اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139906314566614060

معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید

کد: 139906314566614060

https://bit.ly/3kBh4u4

، (اخبار رسمی): با رزرو یکی از این ۴ هتل معروف در تهران از بهترین دسترسی‌های ممکن برای مراکز خرید بهره‌مند شوید. اگر می‌خواهید فاصله دقیق چهار هتل معروف تهران، تا مهم‌ترین مراکز خرید در تهران را بدانید و با ویژگی‌های این هتل‌های پنج ستاره به طور کامل آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه شوید.

معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید
هتل های شمال غرب تهران (هتل اسپیناس پالاس)
معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید
معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید
معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید
معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید

معرفی هتل‌های تهران + فاصله با مراکز خرید

سفر به هر دلیل و با هر هدف و انگیزه‌ای که باشد، خرید معمولا یکی از بخش‌های مهم در هر نوع سفر است. خواه به سفر کاری بروید یا تفریحی و یا مذهبی، اغلب خرید و یا حداقل سر زدن به مراکز خرید معروف شهر مقصد را در لیست کارهایی که در آن سفر باید انجام دهید جا می‌دهید. به همین دلیل است که همیشه یکی از ویژگی‌های مورد نظر برای انتخاب هتل و اقامت‌گاه در سفر علاوه بر امکانات آن هتل، موقعیت مکانی آن و دسترسی راحت و ساده به مراکز تفریحی و تجاری است. این مسئله به ویژه در کلان‌شهرهای بزرگ و پر از ترافیکی چون تهران بسیار بیشتر احساس می‌شود. به‌ویژه که مراکز خرید تهران بی هیچ کم و کاستی برای هر سلیقه‌ای پاسخی درخور دارند. پس اگر شما هم قصد سفر از هر نوعی به تهران را دارید، پیش از اقدام به رزرو هتل در تهران، در این مقاله با ما همراه باشید، چرا که می‌خواهیم شما را با پنج هتل از بهترین هتل‌های تهران و دسترسی و فاصله آن‌ها با مراکز خرید مهم تهران آشنا کنیم. در این مطلب مدت زمانی که برای فاصله هتل‌ها از هر مرکز خرید مطرح کردیم با احتساب ترافیک معمول مسیر محاسبه شده است و بدیهی است که در زمان‌های کم‌ترافیک این فاصله کوتاه‌تر می‌شود و در زمان‌های اوج ترافیک بیشتر طول می‌کشد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

محال است در بحث درباره هتل‌های تهران اسمی از هتل اسپیناس پالاس به میان نیاید. این هتل که در سال ۱۳۹۱ به بهره‌برداری رسید، یکی از لوکس‌ترین هتل‌ها در ایران است. هتل اسپیناس پالاس در منطقه شمال تهران، یعنی سعادت‌آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳ قرار دارد و کیست که نداند شمال تهران خوش‌آب و هواترین و زیباترین منطقه برای اقامت در تهران و نزدیک به بهترین مراکز تجاری لوکس این منطقه است. این هتل پنج ستاره و مجلل تلفیقی از معماری باشکوه ایرانی و معماری مدرن روز دنیاست. این تلفیق در طراحی داخلی آن نیز به وضوح به چشم می‌خورد. رنگ‌های فیروزه‌ای و طلایی و زرشکی و نقش‌های سنتی ایرانی بر در و دیوار و ستون‌های این هتل، به درستی توانسته فضای باشکوه ایرانی را با سلیقه مدرن جهانی پیوند زند. شما می‌توانید با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران هرگونه امکاناتی که از یک هتل انتظار دارید را دریافت کنید. ۸۳۰ پرستل آموزش دیده و مجرب، امکانات بی‌نظیر اتاق‌ها، سالن پذیرایی و همایش مطابق با استانداردهای روز دنیا، امکانات ورزشی و باشگاه سلامت همگی در این مجموعه آماده خدمت‌رسانی به مهمانان هستند. هم‌چنین با رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران می توانید از سه رستوران لوکس و با کیفیت لاتون، دیبا و اسکای لانژ و هم‌چنین کافی‌شاپ سان ست و فضای باز و منظره دلپذیر تهران بزرگ نهایت لذت لحظاتتان را بچشید. البته فراموش نکنید که صرف غذا به صورت ۲۴ ساعته داخل اتاق نیز از نتایج جذاب رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران است.

فاصله هتل اسپیناس پالاس تهران با مراکز خرید تهران:

  • فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید کوروش: ۱۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۲۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۳۴ دقیقه با ماشین

هتل اسپیناس

گرچه تهران شمال شهر خوش آب و هوا و زیبایی دارد، اما تهران را مرکز شهرش تهران کرده است و مرکز شهر تهران بدون بلوار کشاورز بی‌شک جای غریبی بود. کشاورز عزیز با آن زیبایی و صبوری سالیان سال است که آن‌جا زیر آن همه درخت نشسته است تا تماشایش کنیم. حالا تصور کنید در حاشیه این بلوار اقامتی تمام و کمال هم داشته باشید. هتل اسپیناس تهران یکی از شعبه‌های مجموعه هتل‌های اسپیناس است که گروهی کم‌نظیر در ساخت هتل‌های لوکس هستند. این هتل با این موقعیت بی‌نظیرش که علاوه بر زیبایی بی‌کم و کاست بلوار کشاورز، دسترسی فوق‌العاده‌ای به مراکز مهم اداری و تجاری پایتخت دارد، بهترین پذیرایی ممکن را از شما خواهد داشت. با رزرو هتل اسپیناس تهران شما آسایش، امنیت و رفاه را در بهترین شکل خود تجربه خواهید کرد. امکانات بی‌نظیر و طراحی زیبای ساختمان، چیدمان جذاب اتاق‌ها و فراهم بودن هر آن‌چه در اقامت در اتاق یک هتل به آن نیاز دارید اعم از تلویزیون‌های تخت ۲۴ اینچ، تخت‌های بزرگ و راحت و شیک، امکانات مدرن و لوکس سرویس‌های بهداشتی و حمام، فرش‌های دستباف ایرانی با رزرو هتل اسپیناس تهران در اختیار شماست. علاوه بر تمام این‌ها کافی‌شاپ آتریوم، کافی‌شاپ شیک و با کیفیت این هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده پذیرایی است. یکی دیگر از لذاتی که با رزرو هتل اسپیناس تهران نصیبتان خواهد شد رستوران مدیترانه‌ای بلوار ۱۲۶ و رستوران سنتی مانداک همراه با موسیقی زنده است.

فاصله هتل اسپیناس تهران با مراکز خرید تهران:

  • فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۲۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۳۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۲۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید کوروش: ۲۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مگامال: ۳۰ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید مدرن الهیه: ۲۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۳۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۱۱ دقیقه با ماشین

هتل استقلال تهران

اگر حتی کمی تهران را بشناسید می‌دانید که در تهران بلوار ولیعصر یعنی همه چیز و اصلا تهران یعنی بلوار ولیعصر. بلواری که بی سرو صدا و آرام از شمال تا جنوب این شهر دوست‌داشتنی را به هم وصل می‌کند و هر بنایی که در حاشیه این بلوار طولانی و خستگی ناپذیر قرار می‌گیرد در هم‌نشینی با آن بزرگ می‌شود، صبور می‌شود، آرام می‌شود و از مرزهای روزمره‌گی فاصله می‌گیرد. هتل استقلال تهران یکی از قدیمی‌ترین هم‌نشین‌های این بلوار است که از سال ۴۱، در تقاطع ولیعصر و چمران، مثل پیر خردمندی نشسته در کنار ولیعصر و جم نمی‌خورد، البته که حق هم دارد هر آن‌چه بخواهید از بازار و تجارت، زیبایی و آرامش و کار آن‌جاست. این هتل پنج ستاره با دو برج شرقی و غربی با ۳۰ طبقه، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های تهران است. آرامش و شکوه ویژگی توأمان این هتل قدیمی اما مدرن و استخوان‌دار است و هرگونه امکاناتی که شما بخواهید را در دل خود جمع کرده است. تمامی امکانات رفاهی داخل اتاق‌ها، طراحی منحصر به فرد که ترکیبی از اصالت و مدرنیته است، پرسنل مجرب، استخر، سالن‌های ورزشی، سالن همایش و پذیرایی همگی نمودهایی هستند که با رزرو هتل استقلال تهران می‌توانند معنای واقعی کیفیت را به شما نشان دهند. هم‌چنین شما با رزرو هتل استقلال تهران می‌توانید از امکانات و کیفیت بی‌بدیل یازده رستوران  مختلف استفاده کنید.

فاصله هتل استقلال تهران با مراکز خرید تهران:

  • فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۲۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۶ دقیقه با ماشین و ۱۳ دقیقه پیاده
  • فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۸ دقیقه با ماشین و ۲۲ دقیقه پیاده
  • فاصله تا مرکز خرید تندیس: ۱۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید کوروش: ۲۲ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مگامال: ۳۱ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید مدرن الهیه: ۹ دقیقه با ماشین و ۲۲ دقیقه پیاده
  • فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۱۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۳۵ دقیقه با ماشین

هتل هما تهران

از بلوار ولیعصر دوست‌داشتنی و صبور گفتیم از هم‌نشینان قدیمی‌اش و آن همه مرکز تجاری، تفریحی، تاریخی که در خودش جای داده‌است گفتیم. از این‌که هر بنایی که هم‌نشین این بلوار باشکوه شد، آرامش و امنیت را از او به امانت گرفت و به ساکنانش داد. حالا تصور کنید بنایی را که در این منطقه باشد و خودش عمارتی باشد مستقل اما وابسته به اصالت ولیعصر. هتل همای تهران با باغ رویایی و شگفت‌انگیزش در دل تهران بزرگ و دودزده، با قدمت و اصالت دیرینه‌اش، نشسته در میدان ونک، در نزدیکی ولیعصر و از فاصله‌ای مناسب یک دیگر را تماشا می‌کنند. هتل‌های هما در همه‌جای ایران یک تِم دارند و همین تِم داشتن نشانه اصالت است، نشانه اطمینان از بودن، از درست و به اندازه بودن. یکی از مشخصه‌های تِم هتل‌های هما سادگی و شیک بودن است. مبلمان‌های مدرن و جذاب، امکانات رفاهی بی‌نطیر اتاق‌ها، استخر، جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ، زمین تنیس، مرکز خرید و بگذارید بپرسم دیگر چه می‌خواهید. همه این امکانات داخل و هجوم بازارهای لوکس بیرون از هتل. جهانی مستقل اما در ارتباط با قلب و شاهرگ تهران. آن‌چه پیش از رزرو هتل هما تهران باید بدانید این است که تمام اتاق‌های این هتل به چشم انداز فوق‌العاده‌ای از تهران عجیب دست‌می‌یابند. به کوه‌های البرز و دیو سپیدپای دربند، به مراکز تجاری مدرن و لوکس ونک، به تهران غمگین اما زیبا، و به باغ زیبای هتل. هم‌چنین آن‌چه بعد از رزرو هتل هما تهران شما را شگفت‌زده خواهد کرد رستوران معراج بر فراز این هتل با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه از تهران باشکوه است. علاوه بر این‌ها رستوران دلفین کنار استخر رویایی باغ هتل هما، رستوران سنتی، رستوران هما کلاس و کافی‌شاپ این هتل از دیگر امکاناتی است که با رزرو هتل هما تهران نصیبتان خواهد شد.

فاصله هتل هما تهران با مراکز خرید تهران:

  • فاصله با مرکز خرید تیراژه:  ۲۳ دقیقه با ماشین
  • فاصله با مرکز خرید سام سنتر: ۱۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید پالادیوم: ۱۵ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید کوروش: ۲۴ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مگامال: ۲۹ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا مرکز خرید مدرن الهیه: ۱۸ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار سنتی تجریش: ۲۷ دقیقه با ماشین
  • فاصله تا بازار موبایل علاءالدین: ۲۷ دقیقه با ماشین

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]