اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910104840615389

با نوبیتکس، صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید

کد: 139910104840615389

https://bit.ly/3huyLLi

، تهران , (اخبار رسمی): اگر شما هم به دلیل ترس داشتن وارد بازار ارزهای دیجیتال نمی‌شوید، در حال از دست دادن تجربه و سود بسیاری هستید!

با نوبیتکس، صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید
با نوبیتکس، صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شوید

در روزهایی که دلایل گسترده از جمله وضعیت اقتصادی، باعث شده تا مردم به فکر شغل دوم یا درآمد فعال غیرحضوری باشند، بازار ارزهای دیجیتال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بسیاری از افراد تنها باهدف کسب تجربه یا حتی کسب درآمد بسیار کوچک در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت خود را شروع می‌کنند اما موارد بسیاری دیده شده که بعد از مدتی شغل ثابت خود را کنار می‌گذارند و تمام وقتشان را برای کسب درآمد و آموزش خریدوفروش ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند. خرید و فروش یا همان ترید ارزهای دیجیتال در کنار سایر بازارهای مالی رشد بسیار قابل توجهی داشته و امروز در سراسر دنیا بسیاری به صورت جدی و کاملا حرفه‌ای در این بازار فعالیت می‌کنند.

صرافی معتبر نوبیتکس و کنار گذاشتن ترس‌های همیشگی! نوبیتکس، یک بازار صرافی معتبر برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است که در چند سال اخیر به‌عنوان یک بازار معتبر و محبوب خریدوفروش ارزهای دیجیتال بین کاربران بسیاری شناخته‌شده است.

آنچه باعث محبوبیت بیش‌ازحد صرافی نوبیتکس شده، تلاش‌های تیم این صرافی برای بهتر شدن نوبیتکس و ارائه خدمات بهتر است.

به‌طور مثال یکی از مهم ترین اقدامات نوبیتکس، طراحی و ارائه اپلیکیشن نوبیتکس است که کاربران با دانلود و نصب آن روی گوشی‌های هوشمندشان می‌توانند خریدوفروش ارزهای دیجیتال را شروع کنند.

موضوع بعدی که باعث محبوبیت بیشتر این صرافی ارز دیجیتال شده، هم‌راستا بودن آن با تغییرات بازارهای جهانی مانند بایننس است. از مهم ترین تغییرات آن می توان به تغییر دادن بستر تتر از بیت کوین به اتریوم و ترون اشاره کرد.

با دعوت دوستان‌تان به نوبیتکس پاداش بگیرید یکی از جذابیت‌های نوبیتکس، امکان کسب سود از معاملات دیگران است. با ثبت نام در نوبیتکس یک کد معرف دریافت می‌کنید که می‌توانید آن را در اختیار دیگران قرار دهید. با ثبت نام و انجام معاملات توسط دیگران، شما 30 درصد از کارمزد معاملاتی آن‌ها را به دست می‌آورید. به این ترتیب در کنار تریدهای روزانه می‌توانید یک درآمد جانبی هم برای خود داشته باشید.

بازار 24 ساعته با آخرین استانداردهای امنیتی دنیا نوبیتکس یک بازار 24 ساعته است که کاربران به راحتی امکان انجام معاملات را در آن دارند. از طرف دیگر تیم امنیت نوبیتکس با انجام تست‌های دوره‌ای به طور دائم در حال ارتقاء امنیت پلتفرم معاملاتی است. ذخیره‌سازی سرد رمزارزها در نوبیتکس یکی از به‌روزترین فناوری‌های امنیتی است که امنیت نوبیتکس را به بالاترین حد رسانده است.

ارزهای دیجیتال دنیای آینده هستند؛ از دیگران عقب نمانید بیت کوین سال 2009، اولین چشم‌انداز از آینده پولی جهان را ترسیم کرد. به دنبال موفقیت بیت کوین دیگر رمزارزها هم مثل اتریوم، بیت کوین کش، ترون، ریپل و استلار هم به سرعت رشد کردند و اکنون جز رمزارزهای پرتقاضای بازار هستند. چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیا با سرعت سرسام‌آوری در حال تغییر است. بلاکچین و رمزارزها به کلی دنیای ما را از نو خواهند ساخت. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید بازارهای مالی آینده و فناوری‌های جدید را لمس کنید، حتما نگاهی به بازار رمزارزها داشته باشیم.

کسب درآمد با خریدوفروش ارز دیجیتال بدون واسطه با کمترین کارمزد در نوبیتکس در حال حاضر نوبیتکس یک مرجع کاملاً امن و مطمئن برای کسب درآمد است که کاربران به‌سادگی در این سایت ثبت‌نام می‌کنند و بعد از احراز هویت، خریدوفروش ارزهای دیجیتال برایشان ممکن می شود. اگر به بازارهای ارز دیجیتال علاقه‌مند هستید، به سایت Nobitex.ir مراجعه کنید و کسب درآمد را از همین حالا آغاز کنید. در کنار استفاده از سایت اصلی نوبیتکس با نصب اپلیکیشن هم می‌توانید وارد بازار بزرگ نوبیتکس شوید و با حضور در دنیای کریپتوکارنسی درآمد کسب کنید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار