اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907154692515162

باشگاه مشتریان بامن

کد: 139907154692515162

https://bit.ly/2GX6zmh

، تهران , (اخبار رسمی): برای تامین تمام نیازهای روزانه‌ی خود از فروشگاه ها و مراکز مختلف خرید بازدید می‌کنید. هر آن‌چه را که لازم دارید نمی‌توانید در یک مرکز تجاری یا فروشگاه پیدا کنید.

باشگاه مشتریان بامن
باشگاه مشتریان بامن
باشگاه مشتریان بامن
باشگاه مشتریان بامن

صرف نظر از مناسب بودن قیمت‌ها که عامل مهمی در خرید است، پیدا کردن یک مرکز خرید برای انجام انواع مختلف خریدها از جمله پوشاک، مواد غذایی، کالاهای الکترونیک و غیره کاری بسیار دشوار و حتی می‌توان گفت ناممکن است. بسیاری از افراد از خرید کردن فراری هستند و تمایلی به انجام آن ندارند. یکی از دلایل پراهمیتی که افراد زیادی از خرید رفتن طفره می‌روند، زمانی است که باید با توجه به مشغله‌های زیاد روزمره به این فرآیند اختصاص دهند. رفتن از یک فروشگاه به فروشگاه دیگر در مکانی دورتر نیاز به زمان و البته هزینه زیادی دارد.

برخی از افراد راه‌حل این مشکل را پیدا کرده‌اند و به خرید اینترنتی روی آورده‌اند. این افراد با جستجو از طریق سایت‌های فروشگاهی و سفارش کالاهای مورد نیاز خود بخشی از مشکلات خرید حضوری را حل کرده‌اند. اما آیا به تمام این سایت‌ها و قیمت‌های آن‌ها می‌توان اعتماد کرد؟ مسلماً تمام این فروشگاه‌ها قابل اعتماد نیستند و تنها می‌توان از چند سایت شناخته‌شده بازار استفاده کرد.

روش جدیدی که مردم از آن استقبال زیادی کرده‌‌اند استفاده از اپلیکیشن‌های متنوع در حوزه‌های حمل و نقل درون شهری، سفارش غذا، خدمات بانکی و غیره است. هر کدام از این خدمات اپلیکیشن مختص به خود را دارند که به راحتی روی تلفن همراه قابل نصب و همیشه در دسترس هستند.

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید تمام این خدمات را در یک اپلیکیشن دریافت کنید؟ اپلیکیشن مالی و اقتصادی بامن این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. این اپلیکیشن با انتخاب نمایندگانی معتمد از هر حوزه‌ای شامل پوشاک، غذا، حمل و نقل، امور بانکی و … باشگاهی از بهترین‌ها تشکیل داده است که می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی متناسب تمام نیازهای روزانه کاربران را بر طرف کنند.

اپلیکیشن بامن علاوه‌بر این که تمام خدمات ضروری را به‌صورت یک جا به کاربرانش ارائه می‌دهد مزایای دیگری دارد که مهم‌ترین آن دریافت اعتبار منکس به ازای تمام تراکنش‌ها، هر چند کوچک است. فروشگاه‌های بامن با توجه به رویکرد اصلی اپلیکیشن که کمک به مدیریت هزینه کاربران است معمولاً خدمات خود را با قیمتی عرضه می‌کنند که کاربر سود اصلی را به دست آورد.

اپلیکیشن بامن مزیتی دارد که آن را نسبت به سایر اپلیکیشن‌های مشابه خود برتر می‌کند و آن هم دریافت اعتبار به‌ازای استفاده از خدمات اپلیکیشن است. اعتباری که اپلیکیشن به ازای هر تراکنش حتی تراکنش‌های کوچک به کاربر هدیه می‌دهد هم ارزش اسکناس واقعی است و کاربر می‌تواند آن را مثل پول در اپلیکیشن خرج کند. هر چه تعداد و میزان تراکنش‌هایی که از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود بیشتر باشد هدیه کاربر بزرگ‌تر خواهد بود.

خدمات بامن
تا به الان از طریق عضویت در باشگاه مشتریان بامن می توانید از خدمات مجموعه های مختلف استفاده کنید و با هر بار استفاده و انجام تراکنش های مختلف امتیاز کسب کنید و با امتیازهای کسب شده از خدمات مختلف باشگاه مشتریان بامن استفاده کنید و لیست برخی از این کسب و کارها به شرح زیر می باشد:

  • ایرانسل و همراه اول
  • فیلیمو
  • تپسی
  • آچاره
  • دیجیکالا
  • دیجی استایل
  • فیدیبو
  • و... .

به این ترتیب با دانلود و نصب اپلیکیشن بامن نه تنها می‌توانید خدمات متعددی دریافت کنید بلکه می‌توانید تراکنش‌های خود را به یک منبع درآمد قطعی برای خود تبدیل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]