اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990624455317597

به صورت آنلاین اجرا می‌شود

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین کسب و کار اینترنتی توسط سئولوشن

کد: 13990624455317597

https://bit.ly/33ORFGr

، مشهد , (اخبار رسمی): دوره ای با عنوان کارگاه آموزشی «کسب و کار اینترنتی» به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد تا علاقه مندان موضوع راه اندازی کسب و کار اینترنتی از این فرصت بهره ببرند.

برگزاری دوره های آموزشی آنلاین کسب و کار اینترنتی توسط سئولوشن
دوره های آموزشی کسب و کار اینترنتی سئولوشن آموزش راه اندازی کسب و کار آنلاین و کسب درآمد اینترنتی

کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی با رویکردی کاملا مهارتی و کاربردی برگزار می شود و تلاش می کنیم توانمندی هایی ایجاد کنیم تا فراگیران بتوانند کسب و کاری را از ایده تا اجرا راه اندازی کنند.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی سئولوشن، با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی با رویکردی کاملا مهارتی و کاربردی برگزار می شود و تلاش می کنیم توانمندی هایی ایجاد کنیم تا فراگیران در پایان دوره بتوانند مستقیم در کسب و کار خود استفاده کنند و یا حتی کسب و کاری را از ایده تا اجرا راه اندازی کنند. دوره های آموزش غیرحضوری و آنلاین کسب و کار اینترنتی ویژه تمامی علاقه مندان می باشد و نیاز به دانش فنی و تخصصی ندارد و برای افرادی که فرصت حضور مستمر و طولانی برایشان مقدور نیست. هدف ما از برگزاری کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی ارتقا مهارت فردی و کاری برای عموم علاقه مندان است.

وی در زمینه نکات آموزشی این دوره و مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: ما سعی میکنیم که دنیای کسب و کار اینترنتی را برای علاقه مندان به این حوزه آموزش دهیم و اگر کسب و کارها نیاز داشته باشند برای کسب و کارشان از سئو یا دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند خدمات مشاوره، اجرا و پیاده سازی انجام می شود. آموزش های منحصربفرد دوره های آموزشی کاملا متناسب با محتوا به انواع روش های حضوری، ویدئویی، کارگاهی و پروژه محور ارائه میشوند . اساتید دلسوز تیم ما، تا زمانی که شما را به هدف نهایی برسانند در پلتفرم های مختلف با شما در ارتباط بوده و هرگونه پشتیبانی و همراهی را خواهند داشت.ارائه محصولات آموزشی در حوزه آموزش کسب و کار اینترنتی برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری و غیرحضوری در زمینه کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت، سئو، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوای دیجیتال، اینستاگرام مارکتینگ و … مشاوره اختصاصی متناسب با کسب‌ و ‌‌‌‌‌کار شما طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی سئو و بهینه سازی سایت از خدمات اصلی سایت سئولوشن می باشد.

متولی برگزاری این دوره تاکید کرد: کسب و کار شما می‌تواند رشد کند. درآمد شما می‌تواند چند برابر شود. فقط کافی است مسیر درست را بشناسید. کافی است مشتریان خود را در زمان و مکان درست و به روش درست هدف قرار دهید. ما در این مسیر همراه شما هستیم. همراه شما هستیم تا کسب ‌و کار خود را توسعه داده و درآمد خود را افزایش دهید. دوره های آموزش غیرحضوری و آنلاین کسب و کار اینترنتی ویژه تمامی علاقه مندان می باشد و نیاز به دانش فنی و تخصصی ندارد و برای افرادی که فرصت حضور مستمر و طولانی برایشان مقدور نیست.هدف ما از برگزاری کارگاه های آموزش کسب و کار اینترنتی ارتقا مهارت فردی و کاری برای عموم علاقه مندان است. تا متخصص شدن در دنیای کسب و کار اینترنتی در کنار شما خواهیم بود.

گفتنی است این دوره آموزشی به صورت آنلاین در 15 ساعت  برگزار می شود .

علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره، می‌توانند به سایت http://seolution.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سئولوشن

سایت سئولوشن در زمینه مشاوره، آموزش، راه اندازی و اجرای کسب و کار اینترنتی، طراحی سایت، فروشگاه اینترنتی، سئو و بهینه سازی ، طراحی گرافیکی ، طراحی کمپین های تبلیغاتی و ...فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]