اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139909254813715677

بهترین گوشی های جهان در سال 2020 در کلاس های مختلف قیمتی!

کد: 139909254813715677

https://bit.ly/3gRFheH

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به رده بندی بهترین گوشی جهان در ۲۰۲۰ از کلاس‌های میان رده، پرچمدار، گوشی‌های فلگشیپ کیلر و گیمینگ اشاره خواهیم کرد، همچنین بررسی خواهیم کرد که هر کدام یک از این مدل‌ها به چه دلیل این عنوان را کسب کرده‌اند.

بهترین گوشی های جهان در سال 2020 در کلاس های مختلفی!
بهترین گوشی های جهان در سال 2020 در کلاس های مختلف قیمتی!

کم کم به پایان سال ۲۰۲۰ نزدیک می‌شویم و تاکنون تمام شرکت‌ها گوشی‌های خود را معرفی کرده‌اند و کاربران را با دنیایی از گوشی‌ های پرچمدار و میان‌رده سردرگم کرده و از طرفی هم باعث شده که ما حق انتخاب بیشتری داشته باشیم؛ اما به نظر شما کدام یک از این مدل‌ها در رده بندی امسال عنوان بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ را کسب خواهند کرد؟ بهترین گوشی جهان در هر کلاس چیست؟

 

رده بندی بهترین گوشی جهان در ۲۰۲۰ در کلاس پرچمداران

ابتدا بهترین گوشی‌های جهان در ۲۰۲۰ را در کلاس پرچم‌دار مورد بررسی قرار خواهیم داد همان کلاسی که قیمت گوشی برای کاربرانش مهم نیست و بیشتر بر دریافت قابلیت‌های ترند تکنولوژی روز دنیا و قابل‌توجه تاکید دارند.

در نظرسنجی انجام گرفته از بین ۱۳ گوشی، گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵جی (گوشی note 20 ultra) عنوان بهترین گوشی‌ های موبایل در ۲۰۲۰ در کلاس پرچمداران را به خود اختصاص داده است. به علاوه این گوشی بهترین گوشی های ۲۰۲۰ سامسونگ در کلاس پرچمداران نیز به حساب می‌آید. در لیست بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰،  وان پلاس ۸ پرو بعد از آن قرار داشته و جالب است بدانید که آیفون ۱۲ پرو مکس در مرتبه سوم این نظرسنجی قرار گرفته است. هوآوی میت ۴۰ پرو (گوشی mate 40 pro) در مرتبه چهارم و پرچمدار ۲۰۲۰ شیائومی هم بعد از آن واقع شده است.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا ۵G در بنچمارک آنتوتو میانگین امتیاز ۵۱۷۶۹۹ را به دست آورده و لنز اصلی هم مطابق با ترند دوربین بهترین گوشی ‌های جهان در ۲۰۲۰ اندازه‌ای برابر با ۱۰۸ مگاپیسکل دارد. سخت‌افزار و دوربین قدرتمند آن چیزیست که این پرچمدار کره‌ای را از دید کاربران به عنوان بهترین موبایل جهان انتخاب شده است. نظر شما چیست؟ آیا شایسته این عنوان هست یا خیر؟

 

کلاس دوم؛ بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ در کلاس فلگ شیپ کیلرها یا قاتلان پرچمدار

کلاس «فلگشیپ کیلر‌ها» کلاسی هستند که از نظر قیمت گوشی، بین گوشی‌های میان‌رده گران قیمت‌تر بازار و پرچمداران قرار می‌گیرند و به نسبت امکانات بهترین قیمت گوشی را به کاربرانی که به دنبال قابلیت‌های پرچمدار در یک گوشی ارزان قیمت‌تر می‌گردند را ارائه می‌دهند. به نظر شما بهترین گوشی های موبایل ۲۰۲۰ در این کلاس از آن چه شرکت‌هایی خواهد بود.

در این نظرسنجی از بین ۹ گوشی انجام گرفته وان پلاس ۸t بیشترین امتیاز را به دست آورده است. بعد از آن گوشی s20 fe5G قرار گرفته که چندی می‌شود که از معرفی آن می‌گذرد. شیائومی mi 10t pro هم بعد از این دو مدل قرار می‌گیرد. آیفون ۱۲ مینی هم در جایگاه چهارم بهترین گوشی های سال ۲۰۲۰ قرار می‌گیرد.

یکی از مهمترین عواملی که کاربران را متقاعد می‌کند که یک گوشی پرچمدار بخرند کیفیت دوربین این مدل‌هاست.

یکی از مهمترین عواملی که کاربران را متقاعد می‌کند که یک گوشی پرچمدار بخرند کیفیت دوربین این مدل‌هاست. چرا که برخورداری از یک دوربین با کیفیت در موقعیت‌‌های مختلف و آزادی عملی که دوربین موبایل در اختیار کاربر قرار می‌دهد موردیست که برای بسیاری از افراد ارزش صرف هزینه بیشتر را دارد. از‌این‌رو در ادامه فروشگاه اینترنتی موبایل به کلاسی از گوشی‌های موبایل اشاره می‌‎کند که بهترین دوربین گوشی موبایل را خواهند داشت. به به نظر شما کدام یک عنوان بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ از نظر دوربین را کسب خواهد کرد؟ مدل‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌شود را ببینید.

در این نظرسنجی گوشی mate 40 pro هوآوی پادشاه مطلق قلمرو دوربین‌های موبایل به حساب می‌آید و بیشترین آرا را در این نظرسنجی کسب کرده است. بعد از آن هم گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا قرار می‌گیرد. هواوی p40 پرو پلاس هم در مرتبه سوم لیست دگزومارک قرار دارد؛ در این نظر‌سنجی باز هم این عنوان متعلق به پرچمدار هواوی است؛ اما کاربران امتیاز بیشتری را به گوشی پرچمدار آیفون داده و به این گوشی عنوان یکی از بهترین گوشی‌های جهان در ۲۰۲۰ از نظر دوربین داده‌‌اند و مقام دوم متعلق به آن است.

 

بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ از نظر عملکرد گیم یا بازی

امسال گوشی‌های گیمینگ زیادی معرفی شدند؛ اما یکی از خاص‌ترین و قدرتمند‌ترین مدل‌های آن گوشی راگ فون ۳ بود که ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای را برای گیم ارائه داد. این گوشی بیشترین آمار علاقمندی را در این نظرسنجی به خود اختصاص داده است. گوشی بلک شارک ۳ پرو هم در مرتبه دوم لیست رده بندی بهترین گوشی های جهان قرار می‌گیرد.

 

بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ در کلاس میان‌رده‌ها یا بهترین میان ‌رده ‌های ۲۰۲۰

با وجود تمام موارد گفته شده در بالا و همچنین قابلیت‌های وسوسه کننده و جذاب گوشی‌های پرچمدار خیلی از  افراد هنوز هم تمایل به خرید گوشی گران‌قیمت ندارند و ترجیح می‌دهند که یک گوشی میان‌ رده با قابلیت‌های خوب و رضایت‌بخشی را خریداری کنند؛ اما از طرفی هم تعداد مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۰ در این کلاس گوشی عرضه شد کم نیست و شاید اگر قصد خرید موبایل میان رده را داشته باشید کمی شما را سردرگم کند؛ در ادامه به لیستی از بهترین گوشی ‌های میان رده دنیا در سال ۲۰۲۰ اشاره خواهیم کرد.

 

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰

با توجه به مقاله رده بندی بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰، در لیست بهترین گوشی های دنیا،در بخش میان رده در ۲۰۲۰ در مجموع ۱۴ گوشی قرار گرفته؛ اما در نظرسنجی گوشی شیائومی پوکو NFC x3  با کسب بیشترین آرا در رتبه اول قرار گرفته و گلکسی a51 سامسونگ بعد از آن قرار دارد که در بخشی از سال پر فروش ترین گوشی‌ های اندرویدی هم بود.

جالب است بدانید که گوشی کمپانی جوان ریلمی یعنی ریلمی ۷ پرو هم در مرتبه سوم قرار گرفته است. گوشی شیائومی نوت ۹ پرو مکس هم بعد از این مدل‌ها بیشترین میزان آرا را کسب کرده است، اما به نظر می‌رسد که میان‌رده گوشی ‌های سامسونگ و بعد از آن شیائومی بیشترین سهم را در این لیست داشته‌اند. برخی از این مدل‌ها بهترین دوربین گوشی میان رده ۲۰۲۰ را هم ازآن خود کرده اند.

 

بهترین گوشی‌ های ارزان قیمت ۵G جهان در ۲۰۲۰

وان پلاس نورد در رتبه اول نظر سنجی قرار گرفته و گوشی‌های گلکسی ای ۵۱ و و می نوت ۱۰ تی و آیفون ۱۲ مینی در مرتبه‌های بعدی قرار دارد. گلکسی ای ۵۱ همچنین جزء محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۰ هم در نظر گرفته می‌شود.

 

رده بندی بهترین گوشی های ارزان ۲۰۲۰

در این میان گوشی هایی هم هستند که می توان آنها را بهترین گوشی های ۲۰۲۰ با قیمت مناسب به حساب آورد؛ برای مثال گلکسی ای ۰۱ و گلسی ای ۱۱ از جمله این مدل‌ها بودند که نسخه بعد آنها نیز به زودی راهی بازار خواهند شد.

شاید آمار و عدد بنچمارک ها و مجلات تکنولوژی کمی  متفاوت باشد؛ اما در اصل این نتیجه بر اساس تجربه کاربری افراد بوده است. نظر شما در مورد این نظرسنجی و رده بندی بهترین گوشی دنیا در ۲۰۲۰ چیست؟ تجربه استفاده از کدام یک از این مدل‌ها را دارید. نظرات خود پیرامون این گوشی‌ها را با ۱۹کالا مگ به اشتراک گذارید. در این لیست به نظر می رسد که خبری از بهترین گوشی میان رده هواوی ۲۰۲۰ نیست؛ اما این میان رده ها هم عملکرد بسیاری خوبی دارند. به نظر می رسد که در این جایگاه جای مدل هایی مثل نوا ۷ ای خالی به نظر می رسد، نظر شما چیست؟

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

19 کالا

فروشگاه اینترنتی 19کالا در کنار عرضه برندهای مطرح، بهترین قیمت گوشی سامسونگ، اپل، نوکیا و بهترین قیمت گوشی شیائومی، بهترین قیمت گوشی هوآوی و سونی را عرضه مینماید بعلاوه امکان خرید جهیزیه یا لوازم خانگی مدنظرتان از جمله تلویزیون،ساندبار،سینمای خانگی ،آسیاب، خردکن، غذاسار، مخلوط کن، همزن، چرخ گوشت، گوشت کوب برقی، آب سردکن، آب مرکبات گیری، آب میوه گیری، قهوه ساز و اسپرسو ساز، چای ساز و کتری برقی، چندکاره، اتو، بخارشوی، جارو برقی را امکان پذیر کرده است. لوازم مورد نیاز برای تجهیز کالای دیجیتال شخصی یا مورد استفاده دراتاق کارتان نظیر لپ تاپ و لوازم جانبی دیجیتال یا پاور بانک، هدفون و هندزفری، اسپیکر، ماوس و کیبورد، کنسول بازی هم فراهم بوده و در انتها اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت نیز در 19کالا موجود است. 19کالا را در واقع می‌توان یک بازار بزرگ مجازی به شمار آورد که به راحتی و در سریع‌ترین زمان می‌توانید بهترین خرید ممکن را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]