کد: 139911084888515689

خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد

کد: 139911084888515689

https://bit.ly/3oteSWO

، اصفهان , (اخبار رسمی): امروزه اکثر ما، در هر نقطه‌ای از دنیا که باشیم، خریدهای خود را معمولا به صورت آنلاین انجام می‌دهیم. خرید و فروش آهن آلات هم از این قضیه مستثنی نیست. در گذشته، خرید مقاطع فولادی به صورت سنتی بود؛ در حالی که امروزه، دنیا به سمت خرید و فروش آنلاین و ارائه خدمات اینترنتی پیش می‌رود.

خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد
خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد
خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد
خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد
خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد
خرید اینترنتی آهن آلات؛ گامی نو در صنعت فولاد

چرا فروشگاه اینترنتی آهن آلات؟

امروزه با پیدا کردن آدرس اینترنتی یک شرکت معتبر و فعال و تماس با مشاوران فروش، به راحتی می‌توان از قیمت مقاطع فولادی خبردار شد.
شاید مراجعه به سایت برای بسیاری از افراد نسبت به مراجعه حضوری، مزایای بیشتری داشته باشد، اما با مشکلات زیادی همراه است. فکر کنید که برای روند خرید سنتی به صورت تلفنی، چه مراحل طولانی را قرار است، پشت سر بگذارید:

  • تماس تلفنی با شرکت مربوطه
  • اتصال به کارشناس فروش
  • ارائه سفارش به کارشناسان فروش 
  • اعلام قیمت
  •  صدور پیش فاکتور
  • تایید پیش فاکتور توسط مشتری
  • واریز وجه پیش فاکتور توسط مشتری

و مشکلاتی که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:
معایب و مشکلات خرید تلفنی آهن آلات 
از مهمترین معایب خرید تلفنی آهن آلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در فرآیند خرید تلفنی، وقتی پیش فاکتور به دست شما می‌رسد، در بسیاری از مواقع ممکن است، ساعت کاری بانک تمام شده باشد و شما مجبور باشید تا فردا صبح صبر کنید! حالا چه اتفاقی می‌افتد؟ دوباره فردا باید پیش فاکتور جدید برای شما صادر شود. 
  • قیمت آهن آلات به صورت لحظه‌ای و روزانه آپدیت می‌شود و اگر طی این فرآیند، قیمت‌ها نوسان داشته باشند، شما روز بعد، باید مجدد یک پیش فاکتور جدید برای سفارش خود دریافت کنید.
  • بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه، معمولا از ساعت 11 تا 5 عصر فعالیت دارند. حالا ممکن است شما به دلیل مشغله‌ کاری، در طول روز، فرصت کافی برای خرید نداشته باشید؛ در حالی که در خرید اینترنتی، در هرلحظه‌ می‌توانید برای خرید اقدام کنید.


نمونه‌هایی از مشکلات و معایب روش سنتی خرید آهن آلات :
«از صبح صـــدبار تلفن کردم
یا بار نداشتن یا بارها بدون فاکتور رسمی بودن
تا اومدم معامله کنم، قیمت‌ها تغییر کرد
تازه بایـد دم بانک هم برم
پس کی پیش فاکتورم به دستم میرسه؟!
الان چند ساعته درگیرم
باید کارمو تا قبل از ساعت اداری شرکت انجام بدم!»


فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن و مزایای آن
حالا تصور کنید که همه این فرآیند به صورت آنلاین انجام شود؛ چه مزایایی خواهد داشت؟


دسترسی ساده و امکان خرید تا ساعت 11 شب
از مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، دسترسی ساده و امکان خرید  تا ساعت 11 شب است. به راحتی می‌توانید در هر مکان و شرایطی که هستید، در کمتر از 10 دقیقه نسبت به خرید اقدام نمایید. 


دریافت پیش فاکتور در کمتر از 2 دقیقه
در خرید اینترنتی، دریافت پیش فاکتور از سایت در کمتر از 2 دقیقه، برای افراد امکان‌پذیر خواهد بود. 


امکان خرید قطعی تنها با پرداخت 3 درصد از مبلغ پیش فاکتور
در خرید تلفنی، باید کل هزینه خرید پرداخت شود. در خرید اینترنتی در همان مراحل اولیه، تنها با پرداخت 3 درصد از مبلغ پیش فاکتور، شما می‌توانید خرید خود را قطعی کنید!


بهره مندی از تخفیف
از مهمترین مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، بهره مندی از تخفیف است. برای سفارشات مختلف می‌توانید از یک کد تخفیف بهره مند شوید.


خرید بدون نیاز به تماس تلفنی و مراجعه حضوری (تنها با یک کلیک)
فروشگاه اینترنتی آهن آلات اصفهان آهن، شما را از قید زمان و مکان آزاد می‌کند و این امکان را به شما می‌دهد که در هر شرایطی به راحتی تنها با یک کلیک، خرید خود را انجام دهید.


از نمونه مزایای فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن
 «هم راحـته و خیلی سریعتره
قیمــت‌هاش هم مناسبتره
محدودیت زمـانی هم نداره
در هر مکانی که باشید، به سادگی می‌تونید خرید کنید
پیگیری خریدتون کار خیلی راحتیه
تازه کد تخفیــــف هـم داره!»


پیگیری مسائل حمل و نقل
در خرید تلفنی، پیگیری بار از طریق تماس تلفنی بود و این موضوع باعث می‌شد که شما زمان زیادی برای پیگیری و اخذ اطلاعات بار صرف کنید، در حالی که در خرید آنلاین، پیگیری محصولات به سادگی از طریق سایت امکان پذیر است.


پرینت مالی و گزارشات مالی
در فرآیند خرید تلفنی، بعد از خرید، برای پیگیری گزارشات مالی باید با حسابدار شرکت تماس می‌گرفتید، در صورتی که در فرآیند خرید آنلاین، پرینت مالی و گزارشات مالی را می‌توانید از سایت دریافت کنید.
«بارم کی ارسال میشه؟
وزن بارم چقدره؟
می‌خوام شماره راننده رو داشته باشم»
همه این‌ها مواردی هستند که در سایت به راحتی قابل پیگیری هستند. 


سخن پایانی
در این مطلب در مورد مزایا و معایب فروشگاه اینترنتی آهن آلات صحبت شد. همان طور که اشاره شد، روش تلفنی مشکلات و معایب زیادی داشت که می‌توان گفت همه این مشکلات با روش خرید اینترنتی به سادگی برطرف می‌شوند.
شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست. با عضویت در فروشگاه اینترنتی اصفهان آهن، (کانال تلگرام) می‌توانید از محصولات اینترنتی اصفهان آهن مطلع شوید.  https://t.me/esfahanahan_shop

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اصفهان آهن آپادانا

مایه‌ی افتخار و مباهات است که شما هم وطن گرامی مجموعه‌ی بازرگانی اصفهان آهن را شایسته‌ی خدمت رسانی و همراهی دانسته اید و خداوند را شاکریم که این راه ارتباطی امکان همکاری با شما را فراهم نموده است. شرکت بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متفاوت به جمع فعالان صنعت آهن و فولاد کشور پیوست و از همان ابتدا خط مشی شرکت بر این بوده است که به عنوان یک منبع مطمئن، قابل اتکاء و برتر در این عرصه شناخته گردد.وجود مدیران کارآزموده و نیروهای متخصص این زمینه را فراهم نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز امروز بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعه‌ی اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارایه‌ی خدماتی متمایز به آهن فروشان، شرکت های عمرانی و ساختمانی، انبوه سازان، سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی تبدیل نماید.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مسکن و ساختمان