اگر نگران آلوده شدن دستگاهتان به ویروس هستید!

تشخیص نشانه‌های یک ویروس

کد: 13991105488029207

https://bit.ly/3pzlKmP

، تهران , (اخبار رسمی): تردیدی وجود ندارد که این توصیه را قبلا هم شنیده‌اید زیرا بسیار مهم است. هرگز روی لینک یا ضمیمه‌ای که به آن اعتماد ندارید، کلیک نکنید. اگر فرستنده ایمیل را نمی شناسید یا ایمیل به نظر معتبر نمی آید، روی آن کلیک نکنید. این مسئله درباره دنبال کردن لینک‌های موجود در وب سایتها صدق می کند.

تشخیص نشانه‌های یک ویروس !
این چند نشانه شاید به تشخیص ابتدایی کمک کند!!

همکاری هر چه نزدیکتر با ناشران کتاب برای محصولات کتاب صوتی، کتاب دیجیتال (کتاب الکترونیکی)، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت وتصویر، فیلم ، نرم افزارهای کاربردی و....

نشانه‌های ویروس رایانه ممکن است تفاوت زیادی داشته باشند زیرا همه ویروسها برای یک منظور مهندسی نشده‌اند اما اگر نگران آلوده شدن دستگاهتان به ویروس هستید این چند نشانه شاید به تشخیص ابتدایی کمک کند:

۱- عملکرد رایانه یکباره تغییر کرده است

اگر رایانه شما کندتر از قبل کار می‌کند ممکن است ویروس در حال استفاده از منابع رایانه شما باشد.

۲- رایانه شما مدام هنگ می‌کند

بسیاری از ویروس‌ها خیلی ضعیف نوشته شده‌اند و ممکن است به دفعات مکرر باعث هنگ و خرابی غیرمنتظره سیستم شوند.

۳- ظاهر شدن متعدد پنجره‌های پاپ‌آپ

ممکن است به شکل معمولی در مرور وب یا جای دیگر با پنجره هایی روبرو شوید که یکباره باز می شوند و شامل دعوت به رفتن به وب سایت‌ها هستند یا این که مرورگر وب شما پنجره‌هایی را برای رفتن به وب سایتهای دیگر بدون کلیک شما باز کند. بسیاری از ویروس‌ها پنجره‌های پاپ‌آپ را باز کرده و از کاربر می‌خواهند نرم افزار آنتی‌ویروس نصب کند که در واقع یک نرم افزار مخرب دیگر است.

۴- برنامه‌های جدیدی در رایانه شما اجرا می‌شود

ممکن است برنامه‌های جدیدی را ببینید که به یاد نمی‌آورید آنها را نصب کرده باشید.

۵- اکانت ایمیل شما ایمیل‌های ناخواسته به آدرسهای موجود در اکانت شما ارسال می کند

این نشانه‌ای از این است که ویروس تلاش می کند خود را از طریق اطلاعات تماسها تکثیر کند.

چگونه گرفتار ویروس‌ها نشویم؟

۱- رایانه خود را آپدیت یا به روزرسانی کنید

حتما اطمینان حاصل کنید که سیستم شما به روز است و جدیدترین آپدیت‌های امنیتی و ویندوز را دریافت کرده است.

۲- از نرم‌افزار آنتی ویروس استفاده کنید

نرم‌افزار آنتی ویروس ممکن است شامل نرم افزار امنیتی خود ویندوز ۱۰ یا برنامه های شرکت‌های دیگر باشد. فارغ از انتخابی که انجام می‌دهید، یکی از دلایل اصلی که افراد نگرانی نسبت به ویروسها ندارند، حمایت اتوماتیکی است که ویندوز و نرم افزار ضد بدافزار آن فراهم می کنند. غیرفعال کردن این حمایتها به منزله بازگشت به سال ۲۰۰۵ است.

۳- لینک‌ها یا ضمیمه‌های مشکوک را کلیک نکنید

تردیدی وجود ندارد که این توصیه را قبلا هم شنیده‌اید زیرا بسیار مهم است. هرگز روی لینک یا ضمیمه‌ای که به آن اعتماد ندارید، کلیک نکنید. اگر فرستنده ایمیل را نمی شناسید یا ایمیل به نظر معتبر نمی آید، روی آن کلیک نکنید. این مسئله درباره دنبال کردن لینک‌های موجود در وب سایتها صدق می کند.

سامانه جامع دیجیتالی شناد نیاز روزافزون کاربران

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی سامانه جامع دیجیتالی شناد  خدمات خود را به کاربران محترم ارائه می‌نماید این خدمات شامل موارد ذیل است:

فروش نرم‌افزار

شامل نرم افزارهای کاربردی، آموزش، مهندسی، دانشگاهی، و... با مجوز‌های معتبربصورت آنلاین و ارسال به صورت پستی به سراسر ایران .

اخذ پروانه نشرمحصولات دیجیتال

جهت اخذ مجوزهای دیجیتالی جهت نشرنرم افزار: آموزشی، کودک، مذهبی، تخصصی و... کتاب الکترونیکی، اپلیکیشن برخط و برحامل، مجوز نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی مجوز شامد و شابک بر خط و بر حامل و... آماده خدمت رسانی است.

همکاری هر چه نزدیکتر با ناشران کتاب برای محصولات کتاب صوتی، کتاب دیجیتال (کتاب الکترونیکی)، پکیج‌های آموزشی در قالب صوت وتصویر، فیلم ، نرم افزارهای کاربردی و....

خدمات  گرافیکی و چاپ دیجیتال

از صفر تا صد برای نشردهندگان سامانه شناد از طراحی تا وکیوم بسته نرم‌افزاری

سامانه ارسال پیام کوتاه شامک

ارسال براساس پیش شماره‌های دلخواه شما، طبقه بندی استانی و شهری، کد پستی و منطقه ای، طبقه بندی اصناف و شرکت ها (بزودی)

طراحی انواع وب سایت‌

با قیمت مناسب و ارزان همراه با امکانات ویژه برای اینکه شما یک سایت زیبا و کامل و مورد استفاده داشته باشید، با راهنمایی و مشاوره رایگان، شما می‌توانید با اطلاعات کافی و با هزینه مورد نظر خود اقدام به طراحی سایت نمائید. در ضمن این امکان را برای شما فراهم آورده است تا مجوز‌های لازم را برای وب‌سایت خود دریافت نمائید.

سامانه الکترونیکی شناد

تصدی رسانه برخط پیام ده, تصدی رسانه برخط کاربر محور, تکثیر حامل های دیجیتال محدود  Duplicator)) تصدی رسانه برخط تلفن هوشمند, نشر دیجیتال مبتنی بر حامل, نشر دیجیتال برخط.

کلیه موارد یاد شده شامل، خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی، با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه فقط به صورت کاملا دیجیتالی صورت می پذیرد و از طریق پست ارسال می‌گردد.

سامانه جامع دیجیتالی شناد شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتال

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]