اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991210493819207

ما برای فعال سازی سایت شخص شما هم فکر کرده‌ایم !؟

تقویت مدیریت و توانمند‌سازی مهارت‌های فناورانه تولید‌کنندگان محصولات سنتی

کد: 13991210493819207

https://bit.ly/3sAqppR

، تهران , (اخبار رسمی): برخی از تولید‌کنندگان پس از ماجرای شیوع ویروس کرونا به طور کامل از سایت‌‎شان نا امید شده‌اند. دلیل این امر توجه به آنچه مسائل مهمتر تلقی می‌‎گردد، عنوان می‌‎شود. مهم‌ترین نکته در این جا حضور در کنار کاربران است بنابراین باید به‎ روز‌رسانی سایت رسمی شما به مانند گذشته در دستور کار قرار گیرد.

تقویت مدیریت و توانمند‌سازی مهارت‌های فناورانه تولید‌کنندگان محصولات سنتی
حوزه‌‏ای مهم برای مدیریت و تقویت مهارت‏‌ها

بدون تردید عرصه کسب و کار دیگر مانند گذشته نخواهد بود. این امر به معنای ضرورت استفاده ابزارهای تازه و همچنین کسب مهارت‌های نوین به منظور تاثیرگذاریمناسب بر روی کاربران است. یکی از حوزه‌‏های مهم برای مدیریت، تقویت مهارت‏‌ها از سوی تولید‌کنندگان مربوط به حوزه فناوری دیجیتال است.

مدیریت سایت یکی از مهمترین نکات در حوزه بازاریابی در دنیای فناوری دیجیتال محسوب می‌‎شود. امروزه بسیاری از تولید‌کنندگان دارای سایت رسمی هستند. اگر کسب و کار شما توجه لازم برای به روز رسانی مداوم محتوای سایت را داشته باشد، چند گام از رقبا جلوتر خواهید بود.

امروزه کاربران حوصله گشت و‌گذار در میان صدها محتوای مختلف سایت‌ها را ندارند. این امر در مورد سایت تولید‌کنندگان محصولات سنتی دشوارتر نیز هست بنابراین شما باید دست به ایجاد تغییرات اساسی در نحوه به روز‌رسانی و انتشار محتوا در سایت رسمی برندتان نمایید. در غیر این صورت به سرعت با ریزش شدید کاربران مواجه خواهید شد.

امروزه برخی از سایت‌‌ها‌ی تولید‌کنندگان به دلایل مختلف با مشکل مواجه می‌شوند. سرعت عمل شما برای شناسایی مشکل و تلاش برای رفع‎‌شان تاثیر قابل ملاحظه‌ی بر روی ذهنیت کاربران خواهد داشت. متاسفانه امروزه برخی از تولید‌کنندگان پس از گذشت مدت زمانی طولانی از مشاهده نقص در سایت هیچ اقدامی برای رفعش نمی‌‎کنند. چنین امری تجربه وحشتناکی برای کاربران ایجاد خواهد کرد. هرچه سایت مورد نظرشما به روزتر باشد، انگیزه کاربران برای به اشتراک‎ گذاری‌‎اش بیشترخواهد بود.

برخی از تولید‌کنندگان پس از ماجرای شیوع  ویروس کرونا به طور کامل از سایت‌‎شان ناامید شده‌اند. دلیل این امر توجه به آنچه مسائل مهمتر تلقی می‌‎گردد، عنوان می‌‎شود. مهم‌ترین نکته در اینجا حضور در کنار کاربران است بنابراین باید به‎ روز‌رسانی سایت رسمی شما به مانند گذشته در دستور کار قرار گیرد. ما برای فعال سازی سایت شخص شما هم فکر کرده‌ایم !؟

تجربه‌‌ای ارزشمند با فناوری دیجیتال 

بدون تردید هیچ تولید‌کننده و حتی کسب و کار توانایی حل تمام مشکلات در حوزه فناوری دیجیتال را ندارد. بسیاری از تولید‌‌کنندگان درعمل نیازمند کمک‌های فوری از سوی متخصصین فناوری دیجیتال هستند. در غیر این صورت حتی بقای‌شان در عرصه کسب و کار نیز با مشکل مواجه خواهد شد.

خوشبختانه امروزه سامانه‌های زیادی در زمینه کمک به تولید‌کنندگان برای حل مشکلات‌شان در حوزه فناوری‌های دیجیتال فعالیت دارند! از جمله فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا که بصورت انحصاری در حوزه فناوری‌های دیجیتال برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی فعالیت می‌کند. دریافت توانمند‌سازی از این سامانه‌ معتبر امکان حل و فصل برخی از مشکلات اساسی در این زمینه برای همیشه را به‌همراه خواهد داشت. و این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی خواهد بود. همچنین با این حساب شما باید به خوبی با بازاریابی  و فروش محصولات بصورت دیجیتالی آشنایی کافی داشته باشید.

نمایشگاهی دائمی برای تولید‌کنندگان محصولات سنتی در سراسر ایران

شما تولید‌کنندگان محترم محصولات سنتی در سراسر ایران می‌توانید از این پس برای بازاریابی و فروش محصولات‌تان از دو گزینه فروشگاه اینترنتی و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی استفاده نمایید. شما پس از ثبت نام در این سامانه، محصولات خود را به صورت مستقم از درب کارخانه به کاربران خود ارسال و بعلاوه از طریق بانک اطلاعات تولید‌کنندگان برای معرفی برند و محصولات سنتی خود در این سامانه اقدام می نمائید. در ضمن شما از گزینه توانمند‌سازی در حوزه فناوری دیجیتال در این سامانه می‌توانید برای آماده سازی و محیا کردن سایت شخص کسب کارتان استفاده نمایید. 

فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا راهکاری انحصاری برای آشنایی کاربران با محصولات و برند شما تولید‌کنندگان سنتی، برای فروش موثر برای یافتن کاربران در سراسر ایران به‌صورت تخصص، و تصویری بهتر از فروش با مدیریت ارتباط با کاربران و ایجاد یک رابطه قوی با کاربران برای حفظ فروش دائمی است.

چشم‌اندازها زمانی نمایان می‌شوند که شما محصولات سنتی و برند خود را برای آشنایی کاربرانتان معرفی نموده و با ضاعقه آن‌ها تولید کرده و اختصاص دهید. کسب و کار شما ارزش این را دارد که کمی در‌باره فروش و بازاریابی دیجیتالی در فروشگاه و بانک اطلاعات تولید‌کنندگان محصولات سنتی شُکا تحقیق کنید تا اطلاعاتی مفیدی را بدست آورید. درخبرنامه این سامانه عضو شوید و از جدید‌ترین خبرها، اطلاعات لازم را دریافت نمائید.

فروش مستقیم راهی برای کسب و کار و ارتقاء فروش محصولات ایرانی و خدمات انحصاری به کاربران

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش

موسسه فرهنگی دیجیتالی شمیم نرم افزاردانش ناشر دیجیتال برخط و بر حامل با مجوزهای معتبر و قانونی ازمرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد اسلامی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]