اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139908284757115481

نازل اسپرینکلر برج خنک کننده چیست؟

کد: 139908284757115481

https://bit.ly/335JPbZ

، تهران , (اخبار رسمی): نازل اسپرینکلر برج خنک کننده  برروی  قسمت دوار و متحرک اسپرینکلر که  قسمت وسط  قرار دارد وصل می‌شود. نازل آب پخش کن برج خنک کننده به طور کلی همان لوله خروجی هستند که سیال با جریان هم رفتی خارج و در سطح پوشال ریخته می‌شود. وظیفه این قطعه پاشش ماده به صورت دایره ای در حجم برج مدور است.

نازل اسپرینکلر برج خنک کننده 02126145899
02126145899 تجهیز صنعت تتا

نازل اسپرینکلر برج خنک کننده  برروی  قسمت  دوار و متحرک  اسپرینکلر که  قسمت وسط  قرار دارد  وصل میشود. نازل آب پخش کن برج خنک کننده به طور کلی همان لوله خروجی هستند که سیال با جریان هم رفتی خارج و در سطح پوشال ریخته می‌شود. وظیفه این قطعه پاشش ماده به صورت دایره ای در حجم برج مدور است. برای عایق بندی لوله قبل از نصب یک لایه نوار تفلول و چسب عایق بندی به دور آن زده و سپس در سر جای خود فیکس می‌شود تا از هدر رفت آب جلوگیری شود نازل اسپرینکلر برج خنک کننده به دو حالت زوه ای یا پیچ پینی و چپقی تولید می‌شود  در حالت رزوه  سرخود  داخل خود دستگاه زیر رزوه  زده  می‌شود  تا کاملا محکم شود. در حالت بدون رزوه نازل با فشار واره قطعه شده و توسط پیچ و مهره مخصوص ضد آب محکم میشود تا با فشار و جریان آب از محک قرار گیری در نیامده و ایجاد خسارت نکند.

نازل اسپرینکلر برج خنک کننده از متریال متفاوتی در صنعت قطعات تهویه مطبوع و برودتی تهیه می‌گردد انتخاب مواد مناسب نقش بسزایی در کارایی و طول عمر دستگاه دارد. نازل آب پخش کن برچ خنک کننده از مصالح  UPVC- PVC-PE  با دانش روز دنیا توسط مهندسان مکانی و طراحان این صنعت تولید می‌گردد. این 3 ماده جزء پر کاربردترین مواد در تولید این قطعه بوده است. در زیر به اختیار به مزایای هر متریال می‌پردازیم. ماده UPVC از مزیت آن میتوان به انعطاف و شکل گیری آسان در کنار دوام بالا کار وزن سبک و تغییر ماهیت ندادن در فصول اشاره کرد نیاز به نگهداری خاصی ندارد.جنس PVC داری حسن هایی از جمله کاربرد و انعطاف کاری مقرون به صرفه بودن نصب آسان .ضد آب بودن دوام بالا وتمیز شدن آسان اشاره کرد. مصالح PE دارای مزایای از قبیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدیگی بوده است, انعطاف پذیری عالی دارد و جزء مواد سر سخت و سفت شناخته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا

تولید کننده انواع برج خنک کننده فایبرگلاس با نشان استاندارد ملی ایران به همراه تامین کننده انواع قطعات و لوازم یدکی محصولات بودتی در ایران میباشد.02126145899

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید