اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990909477877791

عرضه محصولات از بهترین برندها با گارانتی های معتبر

قیمت مناسب محصولات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تینوتو

کد: 13990909477877791

https://bit.ly/3mkXgfL

، تهران , (اخبار رسمی): فروشگاه‌های اینترنتی با تنوع محصولات خود شرایطی را ایجاد کرده‌اند که با مقایسه محصولات با برندهای مختلف متقاضی می‌تواند به راحتی به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول را برای خود با چند کلیک تهیه کند.

قیمت مناسب محصولات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تینوتو
قیمت مناسب محصولات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تینوتو
قیمت مناسب محصولات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تینوتو
قیمت مناسب محصولات دیجیتال در فروشگاه اینترنتی تینوتو

این شرکت نمایندگی شرکت تسکو را در اختیار دارد، سعی کرد تا بتواند محصولات خود را با قیمتی مناسب نسبت به دیگر رقبا و برندهای این عرصه برای فروشگاه خود در نظر گیرد تا شرایط بهتری را کاربر هنگام ورود به

در این روزها که جهان با پاندمی کرونا دست و پنجه نرم می‌کندو لزوم کمتر خارج شدن از خانه اهمیت فروشگاه‌های اینترنتی را افزایش داده است. فروشگاه‌های اینترنتی با تنوع محصولات خود شرایطی را ایجاد کرده‌اند که با مقایسه محصولات با برندهای مختلف متقاضی می‌تواند به راحتی به صرفه‌ترین و با کیفیت‌ترین محصول را برای خود با چند کلیک تهیه کند. فروشگاه‌های اینترنتی همچنین باعث شده‌اند که رقابتی قیمتی به نفع مصرف کننده شکل گیرد. به همین جهت کیفیت در کنار قیمت به صرفه از مهمترین فاکتورهایی است که یک فروشگاه‌ اینترنتی باید برای محصولات خود در نظر گیرد. 

تینوتو چگونه شکل گرفت

با توجه به سرعت روزافزون رشد اینترنت و افزایش کاربران و همچنین تقاضای بازار برای خریدهای اینترنتی شرکت آریا سیستم که از سال 1379 در حوزهٔ آی‌تی فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه‌های مختلف اعم از راه‌اندازی سیستم‌های شبکه، فروش قطعات و لوازم جانبی، ماشین‌های اداری، لپ‌تاپ و تبلت وسیستم‌های آماده به ارائه خدمت به مشتریان پرداخته است برآن شد تا در جهت تسهیل خرید مشتریان راهکاری متفاوت را در پیش گیرد. 

این شرکت با توجه به تجربیات خود و همچنین با تحقیق بازار هدف به این نتیجه رسید که باید فروشگاه‌ اینترنتی از هر لحاظ احساس امنیت را به کاربر خود منتقل کند تا کاربر بتواند با خیالی آسوده به دنبال بهترین محصول در فروشگاه باشد. آریا سیستم در گام بعدی خودبرای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به این نتیجه رسید که ارائه محصول با کیفیت و قیمت مناسب نیز از نیازهای یک فروشگاه اینترنتی خوب است و با توجه به اینکه این شرکت نمایندگی شرکت تسکو را در اختیار دارد، سعی کرد تا بتواند محصولات خود را با قیمتی مناسب نسبت به دیگر رقبا و برندهای این عرصه برای فروشگاه خود در نظر گیرد تا شرایط بهتری را کاربر هنگام ورود به فروشگاه تجربه کند.

در پایان با تمام جمع‌بندی‌ها در زمینه راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی کارآمد، طراحی این فروشگاه اینترنتی از سال 1395 آغاز شد و در پایان تینوتو به عنوان فروشگاه اینترنتی شرکت آریا سیستم متولد و آغاز به کار کرد.

قیمت و کیفیت نشان تینوتو

یکی از بزرگترین نیازهای متقاضیان بازار کامپیوتر، خرید جنس مورد نیاز با قیمت و کیفیت مناسب است. در بازار کامپیوتر و لوازم جانبی معمولا خریدار با دو معضل قیمت و کیفیت روبرو است.اجناس عرضه شده با قیمت پایین از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و از سوی دیگر اجناسی که کیفیت بالایی را دارند خریدار باید قیمت گزافی را برای آنها پرداخت کند. اما شرکت آریا سیستم با توجه به اینکه نمایندگی شرکت تسکو را در اختیار دارد در فروشگاه اینترنتی تینوتو محصولاتی را در اختیار خریدار قرار می‌دهد که هم از قیمت مناسبی برخوردار است و هم کیفیت مد نظر آنها را تامین می‌کند. 

در تینوتو کاربر به دو صورت عمده و جزئی می‌تواند سفارش خود را ثبت کند و در هر دو مورد قیمت نسبت به دیگر رقبا مناسب در نظر گرفته شده است. اگر در تهران هم ساکن باشید سفارشات بالای 500هزار تومان این فروشگاه برای شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد که برای کسانی که می‌خواهند خریدهای بالا انجام دهند مقرون صرفه است. 

با تینوتو خرید به صرفه، آسان و مطمئن را تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آریا سیستم

فروشگاه اینترنتی تینوتو ارائه کننده لپ تاپ ، موبایل، تبلت ، کامپیوتر و قطعات جانبی می‌باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]