اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114524114475

سیستم آموزش مجازی دیتاجو سعی دارد تا در کنار تمامی دانشجویان و دانشگاهیان باشد

از واکسن ویروس کرونا تا یادگیری برنامه نویسی فقط با آموزش مجازی دیتاجو

کد: 139906114524114475

https://bit.ly/3jPreXy

، تبریز , (اخبار رسمی): یکی از اهداف سیستم آموزش مجازی دیتاجو، جامعیت می‌باشد. پلتفرم تخصصی دیتاجو می‌کوشد تا تمامی فایل‌های آموزشی را در بهترین کیفیت در اختیار پژوهشگران و افراد جستجوکننده آن قرار دهد.

از واکسن ویروس کرونا تا یادگیری برنامه نویسی فقط با آموزش مجازی دیتاجو
دیتاجو | جستجوی هوشمند آنلاین دانلود فایل، مرجع آموزش مجازی دانشجویان و دانشگاهیان

سیستم آموزش مجازی دیتاجو در راستای ارتقاء آموزش دانشجویان گام برداشته و با مهیا کردن انواع فایل‌های آموزشی متعدد در دوران کرونایی در کنار دانشجویان و محصلان بوده و آموزش مجازی را آسانتر کرده‌ است

سیستم آموزش مجازی دیتاجو چگونه بین دانشجویان به یک برند به یادماندنی تبدیل شد؟

دیتاجو از زمان آغاز فعالیت خود تاکنون تلاش کرده‌است تا همواره در کنار دانشجویان بوده و آنان را در تمامی مراحل تحصیلی‌شان همراهی کند. دیتاجو سه مفهوم جامعیت، سرعت و سهولت دسترسی را به عنوان اهداف خود قرار داده و برای اعمال آن کوشش کرده‌است. با تحت پوشش قرار دادن تمامی رشته‌ها در تمامی گروه‌های آموزشی و در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به جامعیت معنا بخشیده‌است و سبب شده تا تمامی دانشجویان رشته‌های مختلف برای یافتن فایل‌های مدنظر خود به آن مراجعه کنند. جامعیت را در قالب تمامی فرمت فایل‌هایی که ممکن است نیاز باشد از قبیل: ورد، پی دی اف، پاورپوینت، اندروید، اتوکد،ام پی فور، پی اس دی، جی پی جی ، رستر و شیپ نیز مدنظر قرار داده‌است. سرعت در جستجو و سهولت در دسترسی را نیز به دلیل صرفه‌جویی در زمان و هزینه دانشجویان در نظر گرفته و همواره در تلاش است تا فایل‌های جستجو شده را با بهره‌گیری از موتور جستجوی آنلاین در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت و با دسترسی آسان در اختیار دانشجویان قرار دهد. از طرفی دیگر با شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها اساتید و سیستم‌های آموزشی برای جبران نواقص آموزش مجازی به تعیین تکالیف و پروژه‌های مختلف روی آوردند. همین امر سبب شد تا یاری دیتاجو به دانشجویان جهت تکمیل تکالیف و پروژه‌های خود بیش از پیش افزایش یابد. همین همدلی و همراهی در تمامی زمینه‌ها و تمامی زمان‌ها منجر شده‌است تا دیتاجو به یک برند ماندگار میان دانشجویان تبدیل شود.

خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در مورد  آموزش مجازی دیتاجو چه می گوید؟

خبرگزاری‌های معتبر بسیاری به پوشش اخبار مرتبط با دیتاجو پرداخته‌اند. یکی از این خبرگزاری‌ها، پایگاه خبری آنا وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. این خبرگزاری سیستم آموزش مجازی دیتاجو را به عنوان تنها ساختار تخصصی برای جستجوی آنلاین در زمینه فایل‌های آموزشی و کاربردی معرفی کرده‌است که بستری هوشمند را برای متقاضیان انواع فایل‌های تحصیلی و پژوهشی فراهم کرده‌است. این وبگاه در این گزارش خبری سعی کرده‌ تا به سوالات مختلف پیرامون دیتاجو از جمله تیم دیتاجو را چه متخصصانی تشکیل می دهند؟ چرا میلیون‌ها دانشجوی دانشگاه‌ها به دیتاجو احتیاج دارند؟ رسانه و روابط عمومی چه کمکی به آموزش دانشجویی کرده است؟ پاسخ دهد. 

آنا تیم دیتاجو را یکی از بهترین متخصصان حوزه دیجیتال مارکتینگ تبریز معرفی کرده‌است که هر یک جزو افراد حرفه‌ای حوزه تخصصی خود شناخته می‌شوند. به گفته خبرگزاری آنا مسئولیت سئو مستری دیتاجو، برعهده سیداحسان خسروی می‌باشد. مریم افخمی مسئولیت خلق و تولید محتوای این استارتاپ را می‌برد. فرید هنرور، وبمستری دیتاجو را انجام می‌دهد. داوود یوسفی نیز دیجیتال نورومارکتری دیتاجو را در کنار تحلیل‌گری، مشاوره بیزینسی، بهینه سازی نرخ تبدیل و روانشناسی وب برعهده دارد.

در ادامه این گزارش نیز به نظرات دانشگاه کرنل، دانشگاه بریتیش کلمبیا و دانشگاه بین‌المللی فلوریدا در رابطه با استارتاپ دیتاجو پرداخته شده‌است. اختصاص گزارش‌های وبگاه‌های خبری معتبر همچون خبرگزاری دانشجویان ایران، سایت فرادرس، پایگاه خبری بهار نیوز، خبرگزاری الف، ترنجی و تبریز آی او نیز از دیگر مطالب گردآوری شده در مقاله خبرگزاری آنا می‌باشد.

ویروس کرونا چیست؟

در حالی که ویروس کووید 19 از ابتدای سال میلادی جدید تمامی کشورهای جهان و میلیاردها انسان را درگیر کرده‌است، میلیون‌ها نفر مبتلا و هزاران نفر جان خود را از دست داده‌اند. تمامی چشم‌ها به دنبال درمان موثر و یا واکسن آن می‌باشد تا تمامی جهانیان به روال عادی سابق زندگی خود بازگردند.

اما ابتدا بررسی کنیم که چرا تا زمان نگارش این مطلب دانشمندان موفق به کشف واکسنی که به تایید سازمان جهانی بهداشت برسد نشده‌اند.

واکسن چیست؟

واکسن به عنوان یک عامل پیشگیری کننده در مقابل بیماری‌های عفونی شناخته می‌شود. این سازه که ماهیت بیولوژیکی دارد به وسیله پاتوژن طبیعی یا مصنوعی از بروز و گسترش عفونت جلوگیری کرده و موجب بهبود بیماری و درمان می‌گردد.

واکسن کرونا چیست؟

نتایج بررسی‌های صورت گرفته بروی ویروس کرونا نشان می‌دهد که ژنوم این ویروس پیوسته در حال تغییر است. همین عامل سبب شده‌است تا تولید واکسن کرونا با مشکل مواجه شود. در حال حاضر واکسنی که منجر به ایمنی در برابر بیماری کووید 19 شود، کشف نشده‌است. با آنکه محققان در تلاشند تا هر چه سریعتر به واکسنی موثر دست یابند اما انتظار تولید واکسن در مقدار انبوه و در اختیار قرار گرفتن آن به میزان فراوان حداقل تا پایان سال میلادی جاری غیرمعقول به نظر می‌رسد.

آموزش مجازی دیتاجو در مورد علوم پزشکی چه توضیحاتی داده؟

دیتاجو از علوم پزشکی به عنوان یکی از شاخه‌های مهم و حیاتی دانش بشری یاد کرده و آن را مجموعه‌ای از رشته‌ها که به منظور پیشگیری، تشخیص، درمان، بازتوانی و نوتوانی و همچنین افزایش سطح سلامت جامعه بکار گرفته می‌شود، اطلاق کرده‌است. ‌دانش آموختگان رشته‌های مختلف علوم پزشکی می‌توانند در مراکز مختلف بهداشتی و درمانی نسبت به خدمت به جامعه بشری همت گمارند.

دیتاجو به تشریح وظایف مختلف دانشگاه‌های علوم پزشکی از قبیل: بهداشت، درمان و آموزش و پژوهش پزشکی پرداخته و در ادامه چندی از دانشگاه‌های مطرح علوم پزشکی کشور را معرفی نموده‌است. توضیحات تکمیل در رابطه با رشته‌های علوم پزشکی نیز بحث بعدی در مقالات مرتبط با علوم پزشکی بر روی این وب‌سایت می‌باشد.

اخبار جدید واکسن کرونا

همانطور که اشاره شد، میلیاردها انسان چشمشان به دست محققان سراسر دنیا دوخته شده تا هر چه سریعتر واکسن موثر بیماری کرونا را کشف کنند. افراد مشتاقانه اخبار لحظه به لحظه واکسن کرونا و همچنین اخبار لحظه به لحظه یافته‌های مربوط به کرونا را پیگیری می‌نمایند. تمامی واکسن‌ها بایستی مراحل زیر را برای تولید نهایی واکسن کرونا سپری کنند:

آزمایش پیش بالینی، فاز اول آزمایش بالینی، فاز دوم آزمایش جامع، فاز سوم آزمایش میزان کارآمدی، تایید و ترکیب مراحل. در حال حاضر بیش از 140 واکسن در سراسر دنیا در مرحله پیش بالینی قرار دارند. 18 واکسن توانسته‌اند وار فاز اول آزمایش بالینی شوند، 12 واکسن در حال آزمایش‌های گسترده بالینی قرار دارند. 6 واکسن در حال آزمایش‌های مقیاس بزرگ اثر سنجی هستند و تنها یک واکسن توانسته تاییدهای لازم برای استفاده محدود را کسب نماید.

داروسازی چیه؟

داروسازی یکی از رشته های مرتبط با علوم پزشکی است که به پیوند علم شیمی و علوم پزشکی برای دستیابی به سلامت مطلوبتر می‌پردازد. در این رشته تولید و ساخت دارو، بررسی وضعیت دارو در بدن انسان، بررسی بدن انسان بر روی دارو و ... آموزش داده می‌شود. داروساز با شناخت ماده موثره، فرموله کردن آن در قالب فرمی که قابل مصرف باشد مانند: قرص، کپسول، شربت یا به صورت تزریقی تلاش می‌کند تا سطح سلامت جامعه را افزایش دهد. ‌

دانشجویان داروسازی در سطح دکتری حرفه‌ای دروس پایه بیولوژی نظری، فیزیک نظری، ریاضیات پایه و مقدمات آمار، شیمی عمومی، بیوشیمی، فیزیولوژی، شیمی آلی، تشریح، اصول خدمات بهداشتی،و ... را مطالعه می‌کنند.

دیتاجو چه کمکی به آموزش مجازی می‌کند؟

آموزش مجازی از جمله مقولاتی است که در ماه‌های اخیر به ویژه پس از شیوع کرونا و متوقف شدن آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس رایج شده‌است. نظام آموزشی کشور به ناچار مجبور شده تا با الگوگیری از نظام‌های آموزشی سایر کشورها به آموزش مجازی روی آورده‌است. دانشجویان و دانش آموزان به جزوات مختلف درسی، نمونه سوالات، فایل‌های آموزشی، گزارشات کارآموزی و ... نیاز دارند تا با بکارگیری آنان در کنار مطالب ارائه شده توسط اساتید از کیفیت آموزشی مناسبی برخوردار شوند.

برنامه نویسی چیست و از کجا شروع کنیم؟

برنامه نویسی یا Programming فرآیندی است که طی آن برنامه نویس (programmer) با اجرای کدنویسی (codding) دستورالعمل‌های کامپیوتری لازم را برای انجام کار یا رفع مشکل وارد می‌کند. اما برای شروع برنامه نویسی و طراحی سایت یا طراحی بازی و نرم افزار چه کارهایی باید انجام دهیم؟

برای شروع برنامه نویسی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشید. در ابیدای مسیر باید از افراد متخصص و معتمد مشاوره بگیرد. زبان‌های برنامه نویسی مختلف را شناخته و بهترین و مناسبترین آن را انتخاب کنید. پیش نیازهایی که در این مسیر به آنان وابسته خواهید بود را شناسایی و بیابید. از تمرینات ابتدایی و ساده برای افزایش تسلط خود شروع کنید. زبان های برنامه نویسی مهم دنیا، عبارتند از: جاوا، شارپ، سی و سی پلاس پلاس ، اسکریپت، پی اچ پی، برنامه نویسی، برنامه نویسی پرل، برنامه نویسی پایتون و .. که هریک ویژگی‌ها، معایب و مزایای خاص خود را دارد و ضروری است تا از اصول اولیه آنان بهره مند شوید.

دیتاجو سعی دارد تا در کنار تمامی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور و کلیه رشته‌های آموزشی باشد. در عین حال که فایل‌های مورد نیاز دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی را شناسایی و نسبت به برطرف کردن انان اقدام می‌کند، به رشته‌های فنی و مهندسی همانند: علوم کامپیوتر و برنامه نویسی توجه دارد. پلتفرم تخصصی دیتاجو می‌کوشد تا تمامی فایل‌های آموزشی را در بهترین کیفیت در اختیار پژوهشگران و افراد جستجوکننده آن قرار دهد. دیتاجو برای همه است و صرفا روی یک رشته تمرکز ندارد و سعی دارد تا در خدمت تمامی دانشجویان بوده و کلیه رشته‌های درسی را تحت پوشش قرار دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دیتاجو

داستان دیتاجو از کجا شروع شد؟ همه ما در طول دوران تحصیل و دانشجویی خود دنبال مقالات، فرم ها، نمودارها، مستندات، جزوات درسی، کتاب های الکترونیکی، گزارش های کارآموزی، پروپوزال ها، پرسشنامه ها، نمونه سوالات و فایل های آموزشی به درد بخور بوده ایم که بتوانیم برای تکمیل تحقیقات و انجام بهتر پروژه های تحصیلی خود از آن ها استفاده کرده و نهایت بهره را ببریم. در بیشتر موارد هم به دلیل سختی جستجو و یا ناقص بودن فایل مورد نظر، نمی توانستیم جستجوی خود را تکمیل کرده و فایل و مطالب مورد نظر خود را پیدا کنیم و کارهایمان را انجام دهیم. به همین جهت برای مبارزه با بزرگترین تراژدی یعنی پیدا نکردن در کوتاهترین زمان ممکن با توجه به انباشتگی زیاد اطلاعات، نیاز به راه حلی جامع برای جستجو و پیدا نمودن سریع و آسان فایل احساس می شد که در اینجا بود که دیتاجو متولد شد. کمک و هدف دیتاجو به کاربران چیست؟ دیتاجو با شعار “برای شمایی که نمی خواهید دست خالی برگردید” بنا نهاده شده است و هدفش جامع بودن، سرعت بخشیدن به جستجو و دسترسی راحت به فایل های موجود در گوگل می باشد. در دیتاجو مفهوم ‏پیدا نشد، وجود ندارد و کاربران می دانند که هر فایلی که ‏دنبالش هستند، حتما با دیتاجو پیدا خواهند نمود، ‏حتی یک جستجوی کوچک هم این مطلب را اثبات می کند. طرز کار دیتاجو به این شکل است که می توان آن را یک سایت هوشمند جستجوی فایل در اینترنت در نظر گرفت که به صورت اتوماتیک با موتور جستجوی هوشمندش اقدام به پایش هوشمند فایل در اینترنت می کند و فایل های مورد نظر کاربر را بدون کم و کاست در اختیارش قرار می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش