اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905224488912957

نحوه مطالعه برای آزمون آیلتس

کد: 139905224488912957

https://bit.ly/3kLXZWG

، تهران , (اخبار رسمی): معمولاً یکی از مهم‌ترین اهداف زبان‌آموزان، موفقیت در آزمون آیلتس است. آیلتس یک آزمون تکنیکی است که شرط اصلی موفقیت در آن، تسلط به قواعد آن است. باورش سخت است اما خود افراد بومی انگلیسی هم بدون یادگیری این تکنیک‌ها دستشان به نمره‌های بالای آزمون نمی‌رسد ما قصد داریم راه این تسلط را به شما نشان دهیم. 

نحوه مطالعه برای آزمون آیلتس
نحوه مطالعه برای آزمون آیلتس

پس اگر شما هم نوک تیز پیکان را به سمت نمره‌های بالای آیلتس نشانه‌ رفته‌اید اما به هر دلیلی قصد شرکت در کلاس‌های آمادگی آیلتس را ندارید، با مقاله همراه ما باشید تا برایتان بگوییم که چگونه در خانه برای آیلتس بخوانیم

نحوه مطالعه برای آزمون آیلتس در منزل چگونه است؟

برای موفقیت در هر آزمونی، روش مطالعه نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، به همین دلیل قصد داریم در این بخش، شیوه‌ی مطالعه‌ی افرادی را که از آزمون آیلتس سربلند بیرون آمده‌اند، برایتان رو کنیم!

زمان‌ را تقسیم بر سه کنید

پیش از شروع مطالعه، بهترین کار این است که مدت زمانی را که برای آمادگی آیلتس درنظر گرفته‌اید، به سه بخش تقسیم کنید. مثلاً اگر 12 ماه فرصت دارید، آن را به بازه‌های 4 ماهه تقسیم کنید و در پایان هر 4 ماه، فعالیت‌هایتان را مرور کنید و میزان دستاوردهایتان را بسنجید؛ ببینید آیا مطالبی را که برای این مدت در نظر گرفته بودید به پایان رسانده‌اید یا نه؟! برای کدام بخش کمتر وقت گذاشته‌اید؟ و… . به‌این‌ترتیب متوجه خواهید شد که کجای راه هستید و آیا طبق برنامه پیش رفته‌اید یا از آن عقب افتاده‌اید؟

توقف ممنوع! حتی برای یک روز

یادتان باشد که کلک قدیمی شب امتحان خواندن یا وعده‌ی چندبرابر خواندن از فردا، به‌هیچ‌وجه برای آیلتس جواب نمی‌دهد! موفقیت در این آزمون به یک پیگیری مستمر احتیاج دارد و هر وقفه‌ای هرچند کوتاه می‌تواند شما را از برنامه‌هایتان عقب بیاندازد.

تست‌زنی را زود شروع نکنید

یکی از بزرگترین اشتباهات خودخوان‌ها، شروع زودهنگام تست‌زنی است، آن هم با استفاده از سوالات واقعی آیلتس! توصیه‌ی افراد موفق این است که تست زدن را در بازه‌ی سوم زمان‌بندی‌تان شروع کنید. چون تا آن وقت، هم به سطح مناسبی رسیده‌اید و هم می‌توانید اشکالاتتان را ردیابی و رفع کنید.

با شرکت در آزمون‌های آزمایشی خودتان را محک بزنید

شرکت در آزمون‌های آزمایشی آیلتس به شما کمک می‌کند تا با شرایط و محیط آزمون بهتر آشنا شوید و تکنیک‌ها و مهارت‌هایی را که آموخته‌اید به چالش بکشید. مهم‌تر اینکه متوجه می‌شوید در کدام یک از مهارت‌های چهارگانه (Listening، Speaking، Writing، Reading) ضعف دارید.

درصورت لزوم از دیگران کمک بگیرید

بعد از اتمام منابع خودآموز آیلتس می‌توانید چند جلسه در کلاس‌های آیلتس شرکت کنید. خصوصاً اگر از برنامه‌هایتان عقب افتادید و کمتر از سه ماه تا آزمون فرصت داشتید. چون صرف هزینه برای چند جلسه کلاس آیلتس مطمئناً خیلی بهتر از شکست در آزمون اصلی و متحمل شدن هزینه‌ی میلیونی آیلتس برای بار دوم یا چندم است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین سفیرمال

فروشگاه اینترنتی سفیرمال عرضه کننده محصولات فرهنگی آموزشی بوده و تمرکز اصلی آن بر روی کتابها، ویدئوها و پادکستهای آموزش زبان انگلیسی و فرانسه است. علاوه بر این، بازیهای فکری که در تقویت هوش و یادگیری موثر هستند نیز در این فروشگاه به فروش میرسند.

اطلاعات تماس
  • 021843*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش