اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910294866715724

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول زناشویی در دوران کرونا

کد: 139910294866715724

https://bit.ly/2Y7vbhy

، (اخبار رسمی): در اینجا به شما پرفروش‌ترین محصول زناشویی را معرفی خواهیم کرد

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول زناشویی در دوران کرونا
محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصول زناشویی در دوران کرونا

اگر بخواهیم به کاندوم معمولی به عنوان پرفروش ترین محصول جنسی بپردازیم، باید بگوییم این کاندوم نه تنها در ایران بلکه در اروپا و آمریکا نیز جزو پروفروش ترین محصولات مخصوصا در دوران کرونا محسوب می شود.

حالا سوالی که مطرح می شود این است که چرا این کاندوم ساده در مقابل این همه تنوع در کاندوم، در صدر قرار دارد و مردم تمایل زیادی به استفاده از آن دارند؟

در جواب این سوال باید گفت که کاندوم معمولی ویژگی های مربوط به خود را دارد که آن را در عین ساده بودن، تبدیل به محبوب ترین محصول می کند. یکی از مهم ترین ویژگی های عامه پسند این محصول این است که قیمت کاندوم معمولی و به طبع آن کاندوم مردان نسبت به کاندوم ها دیگر به مراتب پایین تر است. از آن جایی که بیشتر طیف جامعه را افراد متوسط تشکیل می دهند، پرداخت هزینه های بالا برای خرید تنها یک کاندوم را مقرون به صرفه نمی دانند و ترجیح می دهند از کاندوم های معمولی استفاده کنند.

بیماری‌های مقاربتی و در صدر آن ها، ایدز مهم ترین مشکلات زوج ها در دهه های اخیر به حساب می آیند. راه های مقابله با این بیماری ها بسیار است، اما این بیماری ها بسیار سریع تر از راه حل های بشر پیشرفت می کنند. یکی از مهم ترین راه های جلوگیری از بیماری های مقاربتی، کاندوم های معمولی هستند. ساختمان این کاندوم ها به گونه است که می توانند با ایجاد فیلتری، جلوی عبور ویروس های ایجاد کنندهی این بیماری ها را بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت زیبالون 2

معرفی انواع محصولات زناشویی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان