استفاده از امکانات نرم‌افزار، راه‌کار مناسبی برای رونق کسب‌وکارها

چگونه گرفتار ویروس‌ها نشویم؟

کد: 13991130492229207

https://bit.ly/3qFvQDj

، تهران , (اخبار رسمی): هرگز روی لینک یا ضمیمه‌ای که به آن اعتماد ندارید، کلیک نکنید. اگر فرستنده ایمیل را نمی‌شناسید یا ایمیل به نظر معتبر نمی‌آید، روی آن کلیک نکنید. این مسئله درباره دنبال کردن لینک‌های موجود در وب سایت‌ها صدق می‌کند.

چگونه گرفتار ویروس‌ها نشویم؟
حتما اطمینان حاصل کنید که سیستم شما به روز است

خبر خوب این است که ویروس‌ها در مقایسه با دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ ریسک کمتری را ایجاد می‌کنند. به‌مدد بهبودهای چشم‌گیری که مایکروسافت در ویندوز انجام داده است، آلودگی گسترده ویروس نسبت به یک یا دو دهه گذشته کمتر شده است و عده معدودی در هنگام انجام کارهای روزمره با ویروس‌ها مواجه می‌شوند. با این حال باید مراقب بود و به توصیه‌هایی که در ادامه می‌آید توجه داشت.

۱- رایانه خود را آپدیت یا به‌روزرسانی کنید

حتما اطمینان حاصل کنید که سیستم شما به‌روز است و جدیدترین آپدیت‌های امنیتی و ویندوز را دریافت کرده است.

۲- از نرم افزار آنتی ویروس استفاده کنید

نرم افزار آنتی ویروس ممکن است شامل نرم افزار امنیتی خود ویندوز ۱۰ یا برنامه‌های شرکت‌های دیگر باشد. فارغ از انتخابی که انجام می‌دهید، یکی از دلایل اصلی که افراد نگرانی نسبت به ویروس‌ها ندارند، حمایت اتوماتیکی است که ویندوز و نرم افزار ضد بدافزار آن فراهم می‌کنند. غیرفعال کردن این حمایت‌ها به‌منزله بازگشت به سال ۲۰۰۵ است.

۳- لینکها یا ضمیمه‌های مشکوک را کلیک نکنید

تردیدی وجود ندارد که این توصیه را قبلا هم شنیده‌اید زیرا بسیار مهم است. هرگز روی لینک یا ضمیمه‌ای که به آن اعتماد ندارید، کلیک نکنید. اگر فرستنده ایمیل را نمی‌شناسید یا ایمیل به‌نظر معتبر نمی‌آید، روی آن کلیک نکنید. این مسئله درباره دنبال کردن لینک‌های موجود در وب سایت‌ها صدق می‌کند.

سامانه جامع دیجیتالی شناد نیاز روزافزون کاربران

۱- فروش نرم‌افزار:

با توجه به نیاز روزافزون کاربران جهت دریافت خدمات به صورت الکترونیکی و نیز رشد چشمگیر دسترسی به اینترنت و ارائه خدمات نوین دیجیتالی سامانه جامع دیجیتالی شناد  خدمات خود را به کاربران محترم ارائه می‌نماید.

ویژگی‌های یک نرم‌افزارخوب برای خرید

چگونه می‌توانیم نرم‌افزاری را انتخاب کنیم که مشکلات ما را حل کند؟ بهترین گزینه‌هایی که باید در انتخاب یک نرم‌افزار در نظر بگیریم چه چیزهای می‌تواند باشد؟ انتخاب نرم‌افزار مناسب یکی از دغدغه‌های کاربران، به‌کارگیری نرم‌افزار‌های کارآمد می‌تواند هزینه‌ها را به‌شدت کاهش داده و استفاده از امکانات نرم‌افزار می‌تواند راه‌کار مناسبی جهت رونق کسب‌وکارها باشد.

سهولت کاربری، سرعت نرم‌افزار، ویژگی گرافیکی و ظاهری نرم‌افزار، انعطاف‌پذیری نرم‌افزار، مناسب با کسب‌وکار کاربران، پشتیبانی شرکت ارائه‌دهنده نرم‌افزار از جمله پارامترهای حائز اهمیت برای سرعت بخشیدن به عملکرد کاربران را می‌توان یکی از پارامترهای مؤثر در انتخاب نرم‌افزار دانست.

پشتیبانی ارائه‌دهنده خدمات نرم‌افزار

یکی از پارامترهای مهم در انتخاب نرم‌افزار پشتیبانی به‌موقع و مناسب می‌باشد، بدیهی است پشتیبانی به‌موقع یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب یک نرم‌افزار می‌باشد سامانه جامع دیجیتالی شناد ارائه‌دهنده انواع نرم‌افزارها با مجوز رسمی از مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، ایجاد و توسعه شبکه ملی فرهنگ و خدمات پس از فروش و فروشگاه آنلاین با در اختیار داشتن تیمی از متخصصان حرفه‌ای و با تمرکز بر نکات حائز اهمیت در انتخاب یک نرم‌افزار خوب محصولات خود را تولید و روانه بازار کرده و پیوسته در تلاش است تا کاربران را در تصمیم‌گیری صحیح در جهت بالا بردن بهره‌وری و کارایی و در نتیجه  رضایت کاربران و اطمینان از خرید مطمئن یاری نماید.

۲- اخذ پروانه نشر محصولات دیجیتال

شمیم نرم افزار دانش (شَناد) به عنوان ناشر دیجیتال جهت اخذ مجوزهای دیجیتالی جهت نشرنرم افزار: آموزشی، کودک، مذهبی، تخصصی و... کتاب الکترونیکی، اپلیکیشن برخط و برحامل، مجوز نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی مجوز شامد و شابک بر خط و بر حامل و... آماده خدمت رسانی است.

دریافت مجوزهای مربوط به کسب و کارتان باعث می‌شود قانونی بودن فعالیت شما مشخص شود و کاربران بیشتر اعتماد کنند. شفافیت در کنار نوآوری فناوری‌های نوین دیجیتالی از مهمترین ارزش‌های سامانه موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش است.

سامانه الکترونیکی شناد

کلیه موارد شامل، خدمات و اخذ مجوزهای مربوط به کسب و کارهای اینترنتی، با هدف تمرکززدایی در کنار شفافیت و سهولت مراوده با سامانه فقط به‌صورت کاملا دیجیتالی صورت می‌پذیرد و از طریق پست ارسال می‌گردد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]