اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906174537315141

همیشه شنیده ایم که خرید از شهر بانه بهترین نوع خرید از لحاظ اقتصادی می باشد.

چرا خرید از بانه؟

کد: 139906174537315141

https://bit.ly/3m78jJN

، خوی , (اخبار رسمی): دراین مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین پاساژ های شهربانه و تقسیم بندی محصولات موجود درآن ها را برای شما بیاوریم. تا هنگام حضور در این شهر از وجود تعداد کثیری پاساژ و مرکز خرید گیج نشوید و به سرعت به دنبال مراکز خریدی که کالای مورد نظرتان در آن است بروید.

چرا خرید از بانه ؟
شهر بانه یکی از مهمترین و پرطرفدارترین شهرهای ایران برای خرید کالاهای لوکس به قیمت ارزان می باشد.

خرید از بانه

شهر بانه یک شهر تجاری و مرزی است که دربخش دامنهٔ شمالی رشته کوه‌ زاگرس قرارگرفته.این شهر فقط به میزان ۲۰ کیلومتر با مرز ایران - عراق فاصله دارد. از نظر موقعیت جغرافیایی نیز درجنوب غربی سقز و جنوب شرقی سردشت قرار گرفته‌است.

بانه به شهرستان‌های مریوان، سردشت، سقز و اقلیم کردستان عراق محدود شده و دارای ارتباط مناسب جاده‌ای با شهر های مذکور میباشد.

شهرستان بانه در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته و آب و هوای نسبتا خنکی دارد. سرسبزی محیط طبیعی آن هم دیدینیست به طوری که  دارای جنگل‌های طبیعی و بزرگ است. در این منطقه در فصل زمستان معمولا برف و باران زیادی می بارد و در بهار با  آب شدن برف کوه ها طبیعت بکر بانه رنگ و بوی خاصی به خود می گیرد.

البته همه ی ما میدانیم که اکثر قریب باتفاق مسافرانی که به بانه سفر میکنند جهت خرید از مراکز خرید بزرگ وشلوغ این مکان است.

آیا خرید در بانه دارای سقف قیمتی است ؟

بله. دراین شهر مرزی چون کالا ها بدون هزینه گمرکی وارد میشوند، اگر قصد خارج کردن کالا های خریداری شده را دارید، باید بدانید که سقف قیمتی برای خروج کالا ازاین شهر وجود دارد. پس اگر قصد  سفر به بانه را  برای خرید جهیزیه و لیست بزرگی ازلوازم و وسایل بزرگ خانگی دارید .مطمئنا مشکل خواهید داشت. اولین مشکل این است که  ماشین های حمل بار موجود درشهر، مجوز خروج کالا  به شهر های مرکزی کشور ندارند و دومین مشکل این که ماشین های دیگری هم  هستند که بصورت شخصی و تک تک بار حمل میکنند ولی اعتماد به آن ها جهت حمل کالای گران قیمت غیر ممکن به نظر میرسد .

به یاد داشته باشید که تنها به میزان معینی اجازه خروج قانونی اجناس از این شهر را دارید.

خرید کالا از بانه توجیح اقتصادی بالایی دارد. چون این شهر منطقه آزاد اقتصادی است و کالا هارا با قیمت ارزان میتوان درآنجا یافت. هنگام خروج از شهر ایست بازرسی هایی ایجاد شده که باربند ،صندوق عقب و گاهی داخل ماشین را میگردند.

مهم ترین مراکز خرید بانه کجاست ؟

پاساژ پاسارگاد بانه »  این  اولین پاساژی که اگر از مسیر سقز – بانه  وارد این شهر شوید نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. این پاساژ بسیار مدرن و لوکس بوده و  در سه طبقه ساخته شده است.  زیر زمین پاساژ که طبقه اول محسوب میشود به همراه  طبقه دوم آن اختصاص به  لوازم خانگی دارد . طبقه سوم هم  عرضه پوشاک.  دراین طبقه  بهترین پوشاک زنانه و بچه‌ گانه  را از برندهای معروف  میتوان یافت.
آدرس دقیق : بلوار سقز، پایین تر از بلوار توحید

پاساژ گلستان بانه »  این پاساز در فاصله نزدیک به پاسارگاد قرار داد . این پاساژ نسبت مدرن بوده و چهار طبقه دارد.  طبقات همکف و زیرزمین مربوط به لوازم آرایش  و لوازم خانگی است. در طبقه های اول و دوم هم می‌توانید انواع لباس مردانه، زنانه و بچگانه را به قیمت بسیار پایین بخرید.
آدری دقیق : بلوار سقز،پایین تر از بلوار توحید، پایین‌تر از پاساژ پاسارگاد

مرکز خرید مروارید »  این مرکز برای خرید پوشاک و انواع کیف و کفش بسیار مناسب است.
آدرس دقیق : بلوار شهرداری، جنب پاساژ بهار

پاساژ زیتون بانه » این مرکز بزرگ میتواند پاسخگوی نیازهای شما برای خرید انواع لوازم آشپزخانه و پوشاک باشد.
آدرس دقیق : بلوار شهرداری، خیابان قادرخان زاده ، روبروی پاساژ بهشت بانه 

 پاساژ بهشت بانه  » بهشت یکی از بزرگترین پاساژهای شهر بانه است . اینساختمان بلند، ۱۴ طبقه دارد. اما تا به حال ۴ طبقه از این پاساژ افتتاح شده است برای خرید. انواع پوشاک، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، ابزار آلات صنعتی، لوازم تزئینی و کادویی و لپ تاپ، دوربین و دیگر وسایل متنوع را میتوانید از اینجا تهیه کنید. سایر طبقات این مرکز خرید  نیز درآینده به جهت  ایجاد دفتر های  اداری و پارکینگ خودروها  تکمیل خواهد شد.
آدرس : بلوار شهرداری، نبش خیابان قادرخان زاده

پاساژ صدف بانه » این پاساژ مکانی مناسب برای خرید لوازم مختص بازی‌های کامپیوتری و همچنین تجهیزات کوه‌نوردی است. این مرکز خرید در ابتدای خیابان شهدا، روبروی پاساژ شافعی واقع شده است.
آدرس دقیق : ابتدای خیابان شهدا، روبروی پاساژ شافعی

پاساژ شهر آفتاب بانه » طبقه ی اول پوشاک و طبقه ی دوم لوازم خانگی است.
آدرس دقیق : بانه ، میدان چومان ، جنب پاساژ پلاسکو

پاساژ عزیزی » از دیگر مراکز خرید بزرگ شهر بانه پاساژی  به نام عزیزی است ! شما می توانید انواع لوازم خانگی، آشپزخانه و وسایل آرایشی و بهداشتی را ازین این پاساژ تهیه کنید.
آدرس دقیق : میدان جهاد، پایین تر از پاساژ گلستان، بلوار ورزش

مرکز خرید قادری » یکی دیگر از مراکز خرید بانه، مرکز خرید قادری بوده که در آن انواع لوازم خانگی و وسایل صوتی و تصویری به فروش می‌رسد.
آدرس دقیق : بلوار ورزش، جنب پاساژ کردستان

مرکز خرید کاندیش» اگرفقط میخواهید لباس بخرید، مرکز خرید کاندیشفقط مخصوص پوشاک است پس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
آدرس دقیق : میدان جهاد، ابتدای بلوار ورزش، روبروی پاساژ عزیزی

مرکز خرید آربابا » همانطور که در قبلا هم اشاره شد، مراکز خرید زیادی در شهرستان بانه واقع شده اند که یکی از آن ها مرکز خرید آربابا است. در این مرکز خرید میزان بالایی از تنوع  انواع کیف و کفش و محصولات آرایشی  را در دسترس خود خواهید داشت.
آدرس دقیق : بلوار آزادی، جنب پاساژ کاندیش

پاساژ خیام » انواع کیف ، لوازم عکاسی، دوربین و دیگر لوازم مورد نظرتان  در این پاساژ پیدا میشود.
آدرس دقیق : بلوار آزادی، جنب پاساژ آربابا

پاساژ بهار» از بهترین پاساژهای بانه که می توانید برای خرید به آن بروید، پاساژ بهاراست در این پاساژ همه کالا ها به صورت ترکیبی هست.
آدرس دقیق : بلوار شهرداری، جنب پاساژ نگین

پاساژ آسیا » این مرکز خرید در شهر بانه که درآن پوشاک، لوازم‌خانگی و وسایل صوتی و تصویری عرضه می‌شود، پاساژ آسیا است که طرفداران زیادی در بین خریداران تلویزیون های ال ای دی واولد دارد.
آدرس دقیق : بلوار شهرداری، خیابان قادرخان زاده، روبروی مدرسه حجاب، جنب پاساژ میلان

پاساژ میلان » پاساژ بزرگی در کنار پاساژآسیا که در آن پوشاک و لوازم خانگی عرضه می‌شود، پاساژ میلان است.
آدرس دقیق : خیابان قادرخان زاده، بالاتر از پاساژ زیتون

دراین مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین پاساژ های شهربانه و تقسیم بندی محصولات موجود درآن ها را برای شما بیاوریم. تا هنگام حضور در این شهر از وجود تعداد کثیری پاساژ و مرکز خرید گیج نشوید و به سرعت به دنبال مراکز خریدی که کالای مورد نظرتان در آن است بروید.

آسانترین و ارزان ترین روش برای اجاره روزانه خانه و سوئیت در بانه

اگر قصد سفر به این شهر مرزی را دارید وبسایت قصریاب بهترین گزینه برای رزرو اقاتگاه در شهر بانه است. به طوری که میتوانید از راه دور و قبل از حضور در بانه محل اسکان خودرا پیدا کرده و رزرو کنید و دیگر در این شهر دغدغه ی اسکان یابی نداشته باشید. جهت اجاره خانه روزانه در بانه با وبسایت قصریاب همراه باشید.

ضمنا اگر توان حضور در شهر بانه را ندارید ویا نگران سقف قیمتی حمل کالا های خود هستید میتوانید از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی شهر بانه خرید کنید تا آن ها با متخصصین خود کالا ها را به خوبی به دست شما برسانند. مهم ترین فروشگاه های اینترنتی را در زیر برای شما نام میبریم.

فروشگاه اینترنتی کاکابیست ، بانه کالا هو ، بانه تک ، بانه ویترین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قصریاب

پلتفرم گردشگری قصریاب، بهترین وبسایت گردشگری از دید کاربران و گردشگران عزیز در طی سالیان اخیر بوده است. اجاره روزانه سوئیت، ویلا، هتل آپارتمان، هتل، اقامتگاه بومگردی و سایر انواع اقامتگاه های موجود در کشور را با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان نسبت به سایر سایت های معتبر انجام دهید. پشتیبانی 24 ساعته و همراهی میزبانان آموزش دیده و حرفه ای، اقامتی خوش با خاطری آسوده را برای شما هموطنان گرامی فراهم خواهد ساخت. ما عاشق سفر بوده و هستیم و سعی داریم تا تجربیات سفر به شهرهای مختلف را با شما علاقه مندان در میان بگذاریم. تیم قصریاب متشکل از افرادی تحصیل کرده در حوزه گردشگری با سال ها تجربه فعالیت در این حوزه در خدمت گذاری شما هستند تا بدین واسطه خدمتی ارزنده و شایسته ی هر هموطن ایرانی را به شما گرانقدران ارائه نمایند. امید است تا حسن انتخاب شما، ما را در این راه یاری نموده و انگیزه ای مضاعف در این راه برای ما باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]