اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912134943716114

معرفی فروشگاه اینترنتی آجیل و خشکبار بذرگران

معرفی فروشگاه بذرگران؛ فروشگاه زعفران، بادام، زرشک و ...

کد: 139912134943716114

https://bit.ly/3qnpyak

، (اخبار رسمی): بذرگران یکی از وبسایت هایی است که در سالهای اخیر توانسته مشتریان بسیاری را جذب کرده و راضی نگه دارد. این وبسایت در حال حاضر یکی از عرضه کننده های زعفران، زرشک، بادام، عسل و... است. بذرگران زعفران، زرشک، عسل و بادام را بدون واسطه از کشاورزان و با قیمت مناسب به دست مشتریان خود می‌رساند.

معرفی فروشگاه بذرگران (فروشگاه زعفران، بادام، زرشک و ...)
بذرگران - خرید بدون واسطه از کشاورزان

خرید محصولاتی مانند عسل و زعفران به دلیل امکان تقلب در محصولات کار چندان آسانی نیست. در حال حاضر عسل و زعفران های تقلبی زیادی در بازار موجود است. بذرگران برای اطمینان از اصل و با کیفیت بودن محصولات خود آنها را در آزمایشگاه های معتبر مورد بررسی قرار داده و سپس عرضه می کند.
شما با خرید زعفران و عسل از بذرگران می توانید از اصالت و کیفیت آن مطمئن باشید.
خرید بادام سنگی، مغز بادام و پوست کاغذی

برای خرید بادام های سنگی و پوست کاغذی و مغز بادام آن به سایت بذرگران مراجعه کنید. بادام های بذرگران از بهترین درخت های روستا گریمنج قاینات برداشت شده که توسط بهترین کشاورز ها کاشته شده است.
بذرگران به دلیل فراهم کردن امکان خرید بدون واسطه از کشاورزان، محصولات را با کیفیت بسیار عالی و با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده است.
تیم کنترل کیفیت بذرگران بهترین محصولات را انتخاب کرده و از اصالت و کیفیت این محصولات اطمینان حاصل می کنند.
همه محصولات این فروشگاه قبل از ارسال به صورت کامل کنترل کیفی میشوند تا از اصالت و کیفیت آن مطمئن باشید.
در صورتی که شما هر کدام از محصولات این سایت را خریداری کنید و از کیفیت آن ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

خرید زعفران از کشاورز (سرگل و دخترپیچ)
گران بودن طلای سرخ زمینه ورود متقلبان به این بازار شده است. به همین دلیل خرید زعفران اصل کار دشواری شده است. حدود 750 روش برای تقلب در زعفران وجود دارد و هیچ راه خانگی برای تشخیص اصالت زعفران وجود ندارد.
در نتیجه بهتر است این ادویه با ارزش را از فروشگاه‌های مطمئن و یا به طور مستقیم از کشاورز خرید کنید. در سایت بذرگران میتوانید زعفران اصل و آزمایش شده را از کشاورز خریداری کنید.
ایران سالانه 330 تن زعفران تولید میکند که 85 درصد آن در استان های خراسان جنوبی و رضوی تولید می شود.
در این میان زعفران شهرستان قائن و سرایان از با کیفیت ترین زعفران های کشور است.
کشت زعفران در ایران در شهر قاین (روستاهای بیهود، فندخت، بهناباد، بیدخت، استند، آبیز، اسپاد، اردکول)، فردوس، بشرویه، سرایان و بیرجند در استان خراسان جنوبی کشت می‌شود.همانطور که میدانید خرید زعفران اصل کار بسیار سختی شده است برای خرید زعفران اصل به سایت بذرگران مراجعه کنید. این محصول قبل از ارسال در آزمایشگاه های معتبر توسط کارشناسان مجرب تایید اصالت و کیفیت میشوند. سپس برای شما ارسال میشوند.
اگر پس از دریافت به هر دلیلی از کیفیت محصول خود ناراضی باشید میتوانید آن را مرجوع کرده و وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بذرگران

بذرگران یک فروشگاه اینترنتی است که در زمینه عرضه محصولات کشاورزی (زعفران، زرشک، بادام، پسته، گردو، دمنوش و ...) فعالیت میکند.

اطلاعات تماس
  • 056329*****
[نمایش اطلاعات]