اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909244810515614

آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران

کد: 139909244810515614

https://bit.ly/3njIgiI

، تهران , (اخبار رسمی): آموزش بورس یعنی شما بدانید که در بازار بورس چه اتفاق هایی احتمال به وقوع افتادنشان بیشتر است. همچنین رفتارهای سهامداران را درک کنید و بتوانید روند غالب بر قیمت را تشخیص دهید.

آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران
آموزش سرمایه گذاری در بازار بورس ایران

آموزش بورس یعنی شما بدانید که در بازار بورس چه اتفاق هایی احتمال به وقوع افتادنشان بیشتر است. همچنین رفتارهای سهامداران را درک کنید و بتوانید روند غالب بر قیمت را تشخیص دهید.

در نتیجه می¬توانید نقطه ورورد و خروج مناسبی پیدا کنید و با خرید و فروش یک سهم، سود چند درصدی را دریافت کنید. در صورتی که رفتار قیمت طبق تحلیل شما پیش نرفت، نقطه خروجی تعیین می کنید (حد ضرر) که با کمترین ضرر از سهم خارج شوید.

آموزش بورس یعنی شما بتوانید با توجه به سودآوری شرکت، سهم خوب را پیدا کنید و دریابید که ارزش واقعی سهام یک شرکت چقدر است.

چرا آموزش بورس مهم است؟

بازار بورس، بازار معاملات است و به ازای سودی که دیگران می¬کنند عده¬ای هم متحمل ضرر می-شوند. پس طبیعی است که کسی که علم و توانایی بیشتری داشته باشد، احتمال برد بیشتری نیز دارد. در نتیجه یاد گرفتن بازار بورس حتی پیش از ورود به آن تقریبا لازم و واجب است.

آموزشی که در اینجا درباره آن صحبت می کنیم، منظور نحوه خرید و فروش و کار با پنل کارگزاری نیست بلکه منظور آموزش حرفه¬ای تر و کارآمدتری به نام تحلیل تکنیکال ،تحلیل بنیادی   ، تابلوخوانی و روانشناسی بازار است.

بیشتر آدم های موفق دنیا تاکید فراوانی به آموزش دارند و معتقدند که آموزش تنها دارایی افراد است که همیشه ماندگار است و تاریخ انقضا ندارد. پس هرچه بیشتر روی آموزش خود وقت بگذارید و هزینه کنید، پول خود را دور نریخته اید؛  هزینه کردن در راستای آموزش بورس می تواند درآمدهای خیلی بیشتری برای شما ایجاد کند.

تجربه نشان داده است که افرادی که آموزش کافی برای تحلیل بازار بورس را دیده اند، هم در بازار بورس موفقتر ظاهر شده ¬اند و هم در بازارهای مالی دیگر مانند ارز دیجیتال و فارکس توانایی بیشتری برای وارد شدن دارند.

آموزش تحلیل تکنیکال بورس 

این دوره درباره چه موضوعی می‌باشد؟

تحلیلگرهای بازار های مالی مثل بورس از روش های متعددی برای پیشبینی قیمت یا بهتر بگوییم هدف گذاری قیمت استفاده می کنند.

یکی از این روشها تحلیل تکنیکال است که با استفاده از نمودار یا چارت قیمت و ابزارهای موجود، نقاط ورود و خروج برای نماد مورد نظر را،پیدا می کند. اصول به وجود آمدن تحلیل تکنیکال این موضوع است که((قیمت نشان دهنده همه چیز است و تاریخ دائما در حال تکرار است.))

چرا باید این دوره رو ببینند؟

کسی که می خواهد در بورس یا هر بازار مالی دیگری فعالیت کند، باید بداند که چه زمانی خرید یک سهم یا نماد خوب است و چه زمانی برای وارد شدن به یک سهم مناسب نیست. برای مثال دو نفر یک سهم را در دو زمان متفاوت خریداری می کنند ولی یکی از آنها سود زیادی می کند و نفر دیگر نه تنها سودی نمی کند، بلکه ضرر هم می کند. این علم به شما یاد می دهد که با بررسی نمودار و با استفاده از ابزارهایی که (در ادامه به نمونه هایی ازآنها اشاره می کنیم) در دسترس داریم وضعیت حال حاضر یک شرکت را بررسی کنیم که مثلا در گذشته سهامداران نسبت به این قیمت چه عکس العملی نشان داده اند (که ما با بررسی قیمت به این موضوع پی می بریم) و می توانیم نسبت به این موقعیت های قیمتی واکنش نشان دهیم.

این اصول نشان می دهد که ما می توانیم فقط با استفاده از نمودار قیمت-زمان تحلیل خود را انجام دهیم.

در این دوره چه چیزی یاد می گیرند؟

افراد با استفاده از این مبحث یاد می گیرند که چگونه  بهترین مکان برای خرید یا فروش سهام خود را پیدا کنند.این دوره شامل مباحث بسیار زیادی است که می توان به برخی از آنها اشاره کرد:

خطوط حمایت و مقاومت که به ما در پیدا کردن بهترین نقطه برای ورود و خروج کمک می کند.

اندیکاتور ها و اسیلاتورها (RSI,MACD,…) که به تحلیل گر کمک می کنند که وضعیت خود را در خرید و فروش مشخص کنند.

فیبو ناچی(اصلاحی،گسترشی...)که برای ما، خطوط حمایت و مقاومت معتبر پیدا می کند.

آموزش تحلیل بنیادی بورس 

این دوره درباره چه چیزی می باشد؟

یکی دیگر از روش های تحلیل نماد یا شرکت مورد نظر، تحلیل فاندامنتال یا بنیادی است که با استفاده از صورتهای مالی (سود یا زیان شرکت، دارایی های شرکت، بدهی ها و طلب های شرکت و...) و اطلاعات اقتصادی (ارزش بازار، مقدار فروش نماد یا زمینه های سرمایه¬گذاری یا...) می توانید متوجه وضع مالی شرکتی که می خواهید با خرید سهام آن شرکت، سهامدار و شریکش شوید ، باشید.

با آیتم های صورت های مالی یاد می گیرید چگونه نمادهای بنیادی(نمادی که در بازه چند ساله سود آور بوده و رشد سوددهی داشته است)را پیدا کنید. حتی می توانید نمادهایی که با توجه به سودده بودن شرکت، رشد قیمتی نداشته اند را (نماد جامانده) پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش