اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909024763415481

افشانک فانوسی برج خنک کننده چیست؟

کد: 139909024763415481

https://bit.ly/395X93R

، تهران , (اخبار رسمی): افشانک فانوسی برج خنک کننده در انواع برج خنک کاری مورد استفاده قرار می گیردو در گروه نازل مرحلهای قرار میگیرد. استایل این نازل شباهت زیادی به فانوس دریایی را دارد. افشانک فانوسی شامل 3 مرحله می باشد. که آب بعد ز خروج از لوله طی 3 مرحله پر روی پکینگ مدیا پاشیده می‌شود

افشانک فانوسی برج خنک کننده
نازل فانوسی برج خنک کننده مناسب برای تمام ظرفیتهای کولینگ تاور با متریال پلی پروپیلن و پلی اتیلن

افشانک فانوسی برج خنک کننده در انواع برج خنک کاری مورد استفاده قرار می گیردو در گروه نازل مرحلهای قرار میگیرد. استایل این نازل شباهت زیادی به فانوس دریایی را دارد. افشانک فانوسی شامل 3 مرحله است.

افشانک فانوسی برج خنک کننده در انواع برج خنک کاری مورد استفاده قرار می گیردو در گروه نازل مرحلهای قرار میگیرد. استایل این نازل شباهت زیادی به فانوس دریایی را دارد. افشانک فانوسی شامل 3 مرحله است. که آب بعد از خروج از لوله طی 3 مرحله پر روی پکینگ مدیا پاشیده می شود. میزان آب ورودی به دستگاه رابطه مستقیمی با میزان پاشش و قدر پاشش آب دارد. برای پاشش مناسب تر فوگر خورشیدی بهتر است فاصله اصلی نصب نازل و پکینگ توسط مهندسان فنی رعایت شود. تا بازدهی دستگاه افزایش پیدا کند بهترین فاصله تخمیر زده شده 50 سانتی متر می باشد. این فاصله یک فاصله اصولی و محاسبات مهندسی است که بازدهی دستگاه و طول عمر آن را افزایش می‌دهد. این نازل فانوسی برج خنک کننده در دو مدل دندانه درشت و ریز در گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا زیر نظر مهندسان فنی این گروه طراحی و اجرا میشود.

متریال به کار رفته در تولید افشانک فانوسی شامل متریال ABC.PP می باشد که جزء متریال پر کاربرد در بازار مصرف است.

در زیر به صورت مختصر به مزایای هر یک از متریال می پردازم:

1- متریال PP: از مزایای شاخص و بارزاین مرتیال می توان به دوام بالای کاری عمر مفید بالا و قابلیت اسید شوی در دمای بالا اشاره کرد . این متریال در برابر شستشو در دمای بالا دفرمه نمیشود و استایل خود را حفظ میکند به همین دلیل جزء یکی از متریال پر کاربرد در تولید قطعات برج خنک کاری است. 

2- متریال ABC: متریال ای بی اس  دوام کاری و عمر مفید کمتر اشاره کرد . این مترایل در برابر شستشو ضعیف بوده و زود استایل خود را از دست می دهد. به دلیل این که از جنس پلاستیک است و زود خراب شده و هزینه اضافی برای مصرف کننده ایجاد میکند.  

کیفیت اتفاقی نیست حاصل تجربه ودانش فنی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه فنی مهندسی تجهیز صنعت تتا

تولید کننده انواع برج خنک کننده فایبرگلاس با نشان استاندارد ملی ایران به همراه تامین کننده انواع قطعات و لوازم یدکی محصولات بودتی در ایران میباشد.02126145899

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید