اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909034765115481

هیتر کولینگ تاور

هیتر برج خنک کننده چیست؟

کد: 139909034765115481

https://bit.ly/3arlQsb

، تهران , (اخبار رسمی): هیتر برج خنک کننده دستگاهی است که برای استفاده در فصول سرد زمستان کاربرد دارد و باعث عدم یخ زدگی آب می‌شود. یخ شکن برج خنک کننده توانسته با طراحی اصولی و راندمان بالای خود معضل بسیاری از کاربران خود را رفع رجوع کند.

هیتر برج خنک کننده چیست؟
هیتر برج خنک کننده وسیله برای جلوگیری از یخ زدگی و ثابت نگه داشتن دمای آب برج خنک کن

هیتر برج خنک کننده دستگاهی است که برای استفاده در فصول سرد زمستان کاربرد دارد و باعث عدم یخ زدگی آب می‌شود.

هیتر برج خنک کننده دستگاهی است که برای استفاده در فصول سرد زمستان کاربرد دارد و باعث عدم یخ زدگی آب می‌شود.یخ شکن برج خنک کننده توانسته با طراحی اصولی و راندمان بالای خود معضل بسیاری از کاربران خود را رفع رجوع کند.این قطعه در شرکت فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا تولید و توزیع می‌گردد.قبل از احداث این محصول اکثریت مشتریان مشکل انجماد سیال خود را با مواد یخ شکنی که درون کولینگ تاور ریخته می‌شد حل می‌کردند، با ساخت هیتر برج خنک کننده دیگر این روش منسوخ شد، زیرا معایبی همچون غلضت آب را به دنبال داشت ،این مسئله به شدت در کارایی و راندمان کولینگ تاور اثر منفی به جا می‌گذاشت و آب به خوبی در گردش قرار نمی‌گرفت.ما توانسته ایم که با دانش کافی و ساخت محصول یخ شکن برج حنک کاری از غلضت آب جلوگیری کنیم تا به افزایش کارایی کولینگ تاور کمک مضاعف کرده باشیم.

هیتر برج خنک کننده کاربردهای کثیری دارد و ما شاهده فعالیت این قطعه دردیگر صنایع مهندسی هستیم.یخ شکن برج خنک کننده در انواع کولینگ تاورهایی نظیر مدارباز و کانترفلو مورده استفاده قرار می‌گیرد.این دستگاه در انواع مختلفی تولید و توزیع می‌گردد،که رایج ترین و مرسوم ترین آن هیتر با ولتاژ 250 الی 400 می‌باشد.با توجه به دانش فراگیر شده در این صنعت لازم به ذکراست که این قطعه ازلحاظ خرابی در دسته سیستم های حساس قرار می‌گیرد، پس باید در انتخاب متریال هیتر برج خنک کننده و برند مناسب آن دقت فراوانی داشته باشیم تا بتوانیم از طول عمر بالای این محصول بخوردار باشیم.بنا بر تجربه پیشنهاد ما به شما برند اروپایی و در درجه دوم ایتالیایی می‌باشد. یکی از عوامل بارزی که دچار خرابی یخ شکن می‌شود سختی بالای آب است که املاح فراوانی را به همراه دارد و همین عمر باعث گرفتگی در قسمت تشتک هیتر برج می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا

تولید کننده انواع برج خنک کننده فایبرگلاس با نشان استاندارد ملی ایران به همراه تامین کننده انواع قطعات و لوازم یدکی محصولات بودتی در ایران میباشد.02126145899

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید