اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908204740814040

بالغ بر 85 درصد تشابه با سوالات بخش لغت در سال 99

انتشار نسخه جدید کتاب 900 لغت پرتکرار در آزمون های EPT

کد: 139908204740814040

https://bit.ly/3lLybud

، تهران , (اخبار رسمی): در آزمون های تابستان سال 99 بالغ بر 85 درصد تشابه بین لغات این کتاب با سوالات لغات دیده شده است. که نشان از کیفیت بالای این محصول و تمایز آن نسبت به دیگر کتاب های موجود در بازار است.

انتشار نسخه جدید کتاب 900 لغت پرتکرار در آزمون های EPT
انتشار نسخه جدید کتاب 900 لغت پرتکرار در آزمون های EPT

کتاب لغات پرتکرار و ضروری آزمون EPT ؛ نام کتابی است که ویژه داوطلبان آزمون EPT دانشگاه آزاد تهیه شده است. این مجموعه حاصل تلاش‌های گروه تألیف TheEnglishToday بوده تا بتواند قدم موثری در جهت افزایش بهره‌وری دانشجویان در مطالعه و فراگیری زبان انگلیسی و در نتیجه آن، قبولی با نمرات بالا در این آزمون‌ها باشد.

در بین دانشجویان و موسسات فعال در زمینه آزمون‌های زبان انگلیسی در مقاطع مختلف، کتاب‌های واژگان معروفی همچون کتاب ۵۰۴، ۱۱۰۰ واژه ضروری و کتاب واژگان ضروری برای تافل به عنوان منابع آزمون جهت افزایش دایره واژگان انگلیسی معرفی می‌شوند که در نوع خود، کتب با سابقه و معتبری هستند. اما در چندسال اخیر داوطلبین آزمون EPT با این مشکل مواجه بوده‌اند که علیرغم مطالعه بخشی یا کل این کتب، این لغات در آزمون‌ها استفاده نشده و تلاش‌های آن‌ها در جهت افزایش نمره در بخش واژگان یا درک مطلب آزمون‌ها، بی نتیجه باقی مانده است. همین امر باعث شد تا مجموعه ای ویژه برای داوطلبان تدوین شود تا به آنان اعتماد به نفس داده و امکان اخذ نمره بالا در بخش سوالات واژگان و درک مطلب را چندین برابر نماید. احتمالا از خود می‌پرسید که برای حل این مشکل چه پیشنهادی دارید؟

برای درک بهتر ویژگی متمایزکننده و فوق العاده این مجموعه، نگاهی به فایل نمونه این کتاب داشته باشیم 👇👇

دانلود نمونه کتاب لغات پرتکرار در ازمون های EPT 

 

در ازمون های تابستان سال 99 بالغ بر 85 درصد تشابه بین لغات این کتاب با سوالات لغات دیده شده است. 

 

در نتیجه به داوطلبین توصیه می‌شود تا بصورت هدفمند از زمان خود استفاده کرده و تنها بر روی مباحث و لغاتی که طبق آمار، در هر دوره تکرار شده اند تمرکز کنند تا در کوتاه‌ترین زمان، بهترین نتیجه ممکن را بگیرند. همچنین به داوطلبین توصیه می‌شود برای بخاطر سپاری در حافظه بلند مدت، حین مطالعه این کتاب، حتما توسط متون درک مطلب و تست‌های واژگان، معلومات خود را مرور کنند تا واژگان حفظ شده از حافظه کوتاه مدت به بلندمدت منتقل شود.

بدین منظور، به منظور کسب نمره حداکثری، ۱۰سوالات واژگان دوره اخیر آزمون EPT را در انتهای این مجموعه ارائه کرده‌ایم. ویژگی بی‌نظیر این قسمت از کتاب، ارائه تمامی کلمات مهم و ارزشمند به تفکیک هر سوال می‌باشد که باعث شده است حدود ۲۳۰۰ کلمه برای یادگیری بیشتر و مرور کلمات، در اختیار داوطلبین قرار گیرد. همچنین وجود ترجمه روان و دقیق فارسی به همراه ترجمه هر تست، سبب شده است که مهارت و فن ترجمه داوطلبین نیز، بهبود چشمگیری داشته باشد.

شما می‌توانید هم‌اکنون جزوه لغات مورد نیاز آزمون‌ EPT را به همراه جزوه آموزش ساخت لغت (پیشوندها، پسوندها و ریشه‌ها) را بصورت فایل PDF دریافت نمایید. تنها کافیست در بخش بالای صفحه بر روی دکمه سبزرنگ دریافت کتاب کلیک کرده و پس از اضافه شدن به سبد خرید و مراحل پرداخت، فایل مورد نظر را دانلود کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وبسایت TheEnglishToday

مجموعه TheEnglishToday در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را با آموزش زبان انگلیسی ویژه داوطلبین آزمون‌های زبان دکترا شروع کرده و قصد دارد با زمینه‌سازی در راستای عدالت آموزشی، دانش‌آموزان و دانشجویان ایران عزیزمان را در یادگیری زبان‌های خارجی در همه سطوح از مدرسه تا دانشگاه همراهی کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش