اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909064772915582

به همت انتشارات آثار سبز، رونمایی شد

مجموعه کمیک دوست داشتنی شاهزاده کوچولو منتشر شد

کد: 139909064772915582

https://bit.ly/3fGRimR

، تهران , (اخبار رسمی): انتشارات آثار سبز مجموعه فاخر ماجراهای تازه شاهزاده کوچولو را با اقتباس از داستان شاهزاده کوچولو شاهکار آنتوان دوسنت اگزوپری منتشر کرد. این مجموعه داستان به ترجمه ی آقای علی بشر دانش می باشد که ماجراهای تازه ای را به داستان شاهزاده کوچولو می افزاید .

مجموعه کمیک 24 جلدی شاهزاده کوچولو بصورت چاپی و الکترونیکی
کتاب داستان های تازه شاهزاده کوچولو 1

مجموعه داستان‌های تازه شاهزاده کو چولو به بازار نشر آمد.

کتاب مجموعه داستان‌های تازه شاهزاده کوچولو توسط انتشارات انتشارات آثار سبز  در تاریخ آبان ماه 1399 به بازار نشر عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی انتشارات آثار سبز، این کتاب با هدف معرفی آثار کمیک(پی نما) برای نوجوانان به بازار نشر ارایه شده تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند.

براساس این گزارش، این کتاب به قلم گیوم دوریسون و ترجمه‌ی علی بشر دانش نوشته شده و با عنوان مجموعه داستان های تازه شازده کوچولو در 24 جلد  به چاپ رسیده است.

این کتاب، در رابطه با داستان های مصور جذاب کمیک استریپ برای نوجوانان در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر نکوهش و مقابله با نقطه ضعف هایی مثل حسد، خودخواهی، جاه طلبی و… در آن مطرح شده است.

این کتاب در هر جلد حدود 56 صفحه و به قیمت 55000 تومان بصورت چاپی و 11000 تومان بصورت الکترونیکی و در شمارگان 1000 برای هرجلد در کتاب فروشی‌های کشور و یا سایت اینترنتی انتشارات آثار سبز قابل تهیه است. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آثار سبز

آثار سبز ناشرکتاب‌های تخصصی کمیک استریپ در ایران و کتب مصور برای گروه سنی کودک و نوجوان و مخاطبان عام با رنگ و بوی مذهبی می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب