام به درج مطالب بسیار کاربردی در حوزه خرید و اجاره ملک نمودیم تا مخاطبین عزیز با مطالعه آن ها آگاهی لازم را برای معاملات آتی خود کسب کنند. در بخش اصلی وب سایت نیز واحدهای اداری، تجاری و مسکونی و یا زمین در تمام نواحی منطقه 1 تهران آماده معرفی به بازدیدکنندگان گرامی است »

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت املاک مدرن فرشته به آدرس https://modernfereshteh.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021226***** - 091293*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان