اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906104523314775

تولیدی ابوشهر رقیبی تازه نفس در صنعت تولید فرآورده ای کنجدی ارائه کرد

آغاز عرضه و فروش ارده سنتی تولیدی ابوشهر

کد: 139906104523314775

https://bit.ly/2ETeIXM

، بوشهر , (اخبار رسمی): تولیدی ابوشهر ، فعال در تولید فرآورده های کنجدی کشور، ارده اصیل شهرستان دشتستان را با به صورت کاملا سنتی تهیه شده از کنجد ایرانی برشته شده از 15 مهرماه به بازار مصرف عرضه می کند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی تولیدی ابوشهر، از 15 مهرماه توزیع  ارده سنتی استان بوشهر در وبسایت رسمی فروشگاه ابوشهر آغاز می شود.
بر اساس این گزارش، علاقه مندان به ارده سنتی دوآتیشه از 15 مهرماه به بعد با مراجعه به سایت  ABUSHAHRDATE.IR  قادر خواهند بود از این محصول ارگانیک بهره ببرند.
مدیرعامل شرکت تولیدی ابوشهر با اشاره به اهمیت بهره گیری از ارده کنجد سنتی در رژیم غذایی روزانه و خواص درمانی آن ، گفت: 
ارده از محبوب ترین و پرفروش ترین فرآورده های کنجدی ایران است که اگر بصورت ارگانیک و خالص فرآوری شود برای کلسترول بد خون(HDL) را کاهش می دهد و باعث تقویت سیستم عروقی؛حتی درمان در بیماران مبتلا بیماری های عروقی و قلبی بسیار مفید است. در روش سنتی تهیه ارده کنجد در استان بوشهر بعد از برداشت کنجدها و بوجاری کردن آنها ابتدا پوست زدایی و پس از آن کنجدها را وارد تنور هایی می کنند و در نهایت کنجد های برشته را در سنگ آسیاب ریخته و ارده سنتی استان بوشهر فرآوری میشود.
وی ادامه داد:  
تولید و عرضه این محصول ارزشمند و ارگانیک،نتیجه اعتماد به تیم فنیِ جوان و بهره گیری از تجربه تولید کنندگان باتجربه و خوشنام ایران است که در پس از ماه ها تلاش و ، در 15 مهرماه با نام تجاری ارده سنتی ابوشهر وارد بازار محصولات کنجدی کشور خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت  رسمیفروشگاه ابوشهر به نشانی ABUSHAHRDATE.IR مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اَبوشَهر

فروشگاه اَبوشَهر به عنوان یک دوست در کنارتان قرار دارد تا با شما دوستان عزیز با مطمئن ترین و ساده ترین راه به بزرگترین بازار محصولات و فرآورده های ارگانیک استان بوشهر متصل شوید. مجموعه فروشگاه ابوشهر در این مسیر با بهره گیری از تیم جوان و مجرب با تمام تلاش در جهت خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز آمده معرفی محصولات برتر ارگانیک استان بوشهر می باشد. ما این مسیر را با عشق آغاز کرده ایم؛ رضایت شما سرمایه ما می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]