کد: 139910284864415482

مزایا و معایب خرید فالوور واقعی

مزایا و معایب خرید فالوور واقعی

کد: 139910284864415482

https://bit.ly/3c0uZc6

، ارومیه , (اخبار رسمی): بدون شک در فضای اینستاگرام با پیج های بسیاری روبرو شده اید که مشغول به کسب درآمد از صفحه خود هستند. لازم به ذکر است که این شبکه اجتماعی سبب دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات شما می‌شود و از همین جهت برای کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود و اگر تا به حال از آن در این راستا استفاده نکردید.

مزایا و معایب خرید فالوور واقعی
مزایا و معایب خرید فالوور واقعی
اینستاگرام یک شبکه اجتماعی شناخته شده به حساب می‌آید که امروزه کاربران بسیاری در آن عضویت دارند و هر روزه نیز بر تعداد این کاربران افزوده می‌شود. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به تازگی به فضای اینستاگرام پرداخته اید، به احتمال زیاد با اصطلاحات بسیاری چون خرید فالوور، خرید لایک، کامنت، ویو و… مواجه شده اید. این دست از خدمات مانند خرید فالوور واقعی، از دسته اقداماتی هستند که سبب می‌شوند پیج شما بیشتر از گذشته مورد توجه دیگر کاربران قرار گیرند. البته توجه داشته باشید هر یک از اقدامات، معایب و مزایای مخصوص به خود را دارند که باید از آن‌ها مطلع باشید. در این مقاله تصمیم داریم شما را با مزایا و معایب خرید فالوور واقعی آشنا کنیم؛ بنابراین در ادامه همراه ما باشید.

چرا فضای اینستاگرام برای رونق کسب و کار مناسب است؟

در فضای اینستاگرام با پیج های بسیاری روبه رو شده اید که مشغول به کسب درآمد از صفحه خود هستند. این شبکه اجتماعی سبب دیده شدن بیشتر محصولات و خدمات شما می‌شود و از همین جهت برای کسب و کار شما بسیار موثر خواهد بود و اگر تا به حال از آن در این راستا استفاده نکردید، باید بدانید که فرصت مناسبی را از دست داده‌اید؛ البته دیر نشده و اکنون می‌توانید به استفاده از این شبکه بپردازید؛ اما به راستی اینستاگرام چه شرایطی را دارد که برای بازاریابی مناسب است؟

پاسخ به این سوال را می‌توان چند مورد در نظر گرفت. اولین موضوعی که در این شبکه دیده می‌شود، ارتباط مستقیم با کاربران است. شما می‌توانید با طرفداران و مشتریان خود از طریق دایرکت و کامنت در ارتباط باشید و به پرسش‌هایی که برایشان پیش می‌آید، پاسخ دهید. مورد بعدی که سبب محبوبیت این برنامه در بازاریابی شده، تولید محتواهای بصری است. این امکان برای شما فراهم شده که از طریق ساخت ویدیو و عکس با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. این دست از محتواها، حس بهتری به مخاطبان القا می‌کنند و تاثیر بیشتری بر آن‌ها می‌گذارند. مورد دیگر، زیر نظر گرفتن رقبا به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در چنین فضایی، فعالیت رقبای خود که در زمینه کاری مشابه شما فعال هستند را زیر نظر بگیرید.

انواع فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال طی کردن مسیر موفقیت هستید، باید پیج خود را ارتقاء ببخشید. برای آنکه یک پیج، ارتقاء داده شود باید تعداد فالوورهای آن نسبت به دیگر رقبا بیشتر شود؛ چرا که تعداد فالوور بیشتر، برابر است با تعداد لایک، کامنت، ویو و در نتیجه فروش و خدمات رسانی بیشتر! بنابراین خرید فالوور واقعی، شیوه‌ای مناسب برای موفق شدن به نظر می‌رسد. البته توجه داشته باشید که فالوورهایی که امکان خرید آن برای شما فراهم شده، انواع گوناگونی دارند از جمله:

    فالوور ایرانی فالوور خارجی فالوور واقعی فالوور فیک
مزیت‌های خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی سبب می‌شود که پیج شما دیده و سپس در نتیجه دیده شدن، کسب و کارتان رونق پیدا کند. البته در این راستا باید نکاتی را نیز در نظر بگیرید؛ مثلا اینکه شما باید تناسب بین تعداد فالوور و لایک ها را در نظر بگیرید؛ یعنی اگر تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید، اما پست‌های شما تعداد لایک کمی داشته باشند، حس خوبی را به مشتریان القا نخواهد کرد.

تعداد فالوور بالا برگ برنده شماست. توجه داشته باشید که هر چه صفحه شما از تعداد فالوور بیشتری برخوردار باشد، اعتبار بیشتری خواهد داشت و اعتبار بالاتر سبب می‌شود که تعداد افراد بیشتری به پیج شما اعتماد کنند و در نتیجه میزان خرید از شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مزیت دیگر خرید فالوور واقعی، این است که شما را از رقبا بهتر نشان می‌دهد. یکی از شیوه‌هایی که سبب می‌شود صفحه شما نسبت به دیگر صفحات قوی ظاهر شود، تعداد فالوور بالا است. برای مثال شرایطی را تصور کنید که خودتان تصمیم به خرید از اینستاگرام دارید و زمانی که برای خرید اقدام می‌کنید، با تعداد صفحات بسیاری مواجه می‌شوید که برخی از آن‌ها تعداد فالوور بالا و برخی دیگر تعداد فالوور کمتری دارند. بدون شک در چنین موقعیتی شما نیز پیجی را انتخاب می‌کنید که تعداد فالوور بالایی دارد، چرا که از نظر شما چنین پیجی، اعتبار بیشتری دارد و خرید از آن معتبر به نظر می‌رسد.

معایب خرید فالوور ایرانی

تا به اینجا مزایا خرید فالوور واقعی را برای شما گفتیم، اما نکته‌ای که در رابطه با این خرید وجود دارد، این است که معایبی نیز برای آن در نظر گرفته شده که باید از آن‌ها نیز مطلع شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه معایب خرید فالوور واقعی را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با آن‌ها آشنا شوید.

معلق کردن فعالیت شما توسط اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که الگوریتم‌های قوی برای آن در نظر گرفته شده است و به شدت فعالیت کاربران تحت نظر قرار دارد. از همین جهت اگر اینستاگرام به موضوع خرید فالوور ایرانی توسط شما پی ببرد، امکان دارد فعالیت شما را معلق کند؛ چرا که چنین فعالیتی از نظر الگوریتم‌های تعیین شده، ناامن و غیراخلاقی به نظر می‌رسد.

حذف و ریزش فالوورها توسط اینستاگرام

مورد دیگری که می‌توان آن را از معایب خرید فالوور واقعی در نظر گرفت، حذف فالوور از پیج شماست. البته توجه داشته باشید که منظور از حذف فالوور، فالوورهای فیک به نظر می‌رسد. زمانی که شما خرید فالوور واقعی را انجام می‌دهید، در میان تعداد فالوورهای خریداری شده، تعدادی فیک هستند که توسط اینستاگرام حذف می‌شوند. این موضوع برای پیج شما یک امتیاز منفی به حساب می‌آید، چرا که به طور ناگهانی از تعداد فالوورهای شما کم می‌شود و این موضوع جنبه منفی بر کسب و کار شما خواهد داشت.

بی‌اعتمادی کاربران نسبت به صفحه

موضوع دیگری که می‌توان آن را از معایب خرید فالوور واقعی در نظر گرفت، بی‌اعتمادی کاربران به نظر می‌رسد. اگر کاربران واقعی پیج شما متوجه این موضوع شوند که تعداد فالوورهای شما فیک است، دیدشان نسبت به چنین صفحه‌ای منفی می‌شود و اعتماد خود را از دست می‌دهند.

همان‌طور که مطالعه کردید، در این مقاله برای شما از مزایا و معایب خرید فالوور واقعی گفتیم. اکنون شما می‌توانید با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارید، تصمیم درستی در این راستا داشته باشید.

منبع : مزایا و معایب خرید فالوور واقعی - ای تی ایران

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناب فالوور

ناب فالوور با دارا بودن کادر مجرب و متخصص در زمینه خدمات اینستاگرامی خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، خرید لایک ایرانی اینستاگرام ، خرید بازدید اینستاگرام سعی در بر آورده کردن نیاز های کاربران اینستاگرامی دارد.تحویل فوری سفارش ها در کمترین زمان ممکن کیفیت بالای خدمات و پشتیبانی از خدمات از اهداف ناب فالوور می باشد.