اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911244911816005

برگزاری وبینار با کیفیت و عالی در چند گام ساده

چطور یک وبینار برگزار کنیم؟

کد: 139911244911816005

https://bit.ly/2ZaGDcJ

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری وبینار یک روش عالی برای نشان دادن تخصص یا تبلیغ محصولات برای مخاطبان است. برگزاری وبینار به مخاطبان کمک می کند با شما ارتباط برقرار کنند و همچنین می تواند باعث افزایش نرخ تعامل با مشتریان شود، درنتیجه می‌توانید، مخاطبین هدف خود را از این طریق پیدا کنید.

چطور یک وبینار برگزار کنیم؟
ایلرنو پلتفرم برگزاری وبینار و کلاس مجازی

برگزاری وبینار برای اولین بار، می تواند ترسناک باشد. اگر آن را درست اجرا نکنید؟ اگر در حین کار مشکل یا خطایی اتفاق بیفتد؟ اگر کسی در آن شرکت نکند؟ اگر قبلاً میزبان وبینار نبوده اید، داشتن چنین نگرانی هایی کاملا عادی و طبیعی است؛ اما نگران نباشید فقط با چند نکته می توانید یک وبینار برگزار کنید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند. در اینجا نحوه برگزاری وبینار را قدم به قدم با هم بررسی می کنیم.

انتخاب موضوع برای برگزاری وبینار

اولین قدم برای برگزاری یک وبینار موفق، انتخاب موضوع وبینار است که برای مخاطبان هدف شما جالب توجه باشد. از این گذشته، اگر کسی به موضوعی که انتخاب می کنید علاقه ای نداشته باشد، هیچ کس در این وبینار شرکت نخواهد کرد؛ بنابراین، چگونه موضوعی را انتخاب می کنید که مخاطبان شما آن را دوست داشته باشند؟

اگر صاحب برند، موسسه یا کسب و کاری هستید که قبلا در شبکه های مجازی فعالیت داشتید، از موضوعات پست ها و مطالب مندرج در شبکه های اجتماعی خودتان استفاده کنید، موضوعاتی که نرخ تعامل بالاتری داشتند.

اگر سایت دارید، یک راه این است که محبوب ترین مطالب وبلاگ خود را به یک وبینار تبدیل کنید. برای کشف محبوب ترین پست ها و صفحات وب سایت خود می توانید از سایت Google Analytics هم کمک بگیرید.

ابزارهای برگزاری وبینار

بعد از اینکه یک موضوع عالی برای وبینار انتخاب کردید و محتوای مناسبی آماده کردید، اکنون وقت آن است که ابزارهای مناسب برای برگزاری وبینار خود را پیدا کنید. مهمترین ابزار، قطعا بستری است که وبینار خود را بر روی آن ارائه می دهید.

پلتفرم برگزاری وبینار

تعدادی نرم افزار مختلف وبینار در بازار وجود دارد. اگرچه برای اولین وبینار خود، می توانید از بسترهای وبینار رایگان استفاده کنید.

سپس، با بزرگتر شدن و موفقیت بیشتر وبینارهای شما، می توانید به سراغ یک برنامه پولی یا پلتفرم پرداختی بروید که امکان حضور بیشتر افراد را فراهم می کند و ویژگی های قدرتمندتری را ارائه می دهد.

برگزاری وبینار آزمایشی

قبل از شروع به کار و میزبانی وبینار خود، با اجرای یک وبینار آزمایشی، تمرین کنید. در وبینار آزمایشی لازم نیست فوق العاده و کامل باشید، اما با اجرای یک وبینار آزمایشی می توانید از بروز هرگونه اشتباه در هنگام رویداد زنده جلوگیری کنید.

بنابراین، اطمینان حاصل کنید که تمام تجهیزات شما کار می کنند و بر روی بستر وبینار شما کار می کنند.

تبلیغات برای وبینار خودتان

اگر دوست دارید، وبینار شما سر و صدای زیادی به پا کند و شرکت کنندگان زیادی توجه کنند، تنها راه استقاده از تبلیغات است شما باید به کمک تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سایت های مرتبط و ... خودتان را معرفی کنید.

پیگیری شرکت کنندگان در وبینار

 اکنون اولین وبینار موفق خود را به پایان رسانده اید، تبریک می گویم! اما اگر فکر می کنید، کار تمام شده است، کاملا در اشتباه هستید.

اگر می خواهید وبینارهای بیشتری برگزار کنید، باید مهارت های خود را ارتقا دهید. در مورد اولین وبینار خود بازخورد بگیرید. نگذارید مشتریان قدیمی شما را فراموش کنند همواره به آنان ایمیل بفرستید و نظرات آنها را جویا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلرنو

ایلرنو پلتفرم برگزاری وبینار، برگزاری کلاس مجازی و برگزاری کلاس آنلاین می باشد. در ایلرنو در 30 ثانیه می توانید یک وبینار یا کلاس آنلاین ایجاد و برگزار کنید. ایلرنو به عنوان اولین پلتفرم برگزاری وبینار پرداخت به ازای مصرف در ایران فعالیت خود رو از حدود 1 سال پیش آغاز کرده و تا به الان مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. شماهم به رایگان این پلتفرم را امتحان کنید و وبینار برگزار کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی