اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910124843115774

تور کیش لحظه آخری قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم؟

کد: 139910124843115774

https://bit.ly/38OzZys

، (اخبار رسمی): از یک جزیره زیبا در جنوب ایران دیدن کنید. غذاهای دریایی سنتی و لذیذی مانند غالی ماهی و ماهی های خوش خوراک را امتحان کنید، در سواحل آفتابی استراحت کنید و از هوای ویژه ساحلی و اکوسیستم طبیعی لذت ببرید.

تور کیش لحظه آخری قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم؟
تور کیش لحظه آخری قیمت مناسب را از کجا پیدا کنیم؟

ایران کشوری عظیم است و دارای آب و هوای بسیار متنوع است. از جنگل های سرسبز با آب و هوای حساس ساحلی و مناطق کوهستانی مناسب برای دامداری تا بیابان های وسیع با سنگ های معدنی ارزشمند ، چیزهای دیدنی زیادی وجود دارد پس چرا جنوب دوست داشتنی کیش زیبا و تور کیش را امتحان نمی کنید؟

سواحل آنجا مملو از میوه های گرمسیری است و مردم محلی مانند آنها احساس می کنند. بنابراین برای گردشگران نیز همین طور خواهد بود. ایران جزایر زیادی در خلیج فارس دارد و از بزرگ ترین آنها جزیره کیش است. جزیره کیش یک جزیره جذاب و دیدنی است ، جایی که می توانید از منطقه ساحلی ، هوای معتدل و مرطوب در طول زمستان (درجه حرارت هرگز به زیر 15-16 درجه سانتیگراد نمی رسد) و حتی در شب لذت ببرید. کار سنتی بومیان ماهیگیری است و شما باید برخی از غذاهای دریایی سنتی خوشمزه مانند قلیه ماهی را امتحان کنید.

تور کیش لحظه آخری پیشنهادی ما شامل چه مواردی است :

  • از پارک هنری ، سواحل مرجان ، ساحل شنی-مرجان دیدن کنید.
  • از باغ وحش ، آکواریوم ، باغ پرندگان کیش ، آکواریوم دلفین دیدن کنید.
  • از کشتی های تفریحی شهر زیرزمینی کاریز دیدن کنید.
  • از کشتی یونانی بازدید کنید ، به سراغ ساحل ساحلی خانم ها و آقایان بروید.
  • اسکان در هتلهای کیش به همراه صبحانه.
  • کلیه حمل و نقل بین مقصد و از / به فعالیتهای گنجانده شده
  • 5 دلیل سفر به جزیره کیش:
  • ساحل شنی و مرجانی این جزیره
  • جاذبه های مختلف مانند: باغ پرندگان ، دلفیناریوم و کشتی یونانی
  • ورزش های آبی مانند: غواصی ، پاراگلایدر و پارک آبی
  • جزیره کیش چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا است
  • برای خارجی ها ویزا لازم نیست.

در زیر به معرفی تعدادی از هتل های کیش می پزدازیم :

هتل بین المللی کیش یکی از بهترین هتل های جزیره کیش است که در شمال شرقی جزیره واقع شده است. این هتل 5 ستاره اخیراً در سال 1396 افتتاح شده است. این هتل به دلیل داشتن فضای لوکس و معماری مدرن می تواند میزبان خوبی برای گردشگران باشد. هتل بین المللی کیش به مراکز خرید ، اسکله تفریحی و مرکز تفریحی آبی بسیار نزدیک است و می توانید از آنجا با دید خیره کننده لذت ببرید.

هتل ایران کیش هتل پنج ستاره دارای رتبه خوب ، با معماری منحصر به فرد و مدرن یکی زا بهترین هتل های کیش است. هتل ایران کیش با برخورداری از سبک مهندسی متفاوت دارای شهرت دو برج متصل از طبقه همکف و هفتم است که جلوه ای شگفت انگیز به هتل می بخشد. هتل ایران کیش با مشرف به اتاق های شمالی تا خیره کننده خلیج فارس و اتاق های جنوبی تا جزیره جذاب کیش و همچنین بزرگترین پارک جزیره ، مهمانان محترم خود را برای پاسخگویی به انتظارات بزرگ فراهم می کند. غذاهای جالب و خدمات مجهز هتل ایران مطابق با خواسته های مهمان است. لذت بردن از غذای غربی و خلیج فارس در رستوران های خارق العاده ، اینترنت بی سیم ، پارکینگ اختصاصی و کافی شاپ از جمله امکاناتی است که می تواند محل اقامت خوبی داشته باشد و همچنین احساس جوانی و آرامش در استخر و جکوزی هتل را داشته باشید. اقامت در هتل ایران در شهرهای ماسه های طلایی و مروارید خلیج فارس علاوه بر ارائه حداکثر آرامش ، برای روحیه دادن به گردشگران کافی است.

هتل بین المللی لوکس پارمیس کیش در خلیج فارس و جزیره کیش ، یکی از هتل های پنج ستاره است که با دسترسی کامل به مراکز خرید و مراکز تفریحی واقع شده است. هتل پارمیس کیش به عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین هتل کیش شناخته شده است تا گردشگران انتظارات خود را برآورده کنند. انواع مختلفی از اتاق ها با دکوراسیون با سلیقه راحتی و راحتی را برای مهمانان فراهم می کنند. هتل پارمیس به ارائه خدمات بی عیب و نقص از جمله طیف گسترده ای از غذاها در رستوران های سنتی و ایرانی و همچنین خانه اسپاگتی ، کافی شاپ ، پارکینگ ، اتومبیل کرایه ای و سایر امکانات برای ایجاد اقامتگاه فوق العاده برای گردشگران اختصاص یافته است. استخر و جکوزی را می توان از امکانات لازم برای ایجاد آرامش مطلق برای مسافران در نظر گرفت.

در زیر به معرفی تعدادی از هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد که در سایت سفر های گالیور معرفی و بررسی کامل شده اند میپردازیم :

هتل آپارتمان درجه سه  کنعان مشهد در همسایگی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است و این هتل آپارتمان مشهد یک انتخاب عالی برای زائرانی است که مایلند در نزدیکی حرم مطهر بمانند تا بتوانند هر زمان که بخواهند این کار را انجام دهند. هتل آپارتمان کنعان مشهد متشکل از 28 واحد آپارتمان یک و دو خوابه با ظرفیت های مختلف است که اکثراً مجهز به وسایل آشپزخانه و آشپزی هستند و میهمانان را می توانند مطابق رژیم غذایی خود تهیه کنند. جدا از عوامل ذکر شده ، یک رستوران در هتل غذاهای لذیذ  و خوش طعم  را سرو می کند. کافی شاپ دنج هتل آپارتمان کنعان مکان خوبی برای صرف کمی وقت با کیفیت برای رهایی از هرگونه فشار است. دکوراسیون زیبای گرم لابی توجه هر نوع سلیقه ای را به خود جلب خواهد کرد. فضای پارکینگ اختصاصی ، سرویس تاکسی ، آسانسور و دسترسی به اینترنت از دیگر مزایایی است که میهمان می تواند از آن بهره مند شود. پرسنل  با رفتار دوستانه و باتجربه از ویژگی های بارز این هتل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 051384*****
[نمایش اطلاعات]