اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139907204696815345

شرکت زرین کار صفاهان اماده پذیرش سفارش انواع قایق

تولید انواع سازه های فایبرگلاس با زرین کار صفاهان

کد: 139907204696815345

https://bit.ly/3duM3Wk

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت زرین کار صفاهان با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت در زمینه انواع سازه های فایبر گلاس اماده پذیرش سفارش انواع قایق موتوری پدالی دوچرخه ای با بهترین کیفیت و زیباترین مدل ها است.

تولید انواع سازه های فایبر گلاس با زرین کار صفاهان 09131019466
تولید انواع سازه های فایبرگلاس با زرین کار صفاهان

شرکت تولیدی صنعتی زرین کار صفاهان یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده قطعات فایبرگلاس در ایران است. این شرکت با کسب بیش از ده سال سابقه در سال 1384 به صورت رسمی با شماره ثبت 24912 در اصفهان به ثبت رسیده وبا بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و پرسنلی مجرب به منظور طراحی و تولید انواع قطعات فایبرگلاس، قطعات برج های خنک کننده، فن بلید، ساخت وایزالاسیون مخازن و حمل و نگهداری موادشیمیایی، وسایل پارک بازی (انواع سرسره، سرسره آبی، تاب و الاکلنگ، استخر توپ، سقف نمازخانه، فرفره هوایی، قایق پدالی، سطل زباله، کانکس و سرویس بهداشتی) به فعالیت خود ادامه داده است.
محصول مرغوب، کیفیت بالا و تحویل به موقع و استفاده از کادر مجرب شرکت زرین کار صفاهان را به یک صاحب آوازه در صنعت فایبر گلاس در سطح کشور تبدیل کرده است. این شرکت هر پروژه ای را از ایده اولیه تا تکمیل آن مدیریت و اجرا می کند و آن را با بهترین کیفیت، با قیمتی مطلوب و در زمان کاری مناسب تحویل کارفرما می دهد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

قایق قو قایق پدالی قایق دونفره_چهارنفره

شرکت زرین کار صفاهان طراح و تولید کننده انواع سازه های فایبر گلاس در اصفهان با بیش از 15سال سابقه با مدیریت جناب آقای شریفی 09131019466

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید