اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909234808415547

تبلیغ در گوگل با نوین مارکتینگ

کد: 139909234808415547

https://bit.ly/2LnWUqT

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغ در گوگل در ایران توسط آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ راه اندازی و مدیریت می‌شود . نوین مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران با هدف حمایت از کسب و کارهای ایرانی با سابقه بیش از یازده سال در راه اندازی کمپین‌های موفق توانسته است نقش مهم در رشد کسب و کارهای آنلاین داشته باشد.

تبلیغ در گوگل را با نوین مارکتینگ  تجربه کنید
تبلیغ در گوگل نوین مارکتینگ

در تبلیغات گوگل ، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید

یکی از منابع مهم کسب درآمد شرکت گوگل پلتفرم ادوردز برای تبلیغات در گوگل است . در این نوع تبلیغات گوگل برای همکاری در فروش شما سایت شما در نتایج ابتدایی گوگل تبلیغ میکند و شما به عنوان صاحب کسب و کار بایت هر کلیک کاربر بر روی لینک سایت شما، به گوگل پول پرداخت می‌کنید. از آنجایی که هزینه تبلیغات در گوگل به صورت دلار پرداخت می شود مهم است که برای بهینه سازی کمپین ادوردز خود از آژانس های بازاریابی دیجیتال کمک بگیرید. Smartsites یکی از آژانس های معتبر ارائه تبلیغات در گوگل است و در کنار آن شرکت wordstream نیز یکی از محبوب ترین سایت های بازاریابی دیجیتال است که در حوزه تبلیغات در گوگل فعالیت دارد. تبلیغ در گوگل نوین مارکتینگ نیز در ایران توسط آژانس بازاریابی دیجیتال نوین مارکتینگ راه اندازی و مدیریت میشود . نوین مارکتینگ به عنوان پارتنر رسمی گوگل در ایران با هدف حمایت از کسب و کارهای ایرانی با سابقه بیش از یازده سال در راه اندازی کمپین‌های موفق توانسته است نقش مهم در رشد کسب و کارهای آنلاین داشته باشد. 

روزانه چند میلیارد جستجو از طریق گوگل انجام می‌شود، در تبلیغات گوگل ادز، تبلیغ شما به مخاطبانی نمایش داده می‌شود که به محصولات و یا خدمات شما علاقه‌مند هستند و بدون شک از پر‌بازدیدترین روش های تبلیغات اینترنتی به حساب می‌آید

ارزش هر کمپین تبلیغاتی در حوزه دیجیتال مارکتینگ به قابلیت اندازه گیری میزان موفقیت آن است. گوگل ادوردز با پلن مدیریتی  Google ADS برای صاحبان مشاغل این امکان را فراهم می‌کند که از ابتدا تا انتهای روند تبلیغ در گوگل را با استفاده از داده‌های آماری رصد کنند تا به صورت شفاف مشخص شود هزینه تبلیغاتی به چه صورت در چرخه بازگشت سرمایه قرار می‌گیرد. همچنین این داده‌ها به شما کمک می‌کند که نیاز مخاطبان خود را به درستی درک کنید تا برای آینده بتوانید کمپین‌های تبلیغات در گوگل بهینه‌تری را راه‌ندازی کنید.  برای تبلیغ در گوگل به سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید. نوین مارکتینگ آژانس دیجیتال مارکتینگ نتیجه محور است.

تبلیغ در گوگل برای کسب و کارهای B2B

همیشه استفاده از خدمات سئو برای هر نوع کسب‌وکاری توصیه شده است. اما زمانی که رقابت در کسب‌وکار شما زیاد است شاید سئو پاسخگوی جاه‌طلبی‌های شما نباشد. در این زمان است که باید از قدرت تبلیغ در گوگل استفاده کنید.

تبلیغ در گوگل این شانس را برای شما فراهم می‌کند که همیشه در بالاترین جایگاه و درست در مقابل چشمان رقبا و همکاران تجاری خود باشید. این کار به شما کمک می‌کند تا شانس همکاری خود را با سایر صنایعی که حتی شما را نمی‌شناسند نیز بالا ببرید.

بازاریابان دیگر صنایع وقتی به دنبال خدمات شرکتی هستند این موضوع را می‌دانند که قوی‌ترین‌ها در صفحه اول گوگل حضور دارند پس کم پیش می‌آید که به سراغ صفحه دوم و سوم بروند. تبلیغات در گوگل به شما کمک می‌کند که همواره جایگاه خود را در صدر نتایج حفظ کنید.

رقابت بر سر کلمات کلیدی در تبلیغ گوگل

انتخاب کلمه کلیدی فاکتور اصلی در راه اندازی تبلیغات گوگل است. در برخی از کسب‌وکارها رقابت بسیار شدید است و برخی دیگر رقابت کمتری دارند. بنابراین طبیعی است برای کلماتی با رقابت بالا هزینه بیشتری باید در نظر بگیرید. اما این هزینه‌ها از طرف رقبای تجاری شما پیشنهاد و تعیین می‌شود . بنابراین برای کاهش هزینه‌های خود و دیگر کسب‌وکارها لازم است برای هر کلمه حداقل هزینه را برای شروع کمپین در نظر بگیرید.  همچنین امتیاز کیفی گوگل ادز نیز به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی شما کمک می‌کند.

تجربه نشان داده است که کاربر هدفمند از ابتدا می داند به دنبال چیست پس درصد بالایی از کاربران هدفمند عبارات جستجو را طولانی و واضح تایپ می­کنند بنابراین اگر در نمایش تبلیغ خود وسواس به خرج دهید از کلیک خوردن بی نتیجه تبلیغ جلوگیری می‌کنید . کلمات کلیدی تک کلمه‌ای قدرت چندانی برای جذب کاربر هدفمند ندارد. به بیان دیگر کاربری که کلمه آهن را جستجو می‌کند هدف مشخصی را دنبال نمی‌کند اما کاربری که خرید آهن را جستجو می­کند دقیقا می‌داند به دنبال چه چیزی می­گردد.

ارزهای رایج در تبلیغ در گوگل

دلار،درهم، لیر از ارزهای رایج برای استفاده در تبلیغات گوگل محسوب می‌شوند. اما اگر هزینه‌های خود را به درستی مدیریت کنید هیچ تفاوتی ندارد که از چه ارزی برای راه اندازی کمپین خود استفاده می‌کنید زیرا گوگل برای تمامی آن‌ها یک ارزش واحد را در نظر می‌گیرد.

مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز بسیار ساده‌تر از روش‌های دیگر بازاریابی دیجیتال است. با تکیه بر تجربیات کارشناسان ما در تیم ادوردز نوین مارکتینگ،همپای رقیبان تجاری خود شاهد افزایش سود روزانه کسب‌وکارتان باشید.

امکان مدیریت کمپین تبلیغ در گوگل

بودجه بندی کنید

در ابتدای کار نیاز است  که مشخص کنید برای یک بازه زمانی یک روزه و برای هر کمپین قرار است چقدر هزینه کنید. زیرا کسب‌وکار شما به صورت دوره‌ای به ایجاد کمپین ادوردز نیاز دارد و موضوع بودجه‌بندی روزانه به شما کمک می‌کند که برای کمپین‌های آتی نیز بودجه داشته باشید.  بعد از اجرای کمپین و بررسی آمار‌ها می‌توانید بفهمید که کمپین شما چه میزان سودآوری داشته است. آن زمان است که می‌توانید برای ادامه کمپین‌های خود بودجه را افزایش دهید.  کلمات کلیدی پر سود و هدفمند چند هفته بعد از اجرای کمپین قابل شناسایی هستند بنابراین از این به بعد می‌توانید تمرکز خود را روی کلمات کلیدی بگذارید که بیشترین سود را برای شما داشته اند.

از گوگل آنالیتیکس کمک بگیرید 

گوگل آنالیتیکس یک ابزار آماری قدرتمند است که به شما کمک می‌کند تا آماری دقیق از کمپین خود به دست آورید.

آماری مانند اینکه تبلیغ شما چند بار دیده شده ؟ چند بار بر روی تبلیغ شما کلیک شده است و چند درصد از کاربران در جریان این کمپین به مشتری شما تبدیل شده‌اند.  اینجاست که ترافیک هدفمند معنی پیدا می‌کند.  برای ترافیک هدفمند اولین گزینه سئو و بهینه سازی سایت می‌باشد. اما سئو فرایندی زمانبر است و برای سایت‌هایی که به تازگی کسب‌وکار خود را در بستر اینترنت راه اندازی کرده‌اند شاید گزینه مناسبی به نظر نرسد. اما بعد از سئو وب سایت می‌توان گفت که تبلیغات در گوگل ادوردز گزینه مناسبی برای یک شروع هدفمند است.

تبلیغ در گوگل یکی از زودبازده ترین روش های بازاریابی در موتورهای جستجو می باشد و حاشیه سود بالایی را برای کسب و کار شما به همراه دارد. بنابراین استفاده از تبلیغ در گوگل را میتوان یکی از روش های موثر در بازاریابی اینترنتی دانست و به فروش آنلاین شما کمک بسیاری میکند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آژانس بازاریابی دیجتال نوین مارکتینگ

نوین مارکتینگ یک آژانس تمام دیجیتال می‌باشد که با بیش از ده سال سابقه، به مشتریان خود در طیف وسیعی از صنایع در حال خدمات رسانی می‌باشد. طراحی سایت، تبلیغات در گوگل، سئو و تولید محتوا بخشی از سرویس‌های این مجموعه را در بر می‌گیرد. با نوین مارکتینگ قابلیت فروش خود را افزایش دهید!

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]