اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912275062915946

چگونگی نگهداری از کیف و محصولات چرمی

کد: 139912275062915946

https://bit.ly/3eOiT6Y

، (اخبار رسمی): اگر می خواهید عمر محصولات چرمی نظیر کیف چرم را افزایش دهید بهتر است در زمان‌های متعدد از واکس استفاده کنید. واکس برای تمام محصولات چرمی قابل استفاده بوده و باعث افزایش ماندگاری چرم خواهد شد.

چگونگی نگهداری از کیف چرم
چگونگی نگهداری از کیف و محصولات چرمی

نگهداری از کیف چرم

زمانی که بخواهید به شکل مناسب از کیف خریداری شده مراقبت کنید باید در زمان‌هایی که از کیف خود استفاده نمی‌کنید داخل آن را پر کنید تا شکل کیف از بین نرود. برای پر کردن کیف می‌توانید از لباس‌های مختلف و شال‌های قدیمی استفاده کنید.

کیف‌های چرمی اگر از چرم طبیعی تهیه شده باشد دارای کیفیت بسیار بالایی جهت استفاده است. بهتر است در کیف‌های چرمی لوازم آرایشی و خودکار قرار ندهید چرا که این وسایل ممکن است باعث آسیب رساندن به کیف شود.

در هنگام استفاده از کیف به زیپ و یراق آلات آن توجه کنید تا اگر آسیب جزئی به آن وارد شده است بتوانید به راحتی آن را تعمیر کنید.

جهت انبار کردن کیف چرمی خریداری شده اگر بخواهید رطوبت به مرور زمان کیف چرمی را خراب نکند، بهتر است آن را در دون کیسه‌های نخی قرار دهید.

کیف چرمی را در معرض نور خورشید قرار ندهید، کیف‌های چرمی به دلیل مواد استفاده شده در آن زمانی که زیر نور خورشید قرار بگیرد ممکن است به مرور زمان دچار آسیب شود.

از محصولات چرمی بهتر است به صورت روزانه استفاده نکنید تا طول عمر محصول افزایش پیدا کند.

جهت تمیز کردن داخل کیف چرم بهتر است به سطح آلودگی موجود در کیف توجه کنید. اگر جاروبرقی دارید بهتر است گرد و خاک اولیه را با جاروبرقی از درون کیف آزاد کنید. این کار باعث می‌شود تا زمانی که بخواهید با یک پارچه نرم، داخل کیف را تمیز کنید کار شما برای پاکیزگی کیف چرم آسان‌تر خواهد شد.

هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند به تنهایی باعث پاکیزگی کیف شود که این امر در ماندگاری کیف دارای اهمیت است. زمانی که شما محصولات چرمی را خریداری می‌کنید قطعاً به عنوان یک سرمایه گذاری به محصول خریداری شده نگاه کرده و انتظار دارید تا محصول خریداری شده دارای طول عمر زیادی باشد. اگر بتوانید به درستی از کیف چرم مراقبت کنید قادر خواهید بود تا در سال‌های متوالی از آن استفاده کنید.

برای اطلاعان بیشنر به فروشگاه اینترنتی چرم آرتان مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش