اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139905264496315005

محصول تازه صنایع محرکه دوار خاورمیانه رونمایی شد

ارائه ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی به بازار  تولید برق پراکنده

کد: 139905264496315005

https://bit.ly/3aEInzW

، ماهدشت , (اخبار رسمی): محصول تازه صنایع محرکه دوار خاورمیانه با نام مولد برق 32 کاوآ در کارخانه محمدشهر کرج رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی صنایع محرکه دوار خاورمیانه، مرداد ماه امسال، کارخانه محمدشهر کرج میزبان رونمایی از ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه تولید و تامین برق پراکنده  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر دائم کار بودن و سنکرون با شبکه برق محلی  را ارائه کند تا این خدمت تازه کاهش چشمگیر تعرفه برق را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ژنراتور برق با سوخت گاز طبیعی دارای محاسنی است که اعم از سبک و کم مصرف با خدمات کاملا داخلی و سرویس سالیانه ارزان و در دسترس است و می‌تواند باعث کاهش هزینه های واحدهای تجاری ، صنعتی یا مسکونی مقیاس کوچک و متوسط شود.

مهندس فیض بخش مدیرعامل صنایع محرکه دوار خاورمیانه، تولید این محصول را نتیجه دو سال تلاش همکاران و کار در این مجموعه دانست و گفت: تامین قطعات خاص و تستهای مختلف ارزیابی و صحه گذاری برای تولید این محصول از تابستان سال 97 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را حداکثر دو ماه پس از دریافت سفارش مشتریان اعلام و ادامه داد: این نوع مولد برق در مدلهای 25 و 32 کاوآ آماده عرضه است و بنا به نیاز مشتریان می تواند بصورت مولد برق اضطراری در مواقع قطع برق و یا تحت شبکه برق بعنوان پشتیبان در پیک مصرف برق آماده و تحویل شود. .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صنایع محرکه دوار خاورمیانه

شرکت صنایع محرکه دوار خاورمیانه ( S.M.D middle east) در سال 1390 با انگیزه طراحی و صنعتی سازی فن آوری محصولات مولد همزمان برق و حرارت بعنوان شاخه صنعتی شرکت Samad Power انگلستان و عضوی از گروه SAMAD تاسیس شد. این شرکت از سال 1394 تاکنون توسعه سیستم مولد همزمان برق و حرارت با تکنولوژی میکروتوربین گازی را از طراحی مفهومی تا طراحی دقیق با ساخت نمونه های مهندسی در دستور کار داشته است. بر اساس مطالعات امکانسنجی و بررسی بازار، فاز اول تولید محصول پایلوت پکیج شوفاژ مولد برق (TGB) برای بازار انگلستان هدفگذاری شده است. به موازات به منظور پوشش بازار داخلی ، از سال 1395 با معرفی پروژه به معاونت علمی فن آوری ریاست جمهوری و ورود به گروه شرکتهای دانش بنیان، شرکت در حال توسعه محصول و بازار است. مذاکره نزدیک با سازمانهای متولی در بحث انرژی از جمله وزارت نیرو و وزارت نفت ادامه دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید