اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990830476079207

از شبکه‌ای که به امنیت آن مطمئن نیستید برای خرید آنلاین استفاده نکنید

چگونه یک خرید آنلاین امن داشته باشیم

کد: 13990830476079207

https://bit.ly/336q1VD

، تهران , (اخبار رسمی): هنگام وارد کردن رمزعبور خود، مراقب باشید کنار دستی یا پشت سری شما آن را نبیند، اگر رمزعبور شما ساده باشد، مانند ۱۲۳۴۵۶، بیشتر اشخاص ازحرکت دست شما هم می‌توانند رمزعبور شما را بدست آوردند، هرگز رمزعبور خود را با کسی در میان نگذارید.

چگونه یک خرید آنلاین امن داشته باشیم
مجرمان اینترنتی اغلب از پروفایل‌های جعلی برای شروع دوستی با هدف خود استفاده می‌کنند

مجرمان اینترنتی اغلب از پروفایل‌های جعلی برای شروع دوستی با هدف خود استفاده می‌کنند. هدف اکثر آنها بدست آوردن اعتماد و سپس گرفتن اطلاعات از شماست.

هرگز از دستگاه‌هایی که متعلق به شما نیستند، آنلاین خرید نکنید. همچنین از شبکه‌ای که به امنیت آن مطمئن نیستید نیز برای خرید آنلاین استفاده نکنید. در غیر اینصورت داده‌های شما توسط هکرهای خرابکار کپی می‌شود.

نکته‌های زیر را برای خرید آنلاین امن در نظر داشته باشید :

از شبکه امن استفاده کنید، از رمزعبورهای قدرتمند استفاده کنید، از وب‌سایت‌های مطمئن و مورد اعتماد خرید انجام دهید، هرگز اطلاعات کارت‌های بانکی خود را روی فروشگاه‌های آنلاین ذخیره نکنید، تباد‌ل‌های مالی خود را هر هفته بررسی کنید تا مطمئن شوید همه چیز همانطور است که انتظارش را داشتید.

هر حافظه USB و CD ای را به دستگاه خود وصل نکنید

هرگز USB ای که نمی‌دانید از کجا آمده است را به لپ‌تاپ خود وصل نکنید. USB و CD‌ها به راحتی می‌توانند توسط انواع بد‌افزارها آلوده شوند. در واقع کنجکاوی خود را فدای امنیت خود و اطرافیانتان نکنید.

هر درخواست دوستی‌ای را قبول نکنید

مجرمان اینترنتی اغلب از پروفایل‌های جعلی برای شروع دوستی با هدف خود استفاده می‌کنند. هدف اکثر آنها بدست آوردن اعتماد و سپس گرفتن اطلاعات از شماست.

از رمز عبور خود در دنیای واقعی محافظت کنید

هنگام وارد کردن رمزعبور خود، مراقب باشید کنار دستی یا پشت سری شما آن را نبیند، اگر رمزعبور شما ساده باشد، مانند ۱۲۳۴۵۶، بیشتر اشخاص ازحرکت دست شما هم می‌توانند رمزعبور شما را بدست آوردند، هرگز رمزعبور خود را با کسی در میان نگذارید. علاوه بر نکته‌های فوق، برای یادآوری رمزعبورتان هرگز آن را روی میز کارتان قرار ندهید.

به آنتی ویروس و ضد بد‌‌افزار حتما نیاز دارید

اگر برایتان امکا‌ن‌پذیر است نر‌م‌افزار آنتی‌ویروس را از شرکت‌ مطمئن خریداری کنید. مطمئن شوید که آنتی ویروسی که استفاده می‌کنید به روز و قابل اعتماد باشد.

احراز هویت دو عامله را فعال کنید

یکی از مهم‌ترین نکته‌های حفظ امنیت دیجیتال این است که در هر حسابی که می‌توانید از گزینه احراز هویت دو عامله استفاده کنید. کد دوم را می‌‌توانید از طریق SMS یا اپلیکیشن دریافت کنید. در نظر داشته باشید هر چقدر تعداد لایه‌‌های امنیتی بیشتر باشند، امنیت اطلاعات‌ خود بیشتر حفظ می‌شود.

حساب‌های مالی و مهم خود را بررسی کنید

حساب های مالی خود را هر هفته بررسی کنید. دنبال فعالیت‌های مشکوک و غیر قابل انتظار بگردید. اگر چیز مشکوکی پیدا کردید، به بانک اطلاع دهید و رمزعبور حسابتان و سایر حساب‌‌هایی که به آن وابسته است را تغییر دهید.

سامانه جامع دیجیتالی شناد نیاز روزافزون کاربران

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی سامانه جامع دیجیتالی شناد  خدمات خود را  به کاربران محترم ارائه می‌نماید. فروش نرم‌افزار، اخذ پروانه نشرمحصولات دیجیتال، خدمات  گرافیکی و چاپ دیجیتال، سامانه ارسال پیام کوتاه شامک، طراحی انواع وب سایت

سامانه الکترونیکی شناد: کلیه تقاضای خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده سامانه درخواست اخذ مجوز و خدمات به صورت کاملا دیجیتالی صورت می‌گیرد و از طریق پست ارسال می‌گردد. ادامه دارد

سامانه جامع دیجیتالی شناد شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتالی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش