اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907144689811548

شرایط لازم برای خرید خودپرداز

کد: 139907144689811548

https://bit.ly/2Gtldlh

، تهران , (اخبار رسمی): خرید دستگاههای خودپرداز برای همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است. شرایط فروش دستگاه خودپرداز شامل شرایط واگذاری، شرایط محل نصب و شرایط بهره‌برداری یا عقد قرارداد با بانک است.

شرایط لازم برای خرید خودپرداز
شرایط لازم برای خرید خودپرداز

شرکت مهندسی مشاور جهان تجارت یکی از شرکت‌های کاملا تخصصی و معتبر در زمینه واردات، فروش و سرویس دهی دستگاه های خودپرداز است.

خرید دستگاه های خودپرداز برای همه شخصیت‌های حقیقی و حقوقی امکان‌پذیر است. شرایط فروش دستگاه خودپرداز شامل شرایط واگذاری، شرایط محل نصب و شرایط بهره‌برداری یا عقد قرارداد با بانک است که در این مطلب به شرح جزئیات آن پرداخته می شود.

افراد حقیقی می‌توانند با سرمایه شخصی اقدام به دستگاههای خودپرداز کنند. همچنین هیچ گونه محدودیت قانونی برای شرکت‌ههای خصوصی، سهامی عام، دولتی و یا سازمان‌ها عام‌المنفعه یا مذهبی – برای خرید – وجود ندارد.

دستگاه خودپرداز دارای مالکیت قانونی کامل بوده و خریدار به عنوان مالک رسمی آن شناخته می‌شود. همچنین امکان خرید مشارکتی نیز وجود دارد اما قبل از خرید شرکا باید نسبت به نوع و میزان شراکت خود به توافق کامل رسیده باشند و سپس به فروشنده مراجعه کنند.

چه کسانی می‌توانند خودپرداز بخرند؟

بهتر است بگوییم خرید خودپرداز بیشتر مناسب چه کسانی هست. گروه اول کسانی هستند که سرمایه اندوخته‌ای داشته و علاقه‌مند هستند که سرمایه خود را در مسیر کم‌خطر و سودده سرمایه‌گذاری کنند.این افراد صرف نظر از سن، جنسیت، تحصیلات یا تخصص می‌توانند برای خرید دستگاه اقدام کنند.

گروه دوم صاحبان مراکز تجاری، سازمانی و مذهبی هستند که در محل مورد نظر آنها تردد کافی انجام شده و مخاطب جهت استفاده از دستگاههای مذبور وجود دارد. دستگاههای خودپردز به فضای خیلی زیاد و امکانات خاص مثل یک بانک نیاز ندارند از همین رو و با توجه به این که اکثر خدمات ضروری بانک ها را پوشش می دهند بسیار مقرون به صرفه هستند.

برای خرید خودپرداز چه مدارکی نیاز است؟

مدارک موردنیاز برای خرید خودپرداز شامل مدارک شناسایی عمومی مانند، کارت ملی، شناسنامه و اوراق بانکی مثل دسته چک هست، مدارک ملکی نیز شامل سند مالکیت یا اجاره‌نامه محل نصب خودپرداز است که باید در اختیار خریدار باشد. فرم های قرارداد نیز توسط فروشنده به شما ارائه خواهد شد.

این فرم ها شامل فرم قرارداد خرید خودپرداز، فرم قرارداد با بانک و همچنین فرم درخواست خدمات پشتیبانی است. در میان مدارک درخواستی برخی از شرکتها مدارک تکمیلی مانند گواهی سوء پیشینه یا گواهی استعلام بانکی نیز موجود است.

در صورتی که بخواهید دستگاه را به صورت اقساط خریداری کنید مدارک و ضمانت‌نامه‌های مورد درخواست شرکت مثل سفته و غیره را نیز باید تهیه کنید.

سرویس و خدمات نگهداری دستگاه های خودپرداز

دستگاه خودپرداز یک وسیله مکانیکی، الکترونیکی و رایانه‌ای نسبتا پیچیده است که به صورت منظم نیاز به سرویس‌دهی دارد. شارژ اولیه اسکناس و راه‌اندازی‌های ابتدای را به حساب سرویس یا خدمات نباید گذاشت. این موارد به سرعت قابل آموزش است و به نوعی اپراتوری دستگاه محسوب می‌شود.

خدمات سرویس و نگهداری شامل، رفع مشکلات فنی و عملیاتی نگه داشتن دستگاه در تمام طول شبانه‌روز است. معمولا اکثر شرکت‌های ارائه کننده این دستگاه ها خدمات پس از فروش و نگهداری هم ارائه می‌کنند اما در صورتی که به هر دلیل از خدمات نگهداری یک شرکت راضی نبودید می‌توانید خدمات آن بدون این که در قرار داد مالکیت شما تغییر حاصل شود به شرکت دیگری واگذار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کارگزاری خودپردازهای بانکی

مشاوره طرحهای فنی اقتصادی و روشهای سرمایه گذاری و مدیریت کسب و کارهای نوین,کارگزار فروش خودپردازهای بانکی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه