به مناسبت هیجدهین سالگرد تاسیس سامانه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم‌‌افزار دانش

تحول دیجیتالی، یک نقشه راه دیجیتالی

کد: 13991121491029207

https://bit.ly/2Nj440G

، تهران , (اخبار رسمی): امروز سهم قابل توجهی از اقتصاد کشورهای توسعه یافته به اقتصاد دیجیتال که مبتنی بر مفاهیم نوین و استفاده از فناوری‌های نوظهور است، مربوط می‌شود. به همین دلیل همه کشورها تلاش می‌‌کنند سهم خود را از این مدل اقتصادی کسب کنند و از قافله دیجیتالی شدن عقب نمانند.

تحول دیجیتالی، یک نقشه راه دیجیتالی
تدوین راهبرد تحول دیجیتالی

فعالیت در عرصه‌ی فناوری دیجیتال با تمام کمبودها ، ناملایمات و سختی‌ها وظیفه‌ای بود که خداوند متعال توفق آن را داد که آن را به سرانجام برسانیم و در این مدت به تجربه‌های ارزشمندی دست پیدا کنیم.

همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمن سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و تقارن آن با هیجدهین سال سالگرد تاسیس سامانه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش، این سامانه ضمن تبریک، مراتب قدردانی خود را از کاربران گرامی در سراسر کشور اعلام می‌نماید و سعادت، سلامت، دوام و کامیابی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومند است.

دنیا سال‌ها است که به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت کرده است. امروز سهم قابل توجهی از اقتصاد کشورهای توسعه یافته به اقتصاد دیجیتال که مبتنی بر مفاهیم نوین و استفاده از فناوری‌های نوظهور است، مربوط می‌شود. به همین دلیل همه کشورها تلاش می‌‌کنند سهم خود را از این مدل اقتصادی کسب کنند و از قافله دیجیتالی شدن عقب نمانند.

امروز گسترش فعالیتهای اینترنتی و توسعه دیجیتال سبکی جدید در زندگی روزمره و کسب و کار در دوران کرونا را به وجود آورده است؛ به نحوی که مشاغل سنتی جای خود را به مشاغل اینترنتی داده و صدور پروانه برای راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی رو به افزایش است.

بهمن ماه ۹۸ هیفدهمین سال همراهی سامانه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزار دانش را با شما کاربران گرامی در حالی به پایان رساندیم که در نیمه دوم سال، جهان درگیر شرایط بحرانی و حالت ویژه  ویروس کرونا قرار گرفت و تمامی کسب و کارها را تحت شعاع خود قرار داد و این امر شرایط دشواری برای تمام کسب و کارها دیجیتالی ایجاد کرد و ناملایمات زیادی به بار آورد و باعث تعطیلی بسیاری از آن‌‌ها گردید.

و اما این سامانه با  تمام محدودیت‌های موجود کرونایی با کوشش و تلاش  و تدبیر اندیشی در قبل از ماجرای کرونا توانست با کمک فناوری دیجیتال همراه همیشگی شما کاربران باشد و با امکانات خود در جهت اخذ پروانه نشرمحصولات دیجیتال، همکاری هر چه نزدیک‌تر با ناشران کتاب، فروش نرم‌افزار و دیگر خدمات را به کاربران محترم عرضه نماید

بهمن ماه ۹۹ هیجدهمین سال فعالیت سامانه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش را در شرایطی آغاز می‌نمائیم که مشکلات کرونایی همچنان باقیست و در این راه حمایت و همدلی و همراهی مستعمر می‌تواند نوید بخش بوده و بیش از پیش عرصه خدمت رسانی را در این سامانه برای کاربران را پررنگ‌تر نماید. خـدا را شـاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا خدمتی هر چند کوچک برای خدمت به‌شما انجام دهیم، می‌دانیم با حضور شما کاربران گرامی این مسیر کوتاه‌تر آسانتر و قابل دسترس‌تر خواهد شد انشاءا...

سال ۹۹ را در شرایطی آغاز نمودیم که با داشتن زیر ساخت‌های انجام گرفته در سال‌های قبل برای سامانه‌های شمیم نرم افزار دانش، سامانه جامع دیجیتالی شناد، فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا فعالیت را ادامه دادیم و توانستیم با گام نهادن در مسیر رشد و توسعه و با همت و کوشش بی‌دریغ همکاران در بخش‌های مختلف در پیشبرد اهداف موسسه، کاربران این سامانه‌ها را در آن شرایط بحرانی خدمات رسانی نمائیم. خـدا را شـاکریم که ما را مورد لطف و عنایت خود قرار داد تا خدمتی هر چند کوچک برای کاربران انجام دهیم، می‌دانیم با حضور شما کاربران گرامی این مسیر کوتاه‌تر آسان‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد شد انشاءا...

فعالیت در عرصه‌ی فناوری دیجیتال با تمام کمبودها ، ناملایمات و سختی‌ها وظیفه‌ای بود که خداوند متعال توفق آن را داد که با وجود انبوه مشکلات آن را به سرانجام برسانیم و در این مدت به تجربه‌های ارزشمندی دست پیدا کنیم که برای هرچه بهتر شدن آن بهره بجوییم.

در پایان، یک بار دیگر مراتب قدردانی و سپاس خود را خدمت همه همکاران، تولید‌کنندگان و کاربران محترم ابراز داشته و سعادت، کامیابی و سلامتی شما عزیزان را از خداوند متعال آرزومندیم. امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف و با همدلی و وفاق بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز موسسه گام برداریم  و در رسیدن به اهداف، همچون گذشته موفق باشیم.

فناوری‌های نوین دیجیتال ظرفیت‌هایی که می‌تواند بهترین فرصت‌ها را  برای شما ایجاد کند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]