اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908204740015485

مهارت‌های تعمیرکار چیلر

چه مواقعی به تعمیرکار چیلر نیاز داریم؟

کد: 139908204740015485

https://bit.ly/3nnBdoE

، (اخبار رسمی): اگر چیلر و وسایل سرمایشی و تهویه مطبوع شما با مشکل مواجه شود و یا خللی در کارآیی آن به وجود بیاید، یافتن مرکز معتبر و متخصص برای تعمیر چیلر و یا سرویس چیلر دغدغه شما خواهد بود . در این میان انتخاب یک تعمیر کار مجرب و متخصص هم یکی دیگر از مواردیست که در تعمیر و نگهداری چیلر تاثیرگذار است.

چه مواقعی به تعمیرکار چیلر نیاز داریم؟
آرسان سرویس - تعمیرکار چیلر - تعمیر چیلر

برای خنک کردن محیط باید هوای خنک داشته باشیم تا بتوانیم با رساندن دمای هوا به دمای ایده آل آسایش را برای ساکنین تامین کنیم و همچنین در صنایع تولیدی برای داشتن محصول با کیفیت پس از تولید دمای آن باید به دمای مورد نظر برسد و دستگاهی که دما را میتواند خنک کند چیلر می‌نامیم، این ماشین سرمایی با تجهیزات الکتریکی و مکانیکی تولید سرما میکند و این ماشین سرمایی همانند سایر دستگاه ها پس از مدت زمانی پس از استهلاک دچار خرابی میشود و نیاز به تعمیر دارد، برای تعمیر چیلر ما نیاز به تعمیرکار چیلر نیاز داریم و تعمیرکار چیلر باید دارای توانایی آکادمیک و تجربی باشد تا با  تسلط بتواند در کمترین زمان ممکن چیلر را عیب یابی و تعمیر و راه اندازی نماید.

در زمانی که چیلر بدرستی کار می‌کند و با سرمایی که به ما تحویل می‌دهد همه چیز خوب است ولی امان از زمانی که کارکرد چیلر دچار مشکل می‌شود و وضعیت تهویه مطبوع و خط تولید به مشکل می‌خورد در این لحظه باید با تعمیرکار حرفه ای چیلر تماس بگیرید.  آرسان سرویس با بیش از 13 سال تجربه در صنعت سرمایشی و تهویه مطبوع آمادگی دارد تا با مشاوره رایگان مسائل مربوط به عملکرد چیلر را بررسی و با ارائه پیشنهادات جهت بهره برداری آماده سازی نماید.
تعمیرکار چیلر کسی است که تمامی ابعاد چیلر از لحاظ مکانیکی و الکتریکی چیلر را بررسی می‌کند و با توجه به خروجی های چیلر ایراد را پیدا کرده و با تامین اقلام مصرفی و مدیریت زمان پروسه تعمیرات را در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسانده و چیلر را آماده بهره برداری نماید.

چه مواقعی به تعمیرکار چیلر نیاز داریم؟

تعمیر هواساز خانگی، تعمیر هواساز آپارتمانی و یا تعمیر چیلر سردخانه همگی نیاز به تخصص دارند و برای هر کدام از این‌ها باید از متخصص کمک گرفت. نصب و راه‌اندازی چیلر و هواساز نیز از زمان انتخاب سیستم تهویه مطبوع تا مراحل نگهداری آن باید با دقت و ظرافت انجام شود؛ اما به ‌طورکلی موقعیت‌هایی که در زیر بیان می‌شوند به خدمات هواساز و چیلر نیاز داریم:

•    زمانی که بخواهیم برای یک محیط اداری یا مسکونی از سیستم تهویه مطبوع مانند هواساز و چیلر استفاده کنیم.
•    هنگامی ‌که از هواساز و چیلر در خانه یا محل کار خراب شده باشد و نیاز به تعمیر یا سرویس چیلر داریم.
•    هنگامی ‌که به تعمیر چیلر تراکمی، تعمیر چیلر جذبی و هواسازهای صنعتی نیاز داریم.
•    هنگامی ‌که به تعمیر کمپرسور چیلر و یا راه‌اندازی آن نیاز داشته باشیم.
زمانی که مدار چیلر رسوب گرفته و نیاز به اسیدشویی چیلر داریم.

تعمیرکار چیلر باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

توانایی درک و تشریح مفاهیم انتقال نیرو و فشار یک تعمیرکار چیلر
•    آشنایی با انواع فرمولهای نیرو و کاربرد آنها
•    آشنایی با گشتاور و فرمولهای آنها
•    آشنایی با انواع فرمولهای فشار و کاربرد آنها
•    آشنایی با انواع حرکت و فرمولهای آنها
•    شناسایی اصول بکارگیری روابط نیرو و فشار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید