اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244810015681

تاثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون حمام و دستشویی

کد: 139909244810015681

https://bit.ly/37jOjOH

، تهران , (اخبار رسمی): در این مطلب میخواهیم اشاره ای به یکی از محبوب ترین تجهیزات سرویس بهداشتی منازل، هتل ها و... با نام کابینت روشویی بکنیم! کسب اطلاعات کامل در خصوص جنس و مدل های مختلف کابین روشویی میتواند شما را قبل از خرید این محصول راهنمایی کند. با ما همراه باشید.

تاثیر روشویی کابینتی در دکوراسیون حمام و دستشویی
یکی از نمونه محصولات کابین روشویی پارس آوا در دسته بندی روکش دار

وجود کابینت روشویی در سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه موجب نظم دهی به تمام این وسیله ها می شود، از آلودگی آنها در محیط مرطوب و شرجی سرویس بهداشتی و حمام نیز جلوگیری می نماید.

کابینت روشویی یک وسیله کاربردی است که این روزها جایگاه ویژه ای در سرویس بهداشتی تمام خانه ها به خود اختصاص داده است. همه ما، همیشه لوازم زیادی از قبیل لوازم آرایشی، بهداشتی، شوینده ها و... را در محیط حمام و سرویس بهداشتی نگهداری می کنیم. خرید کابینت روشویی pvc و نصب در سرویس بهداشتی علاوه بر اینکه موجب نظم دهی به تمام این وسیله ها می شود، از آلودگی آنها در محیط مرطوب و شرجی سرویس بهداشتی و حمام نیز جلوگیری می نماید. به طوری که امروزه طراحان ساختمان، از کابین روشویی به عنوان یک عنصر زیباسازی محیط حمام و دستشویی استفاده می کنند.

کارشناسان و طراحان ساختمان می گویند، اینکه تمام تمرکز و هزینه خود را صرف زیباسازی و دیزاین هال و پذیرایی کنیم، کار درستی نیست. به اعتقاد ایشان، تمام قسمت های منزل باید در یک سبک و سیاق طراحی شود.

 

به ابعاد کابینت روشویی دقت کنید

اندازه و سایز روشویی کابینتی نیز تأثیر زیادی بر زیبایی دکوراسیون سرویس بهداشتی شما دارد. ابعاد آن را دقیق و متناسب با اندازه فضای سرویس بهداشتی انتخاب کنید تا محیط، زیباتر و آراسته تر شود. تصور کنید که در یک سرویس بهداشتی بزرگ و جادار، کابینتی بسیار کم حجم و کوچک نصب شده باشد. یا بالعکس، یک کابین روشویی حجیم را در یک سرویس بهداشتی کوچک نصب کنید.

کابینت روشویی دیواری یا پایه دار؟

کابینت های روشویی از نظر نوع نصب به دو دسته دیواری و پایه دار تقسیم می شوند. شاید در وهله اول فکر کنید که نحوه نصب کابینت روشویی ارتباطی با دکوراسیون سرویس بهداشتی ندارد. اما این چنین نیست. چرا که انواع روشویی کابینتی دیواری و روشویی کابینتی پایه دار، از نظر ظاهری با هم متفاوت هستند. اغلب روشویی های کابینتی پایه دار دارای طراحی ساده اند و روشویی کابینتی ساده نامیده می شوند. در حالی که روشویی های دیواری، بیشتر دارای طرح های مدرن می باشند. در ضمن، اگر لوله کشی شما توکار نیست باید کابینت روشویی خود را به گونه ای انتخاب کنید که قابلیت پوشش دادن لوله های آب و پساب موجود در محل نصب را داشته باشد.

چیدمان حرفه ای داشته باشید

یک دکوراسیون زیبا نیاز به چیدمان حرفه ای و اصولی دارد. اگر جای نصب هر کدام از لوازم را درست انتخاب کنید، در نهایت یک سرویس بهداشتی زیبا خواهید داشت. اگر یک گوشه از سرویس بهداشتی شما خالی مانده است که زیبایی محیط را بر هم می زند، می توانید با استفاده ازخرید کابینت روشویی گوشه (کنج)، این خلأ را پر کنید. این نوع کابین روشویی برای سرویس بهداشتی های بسیار کوچک و کم جا هم مناسب است.

برند معتبر بخرید

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع کابین روشویی فعالیت می کنند. از این رو با برندهای متعددی رو به رو هستیم. اما حتما شما هم با ما هم عقیده اید که هر چه کالا با کیفیت تر باشد زیباتر هم هست. شرکت های معتبر و برندهای شناخته شده، از طراحان ماهر استفاده می کنن. در ضمن از بهترین متریال جهت ساخت محصولات خود استفاده می کنند. عواملی از این قبیل سبب دو چندان شدن کیفیت و زیبایی محصولات تولیدی توسط این شرکت ها می شود.

روانشناسی رنگ ها را جدی بگیرید

رنگ کابینت روشویی نیز تأثیر زیادی بر دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام دارد. با توجه به نوع طراحی داخلی سرویس بهداشتی و همچنین سلیقه شخصی خودتان، بهترین رنگ را برای این وسیله کاربردی انتخاب کنید. توجه داشته باشید که رنگ ها بسیار شگفت انگیزند. به عقیده روانشناسان، رنگ هایی که در دکوراسیون منزل خود به کار می برید، می توانند تأثیرات شگفت انگیزی بر اخلاق و روحیات اعضای خانواده تان بگذارند. خوشبختانه، امروزه انواع کابینت روشویی های موجود در بازار، علی الخصوص کابینت های مدرن، از نظر رنگ، هیچ گونه محدودیتی ندارند. برای آشنایی بیشتر با تأثیرات رنگ کابینت روشویی بر دکوراسیون سرویس بهداشتی به موارد زیر توجه کنید:

رنگ سفید: استفاده از رنگ سفید در فضای سرویس بهداشتی بسیار رایج است. این رنگ، همواره فضا را پاک و شاداب نگه می دارد. قابلیت ست شدن با هر رنگی را دارد. هر گونه آلودگی بر روی آن ایجاد شود به خوبی خودش را نشان می دهد و همین امر بهترین مزیت رنگ سفید برای سرویس بهداشتی به شمار می رود.

رنگ های پر انرژی و شاد: اگر دوست دارید یک فضای شاد و پر انرژی برای اعضای خانواده خود بسازید، از رنگ های قرمز، زرد، نارنجی و... در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود استفاده کنید.

رنگ های آرامش بخش: برخی رنگ ها مانند آبی، توسی، لیمویی و.. می توانند آرامش را برای سرویس بهداشتی شما به ارمغان بیاورند.

رنگ های مجلل: اگر قصد طراحی یک سرویس بهداشتی مجلل و سلطنتی را دارید به سراغ رنگ های طلایی، سفید، کرمی یا قهوه ای بروید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مجله تبلیغاتی صنعت ساختمان پارس آوا

شرکت پارس آوا، تخصصی ترین مجله کابینت روشویی و اکسسوری حمام و دستشویی و سایر موارد مرتبط با صنعت ساختمان از جمله شیرآلات، کاشی و سرامیک و... می باشد. مجله پارس آوا در سراسر کشور به صورت ماهانه توزیع می شود و همچنین علاوه بر تبلیغات فیزیکی مجله، تبلیغات به صورت آنلاین نیز در شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن و سایت پارس آوا در حال جریان است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل