اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194905715982

رونمایی از سایت حجره دلدادگان با هدف ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی

کد: 139911194905715982

https://bit.ly/3jNdXQd

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی و ایجاد محیطی برای کسب و کارهای ایرانی اسلامی، از سایت حجره دلدادگان روز اول اردیبهشت ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت حجره دلدادگان با هدف ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی
حجره دلدادگان - بازار آنلاین کسب و کارهای ایرانی اسلامی

سایت hojre.deldadegan.ir که یک سایت فروشگاهی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه محصولات فرهنگی و مذهبی و ایجاد محیطی برای کسب و کارهای ایرانی اسلامی را تسهیل کند.

موسس و بنیان‌گذار، سایت حجره دلدادگان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «حجره دلدادگان با هدف ایجاد محیطی برای کسب و کارهای ایرانی اسلامی راه اندازی شده است و تلاش می‌کند تا طراحان، اساتید، تولید‌کنندگان و متخصصان را به مخاطبانی که به محصولات آن‌ها نیاز دارند، معرفی نماید. یکی از مهمترین مسائل بشری، پول و کسب درآمد است. حجره دلدادگان به شما کمک می‌کند تا محصولات خود را در دنیای دیجیتال معرفی نمایید و مشتریان جدیدی به دست آورید.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «اگر محصولات دیجیتال برای فروش ندارید (مانند طرح لایه باز، دوره‌های آنلاین و...)، امکان کسب درآمد از طریق بازاریابی را فراهم نموده‌ایم، تا از این طریق بتوانید به منبع درآمد تازه‌ای دست پیدا کنید.»

گفتنی است حجره دلدادگان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به ارائه کد تخفیف ویژه اولین سفاش کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت حجره دلدادگان به آدرس hojre.deldadegan.ir مراجعه کنند.

حجره دلدادگان با هدف ایجاد محیطی برای کسب و کارهای ایرانی اسلامی راه اندازی شده و تلاش می‌کند تا طراحان، اساتید، تولید‌کنندگان و متخصصان را به مخاطبانی که به محصولات آن‌ها نیاز دارند، معرفی نماید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

حجره دلدادگان

حجره دلدادگان با هدف ایجاد محیطی برای کسب و کارهای ایرانی اسلامی راه اندازی شده است و تلاش می‌کند تا طراحان، اساتید، تولید‌کنندگان و متخصصان را به مخاطبانی که به محصولات آن‌ها نیاز دارند، معرفی نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]