اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۳***** - ۰۹۱۲۷۰*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906084520615025

ارائه کفپوش اپوکسی پارکینگی به بازار ساختمان

کد: 139906084520615025

https://bit.ly/2EN470s

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از راه های تبدیل پارکینگ شما به محیطی بیش از یک مکان جهت پارک اتومبیل، انتخاب کفپوش اپوکسی است. امروزه شما قادر خواهید بود که طیف گسترده­ای از فرمولاسیون اپوکسی را در بازه وسیعی از رنگ­های جذاب انتخاب نمایید.

ارائه کفپوش اپوکسی پارکینگی به بازار ساختمان
کفپوش اپوکسی پارکینگی اکسیرور

استفاده از کفپوش اپوکسی بر روی بتن اگرچه می­تواند اندکی هزینه کفسازی را افزایش دهد ولی این افزایش هزینه منجر به آن خواهد شد که طول عمر کف پارکینگ شما به شدت افزایش یابد

انتخاب کفپوش اپوکسی مناسب می­تواند فضای کسل کننده پارکینگ را به محیطی رنگارنگ و جذاب بدل نموده و پارکینگ منزل شما را به یک نمایشگاه های جذاب اتومبیل تبدیل نماید.

در مقایسه با ریختن کف بتونی، استفاده از کفپوش اپوکسی بر روی بتن اگرچه می­تواند اندکی هزینه کفسازی را افزایش دهد ولی این افزایش هزینه منجر به آن خواهد شد که طول عمر کف پارکینگ شما به شدت افزایش یابد. در ادامه سعی بر آن داریم که به ۳ فاکتور مهم در انتخاب کفپوش اوکسی پارکینیگی برای منازل و مکان­ های تجاری بپردازیم.

۱- دوام و پایداری

علاوه بر افزایش جذابیت سطح پارکینگ، کفپوش ­های اپوکسی ماندگاری بالا و صافی سطح بسیار مناسب را برای کف ایجاد می­نمایند که مقاومت کف بتن در برابر وسایل نقلیه و ترافیک عابر پیاده، سایش، ضربه، لکه های روغنی، اثر لاستیک­ها، بنزین و مایعات ترمز و بسیاری از فشارهای شیمیایی و مکانیکی دیگر که می­توانند به سطح بتن برهنه آسیب وارد نمایند را افزایش می­دهد.

علاوه بر این، هنگامی که سیستم اپوکسی به صورت کاملا حیح و حرفه ای بر روی سطح بتن نصب شده باشد، به طور پیوسته به زیرلایه متصل می شود و برای چندین دهه در شرایط آب و هوایی متنوع، از جمله گرمای شدید و رطوبت زیاد و باران­های سنگین ماندگار می شود.

۲- انطباق پذیری

کفپوش اپوکسی خاصیت ضد لغزش دارد و ذاتاً در برابر رطوبت و آب مقاوم است. این دو خاصیت آن را به یکی از بهترین گزینه ها برای پارکینگ و سایر فضاها که در معرض آب باران و رطوبت زیاد قرار دارند، تبدیل کرده است. علاوه بر این ، پوشش های اپوکسی را می توان به راحتی با محلول های تمیز کننده مناسب، ماشین آلات یا فشار آب تمیز کرد. کفپوش اپوکسی همچنین تخریب بتن را متوقف می­کند و از تشکیل گرد و غبار بتونی به همراه انتشار آن در کل تأسیسات پارکینگ و مجموعه خودروها جلوگیری می­نماید.

۳- صرفه­ جویی در هزینه

به هنگام مقایسه هزینه اجرای کفپوش اپوکسی، نباید فقط به هزینه نصب کفپوش روی سطح توجه شود. با در نظر گرفتن افزایش عمر سطح بتن پس از اجرای کفپوش اپوکسی و کاهش هزینه ­های نگهداری و تمیزکاری سطح می­توان فهمید که در طولانی مدت صرفه­ جویی بسیار مناسبی در هزینه‌های ساختمان انجام گرفته است. علاوه بر این، پوشش های اپوکسی با بازتاب بالای نور، نیاز به استفاده از وسایل اضافی روشنایی را کاهش می دهند و هزینه برق مصرفی ساختمان را به شدت کاهش می­دهد.

یکی از خلاقانه ترین روش ها برای رنگ کردن کف پارکینگ، استفاده از کفپوش اپوکسی پارکینگی است. در یک آخر هفته با کمترین هزینه، پارکینگ خود را به یک نمایشگاه اتومبیل تبدیل کنید. برای این کار به مقداری رنگ و رزین اپوکسی، غلطک مخصوص اپوکسی، دستگاه ساب زنی  و نیروی متخصص برای اجرا نیاز است. کفپوش اپوکسی پارکینگی پوششی با مقاومت و طول عمر بالاست که می‌تواند به صورت مستقیم بر سطح بتن اجرا شود. این نوع کفپوش اپوکسی در برابر روغن، سوخت و بسیاری از مواد شیمیایی که سایر رنگ ها را از بین می برد، مقاوم است. نظافت راحت و تنوع رنگ از دیگر ویژگی هایی است که می تواند پارکینگ شما را برای مدت طولانی زیبا و جذاب نگه دارد. البته لازم به ذکر است این ویژگی ها فقط در صورتی به دست می آید که از مواد اولیه مرغوب استفاده شود و آماده سازی سطح بتن به صورت اصولی انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی اکسیرور

شرکت اکسیرور به کوشش جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر در زمینه تولید و اجرای تخصصی انواع کفپوش‌ اپوکسی (پارکینگی، صنعتی، آزمایشگاهی، آنتی استاتیک، ساختمانی و سه بعدی)، انواع کفپوش پلی یورتان و پلی اوره، شروع به کار نمود. رنگ کفپوشی مورد استفاده در پروژه‌های مختلف این شرکت با بهترین مواد اولیه و رعایت کلیه اصول استاندارد و توجه به نکات علمی و فنی در تمامی مراحل، تولید می‌شود. کیفیت بالای رنگ تولیدی، بهره‌گیری از اجراکارهای مجرب و آموزش دیده توسط کارشناسان فنی اکسیرور، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش توسط تیم پشتیبانی متعهد و پیگیر، از ویژگی های متمایز کننده شرکت اکسیرور می‌باشد. از جمله فعالیت‌های دیگر اکسیرور به اشتراک گذاشتن تجارب و دانش کسب شده در زمینه‌های مختلف علم مواد و پلیمر است که در قالب مقالات علمی به صورت رایگان در دسترس پژوهشگران، دانشجویان و علاقه مندان قرار گرفته است و به صورت پیوسته با علم روز دنیا به روز رسانی می‌شود.

اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۶۶۳***** - ۰۹۱۲۷۰*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان