اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990807472159207

هکرها از اشتباهات شما استفاده کرده و به خواسته خود می رسند!

امنیت سایت خود را تضمین کنید

کد: 13990807472159207

https://bit.ly/2HXzrLA

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مواردی که باعث خواهد شد تا امنیت شبکه شما با تهدیدی جدی مواجه شود، به‏ روز نبودن آنتی ویروس است. در این راستا ضروری است که حتما تیک ‎های یادآوری را فعال کنید تا در صورت وجود به‏‎ روز رسانی جدید، سریعا این اقدام را انجام دهید.

 امنیت سایت خود را تضمین کنیم
واقعیت است که بیشتر هکرها اقدامات خاصی را انجام نمی دهند

سامانه دیجیتالی شناد برای کلیه تقاضای خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی اقدام کرده است.

این امر یک واقعیت است که بیشتر هکرها اقدامات خاصی را انجام نمی‌دهند. در واقع آنها از اشتباهات شما استفاده کرده و به‌خواسته خود می‌رسند. در واقع بزرگ‌ترین تهدید حضور هکرها نبوده و اشتباهات شما است. تحت این شرایط سوال اصلی این است که چه اقداماتی را انجام ندهید. در این رابطه احتمال هک‌شدن سایت شما کاهش پیدا خواهد کرد.

تنها به اینترنت خودتان متصل شوید

یکی از عادت‌های رایج افراد این است که به محض پیدا کردن اینترنت رایگان، اقدام به‌استفاده از آن می‌نمایند. شما نباید برای اقداماتی نظیر چک کردن سایت خود از آن استفاده کنید. تحت این شرایط اقدام هوشمندانه این است که از اینترنت گوشی تلفن همراه خود و یا مودم‌های پرتابل، استفاده کنید.

از رمزهای قوی و متنوع استفاده کنید

بدون شک هر فردی برای راحتی کار خود به‌این موضوع فکر کرده است که از یک رمز مشترک برای فضاهای مختلفی نظیر سایت، صفحات در شبکه‌‎های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و نرم‎افزارها استفاده کند. با این حال این امر به‌معنای آن خواهد بود که با هک شدن یکی از آنها، شما همه چیز را از دست خواهید داد. در این راستا توصیه این است که از رمزهایی طولانی و بدون تکرار حروف استفاده کنید.

در کنار این موضوع نکته‌‎ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که رمزها باید به‌صورت دوره‎‌ای عوض شود. این امر خصوصا پس از اقداماتی نظیر جدا شدن یکی از افراد شرکت، الزامی خواهد بود. همچنین رمز را تنها در اختیار افراد محدود و قابل اعتمادی قرار دهید تا در صورت بروز مشکل، امکان پیگیری وجود داشته باشد.

تایید دو مرحله ‎ای را فراموش نکنید

رمز دو مرحله‎ای به‌این معنا است که حتی پس از وارد کردن رمز، نیاز به طی کردن یک مرحله دیگر نیز وجود خواهد داشت که بدون شک امنیت شما را ارتقا می‌‎دهد.

از VPN در مواقع مورد نیاز استفاده کنید

این ابزار به شما کمک خواهد کرد تا آی پی خود را تغییر دهید. این امکان خصوصا در فضاهایی که امن محسوب نمی‌‎شوند، بسیار کاربردی خواهد بود.

اطلاعات بانکی خود را در اختیار هیچ سایتی قرار ندهید

برای خرید اینترنتی شما نیاز به وارد کردن اطلاعات کارت خود در درگاه تعیین شده خواهید داشت. با این حال این امر یک اقدام پرریسک محسوب می‌‎شود. یکی از ترفندها این است که یک کارت بدون وجود مبلغی را همراه خود داشته باشید. این امر باعث خواهد شد تا در صورت تمایل به‌خرید، مبلغ مشخص شده را به آن حسابی وارد کنید و سپس خرید خود را انجام دهید. این امر باعث می‌‎شود که حتی در‌صورت هک شدن اطلاعات حساب شما، مبلغی برای کلاهبرداری وجود نداشته باشد.

از گوگل کمک بگیرید

یکی از امکانات فوق‌‎العاده موتور جست‌و‌جو گوگل این است که سایت‎‌هایی که امن نیستند را مشخص می‌کند. در این راستا شما باید به‌نوار بالای صفحه توجه داشته باشید. در واقع حضور در سایت‌های غیرامن، یک اقدام پرریسک خواهد بود.

از به‎ روز بودن آنتی ویروس خود اطمینان حاصل کنید

یکی دیگر از مواردی که باعث خواهد شد تا امنیت شبکه شما با تهدیدی جدی مواجه شود، به‏روز نبودن آنتی ویروس است. در این راستا ضروری است که حتما تیک‌های یادآوری را فعال کنید تا در صورت وجود به‌روز رسانی جدید، سریعا این اقدام را انجام دهید.

از داده‌های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید

هر اطلاعات مهمی باید نسخه پشتیبان داشته باشد. در این راستا فضای ابری و هارد اکسترنال، دو گزینه مناسب جهت ذخیره‌سازی آنها محسوب می‌‎شود. این امر باعث خواهد شد که در صورت از دست دادن یک اطلاعات، با بحرانی جدی مواجه نشوید.

سامانه جامع دیجیتالی شناد نیاز روزافزون کاربران

با توجه به‌نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به‌صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی سامانه جامع دیجیتالی شناد  خدمات خود را  به‌کاربران محترم ارائه می‌کند.

سامانه جامع دیجیتالی شناد شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتال

این سامانه دریافت مجوز‌های و خدمات ارائه شده بصورت کاملا دیجیتالی است. برای کلیه تقاضای خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه جامع دیجیتالی شناد این سامانه درخواست به صورت کاملا دیجیتالی اقدام کرده است تا متقاضیان بتوانند پس از ثبت اطلاعات و ارسال مدارک بصورت الکترونیکی، و بعد از انجام مراحل قانونی از نحوه رسیدگی به پرونده خود تا حصول نتیجه مطلع شوند و مجوزهای مربوطه را بعد از تائید صلاحیت، از طریق پست دریافت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]