کد: 139909044768815571

انواع کارواش در ایران

کارواش ها چه نوع خدماتی را ارائه می دهند؟

کد: 139909044768815571

https://bit.ly/3m4qhw0

، رشت , (اخبار رسمی): خدمات کارواش به شکل های مختلف و متفاوتی عرضه می شود. کارواش سنتی، نانو، کارواش سیار نانو بخار، کارواش سبز و کارواش آنلاین انواع کارواش هستند که باعث کاهش مصرف آب و صرفه جویی در زمان شده‌اند.

کارواش ها چه نوع خدماتی را ارائه می دهند؟
کارواش ها چه نوع خدماتی را ارائه می دهند؟

انواع کارواش و سرویسهای جدید کارواش در ایران 

اگر ساکن گیلان هستید یا برای مسافرت به این شهر آمده اید و می خواهید دستی به سر و روی ماشین خود بکشید، سایت چچیلاس مراکزی که بهترین خدمات کارواش در رشت را عرضه میکنند، در اختیار شما میگذارد.

در این سایت می توانید آدرس و شماره تماس بهترین کارواش های سطح شهر را پیدا کنید. تعدادی از این کارواش ها مجهز به سیستم خشک کن و فوم پاش اتوماتیک، شستشوی آرام و بدون ایجاد خش با برس های Softec در 5 دقیقه، ضدعفونی خودرو با دستگاه ازن، موتورشویی و... هستند. در ادامه انواع کارواش ها و خدمات آن ها را بیشتر بررسی خواهیم کرد تا راحت تر بتوانید انتخاب کنید.

کارواش سنتی: اکثر کارواش‌های موجود در ایران از نوع سنتی هستند و در آنها از روش شستشو با دست استفاده می‌شود؛ کارواش سنتی، روش ساده و جواب پس‌داده‌ای دارد؛ اما انجام دادن آن طول می‌کشد و کاملا با تکیه بر آب پیش می‌رود.

در این روش، اصلا به هدررفتن آب توجه نمی‌شود. در کارواش سنتی از دستگاهی به اسم واترجت(Water Jet) استفاده می‌کنند که در آن، آب به صورت پودری و با فشار بسیار زیاد روی بدنه‌ی خودرو پاشیده می‌شود.

کارواش سبز: یکی از سرویسهای جدید کارواش در ایران ، کارواش سبز می باشد که به منظور رفع معایب و مشکلات کارواش سنتی بوجود آمد

مزایای کارواش سبز: ·     

    حفاظت از محیط زیست : در این شیوه از شوینده‌هایی استفاده می‌شود که کم‌ترین آسیب را به محیط زیست می‌رسانند.

·         قابل اجرا در هر مکان: در روشش کارواش سبز، لازم نیست ماشین‌تان را جای خاصی ببرید و در هر مکانی که دل‌تان بخواهد، می‌توانید از این کارواش استفاده کنید.

·         صرفه‌جویی در انرژی: در این شیوه هیچ دستگاه خاصی برای شستشو نیاز نیست و خودروی شما بدون مصرف انرژی خاصی تمیز خواهد شد

کارواش نانو : یکی دیگر و البته یکی از مهمترین سرویسهای جدید کارواش در ایران ، کارواش نانو است. 

امروزه شست شوی اتومبیل در سراسر جهان به لطف فناوری پیشرفته خشک ( بدون آب ) سازگار با محیط زیست شده است. کارواش نانو ، یک روش شست و شو با تکنولوژی نانو است که در آن هرگز از آب استفاده نمی شود!

این روش، تنها به اسپری نانو و دستمال میکروفایبر نیاز دارد. در مقایسه‌ کارواش نانو، کارواش بخار و کارواش سبز می‌توان کارواش نانو را به عنوان یکی از روش‌های بسیار مستعد برای همه‌گیر شدن در بین مردم مطرح کرد.

مزایای کارواش نانو : ·      

   صرفه‌جویی در مصرف آب: در مقایسه با روشهای قبلی برنده اصلی این نبرد کارواش نانو است، در این روش نیازی به مصرف آب ندارید.

·         صرفه‌جویی در انرژی: برخلاف کاروش بخار، سبز و سنتی استفاده از کارواش نانو به هیچ دستگاه و مولد خاصی نیاز ندارد؛ درنتیجه تنها کافی است اسپری نانو و دستمال مناسب را تهیه کنید.

·         عدم تولید فاضلابدر کارواش نانو هیچ‌گونه فاضلابی تولید نمی‌شود و خیال‌تان از بابت تولید فاضلاب بیهوده راحت خواهد بود.

·         اجرا در محل دلخواه: کارواش نانو زیر شاخه ای از کارواش سیار می باشد که این نوع از کارواش در هر مکانی که شما بخواهید، قابل اجرا است. کارواش در محل مورد نظر شما انجام می پذیرد.

کارواش آنلاین چیست ؟ چرا کارواش آنلاین؟

باتوجه به شرایط فعلی کارواش‌های در سطح شهر و استفاده از مواد‌های شوینده بی‌کیفیت و غیراستاندارد و هدر رفت آب بسیار زیاد شرکت هایی هستند که بصورت سفارش آنلاین و با استفاده از مواد شوینده درجه۱ و دستمال‌های نانو و آنتی باکتریال و همچنین بکارگیری نیروهای باتجربه و متخصص،  خدمات شستشو خودرو را به مشتریان ارائه میدهند .

کارواش هایی که بصورت آنلاین خدمات خود را ارائه میدهند، کمک شایانی به صرفه جویی در هزینه و وقت مشتری می کنند و گزینه مناسبی برای افراد پر مشغله هستند.

کارواش سیار نانو بخار چیست ؟

کارواش سیار نانو بخار به صورت دیگ بخاری است که به همراه یک مخزن سوخت و شلنگ خروجی و سایر تجهیزات آن پشت یک ماشین باری نصب می شود. بخار با فشار بسیار زیادی در دیگ بخار ذخیره می شود. سوخت این دستگاه به صورت گازوئیل ، گاز شهری ( CNG ) و یا دوگانه سوز می باشد و به وسیله مشعل و با احتراق سوخت ، به تولید بخار و ذخیره آن در دیگ بخار می پردازد. بخارشو به صورت اتوماتیک عمل کرده و هر زمان فشار بخار از میزانی معین کمتر شود ، به صورت خودکار شروع به کار می کند و بخار تولید کرده و مخزن بخار را پر می کند. برخی از رایج ترین مزایای آن عبارتست از :

  • کاهش مراحل شست و شو
  • کاهش فضای مورد نیاز نسبت به کارواش های معمولی
  • درآمد بالاتر نسبت به کارواش سنتی
  • کاهش زمان شست و شوی خودرو
  • کاهش مصرف آب و هزینه آن
  • رفع مشکلات سیستم فاضلاب کارواش
  • شست و شوی موتور بدون آسیب ‌رسانی به آن
  • نظافت کامل داخل خودرو و کانال کولر بدون آسیب‌ رسانی به آن ها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چچیلاس

شرکت چچیلاس در زمینه افتتاح شعبه مجازی برای کسب وکارهای سراسر کشور فعالیت می کند و در حال حاضر صدها کسب و کار در حوزه های مختلف و از شهرهای مختلف در این سایت شعبه آنلاین دارند و با کلمه کلیدی حرفه خود در گوگل رتبه کسب نموده اند.

منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی