اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906114525314269

تجهیزاتی که در زیبایی شهرها نقش بسزایی دارند؛

آیا می دانید مبلمان پارکی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کد: 139906114525314269

https://bit.ly/32gMcIl

، تهران , (اخبار رسمی): مبلمان پارکی یکی از پرمصرف ترین نوع تجهیزات شهری است. هر روز در پارک ها و خیابان ها انواع گلدان شهری، نیمکت پارک، و وسایل ورزشی پارکی را می بینیم، ولی شاید به این دقت نکرده باشیم که این تجهیزات چقدر باعث زیبایی شهرها می شوند یا چه کاربردهایی دارند.

آیا می دانید مبلمان پارکی چیست و چه کارایی دارد؟
فلاور باکس یکی از انواع گلدان شهری است که در ایعاد و مدلهای مختلف تولید می گردد.
آیا می دانید مبلمان پارکی چیست و چه کارایی دارد؟
نیمکت پارکی یکی از تجهیزات پارک است که در مدلهای نیمکت سیمانی، نیمکت فلزی و چوبی تولید می گردد.
آیا می دانید مبلمان پارکی چیست و چه کارایی دارد؟
وسایل بازی از جمله تجهیزاتی هستند که در پارکها نصب می گردنند.

آمار نشان می دهد کشورهای مدرن و پیشرفته که اصول زیبایی و آرامش را در معماری و مبلمان شهری رعایت می کنند، دارای مردمی شادتر و جامعه ای پویاتر هستند.

استفاده از فضای سبز در شهرهای صنعتی و بزرگ جزء حقوق شهروندی به شمار می آید. از این رو شهرداری وظیفه دارد تجهیزات مورد نیاز جهت آسایش و سرگرمی شهروندان در پارک ها و بوستان ها را فراهم آورد. پارک ها و فضای سبز مجتمع های مسکونی مجهز، مکان مناسب و امنی برای گذراندن اوقات فراغت هستند. کودکان برای بازی، جوان ترها برای استراحت و ورزش و افراد مسن تر برای معاشرت با دیگر همسن سالان خود این مکان ها را انتخاب می کنند. به نظر می رسد یک پارک به واسطه 4 وسیله، کاملا تجهیز شده و آماده پذیرایی از خانواده ها خواهد شد. این مطلب را مطالعه کنید تا بیشتر با این لوازم آشنا شوید.

نیمکت پارکی فرصت هنرنمایی طراحان

نیمکت پارک جزء جدانشدنی از پارک ها است و هدف از قرار دادن آن ایجاد فضایی برای استراحت و تعامل با دیگر همشهریان و زیباسازی پارک است. امروزه در کشورهای بزرگ دنیا برای طراحی نیمکت ها طراحان ذبده استخدام می شوند. آنها تلاش دارند با استفاده از نیمکت مفاهیم انسانی، اجتماعی و هنری را به شهروندان منتقل کنند. برای مثال می توان به نیمکتی که به شکل کتاب طراحی شده است و یا نیمکت پارک که شبیه به ریشه های درخت است، اشاره نمود. نیمکت ها امروزه چند منظوره طراحی می شوند. برای مثال یک دوچرخه سوار می تواند دوچرخه خود را در کنار نیمکت پارک کرده و لحظه ای استراحت کنند.

چوب استفاده شده در ساخت نیمکت ها، فلز به کار رفته در آنها، رنگی که روی انواع نیمکت زده می شود و بتن و سیمان استفاده شده، همه حاصل ترکیب علم و هنر هستند. چوب پلاست به هیچ عنوان رطوبت را جذب نمی کند، استفاده از آلیاژ فولاد مقاومت نیمکت را افزایش داده و رنگ الکترواستاتیک ماندگاری بالایی به محصول می دهد. نیمکت های بتنی و سیمانی نیز از این قائده مستثنی نیستند و امروزه مقاومت و ماندگاری بالایی دارند.

زیبایی چندین برابر با گلدان شهری

گلدان پارک نیز مانند نیمکت فرصت مناسبی برای هنرنمایی طراحان و همچنین انتقال مفاهیم اجتماعی است. امروزه گلدان هایی که در سطح شهر نصب می شوند علاوه بر اینکه فضای مناسبی برای پرورش گیاهان است، فرصت مناسبی برای طراحان مبلمان شهری است که شهر و پارک زیباتر از قبل کنند. در شهرهای توریستی از وسایل نوستالژیک مانند کیوسک تلفن به عنوان یک گلدان استفاده می شود. طراحان این کیوسک به شکل یک فلاورباکس در آورده و با توجه یه فصول مختلف، گل های متنوع در آن کاشته می شود. استفاده از گلدان های بزرگ شهری به شکل چند منظوره از دیگر ایده های جذاب در پارک های معروف دنیا است. آنها با ترکیب گلدان پارکی و نیمکت این فرصت را به شهروندان می دهند که با نشستن در کنار گلدان از زیبایی گل ها کاشته شده در آن لذت ببرند.

آموزش روابط اجتماعی به کمک لوازم بازی پارکی

اما مهمترین دلیل مراجعه به پارک ها، بازی کودکان در پارک است. از این رو بزرگترین پارک های دنیا زمین های بازی بسیار بزرگ و در عین حال تاب و سرسره  مجهز دارند. روانشناسان و طراحان تجهیزات بازی کودکان در تعامل با هم تلاش دارند محیطی طراحی کنند که در آنجا کودکان بازی های گروهای را آموزش ببینند، بتوانند از موانع پیشروی خود عبور کرده و به اهداف مورد نظرشان برسند. این باعث می شود که بازی در پارک ها تکراری و خسته کننده نشود. طراحان گاه کودکان را در قالب یک فضانورد می بینند و فضای بازی را به صورت یک سفینه فضایی معلق در فضا طراحی می کنند و گاهی آنها را به شکل یک ناخدای کشتی تصور کرده و اجازه بازی و رهبری یک کشتی در اقیانوس را به آنها می دهند. در این زمینه دست طراحان تاب سرسره باز است که از چه متریالی استفاده کنند و چه ایده ای داشته باشند. مهمترین نکته این است که بازی در زمین بازی باید حس خلاقیت کودکان را تقویت کند و کار گروهی را به آنها بیاموزد.

تزریق سلامت به جامعه به واسطه وسایل ورزشی پارکی

گفته می شود ورزش در پارک ها چه به صورت ورزش همگانی و چه به صورت ورزش با وسایل ورزشی پارک از سال 1998 در چین مورد توجه قرار گرفت و از سال 1384 در ایران رواج یافت.

تولید لوازم ورزشی پارکی در ایران از همان ابتدای با توجه به اصول ورزشی و با الگو گرفتن از تولیدات خارجی شروع شده است. امروزه به هر گوشه و کناری که نگاه کنید می توانید ردپایی از این محصولات را پیدا کنید. اما همه می توانند از این تجهیزات استفاده کنند؟ ممکن است این تجهیزات به بدن آسیب وارد کند؟ وجود این تجهیزات ورزشی پارکی می تواند در سلامت جامعه نقش داشته باشند؟

طبق تحقیقات انجام شده افرادی که طبق برنامه و منظم از این تجهیزات استفاده می کنند در مدت زمان کوتاه توانسته اند وزن کم کرده و مقاومت بدنی خود را افزایش دهند. این تجهیزات برای خانم ها و آقایانی طراحی شده است که به بلوغ کامل جسمی رسیده اند. استفاده از لوازم ورزشی در کنار لوازم بدنسازی اهمیت زیادی دارد. این به شما کمک می کند دقیقا مانند یک باشگاه ورزشی با برنامه و اصولی پیش روید.

استفاده از فضای سبز در شهرهای صنعتی و بزرگ جزء حقوق شهروندی به شمار می آید. از این رو شهرداری وظیفه دارد تجهیزات مورد نیاز جهت آسایش و سرگرمی شهروندان در پارک ها و بوستان ها را فراهم آورد. پارک ها و فضای سبز مجتمع های مسکونی مجهز، مکان مناسب و امنی برای گذراندن اوقات فراغت هستند. کودکان برای بازی، جوان ترها برای استراحت و ورزش و افراد مسن تر برای معاشرت با دیگر همسن و سالان خود این مکان ها را انتخاب می کنند. به نظر می رسد یک پارک به واسطه 4 وسیله، کاملا تجهیز شده و آماده پذیرایی از خانواده ها خواهد شد. مجموعه ایمن ترافیک کالا را همراهی کنید تا بیشتر با این لوازم آشنا شوید.

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع مبلمان شهری از جمله تاب سرسره پارکی، لوازم ورزشی پارکی، گلدان شهری و نیمکت پارکی است. برای مشاهده تنوع بالای محصولات شما را به دیدن سایت ایمن ترافیک دعوت می کند. در صورت نیاز به مشاوره در زمینه نحوه انتخاب محصول می توانید با شماره 91090944-021 تماس بگیرید. ایمن ترافیک در صورت نیاز به نصاب می تواند کارشناسان نصب را به محل اعزام کند تا به بهترین شکل ممکن تجهیزات را نصب کند. گارانتی سلامت و کیفیت نیز نشان دهنده کیفیت بالای محصولات تولید شده است. برای ارسال نظرات از طریق ایمیل زیر با این مجموعه در تماس باشید.

 [email protected]

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمن ترافیک کالا

ایمن ترافیک کالا یک سایت انلاین در حوزه فروش تجهیزات ترافیکی-مبلمان شهری-لوازم ایمنی و وسایل بازی می باشد که از سال 1396 شروع به فعالیت کرده و با داشتن تیم خدمات و پشتیبانی علاوه بر فروش این تجهیزات، خدمات تعمیرات و نصب را نیز انجام می دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | سرگرمی و تفریح