اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001085070316006

ساینا باتری مرجع باتری سیلد لید اسید

کد: 140001085070316006

https://bit.ly/2NZaxP0

، بوشهر , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی تجارت تدبیر ساینا، ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت و سلامتی برای مردم عزیز ایران به اطلاع می‌رساند، این شرکت با نام تجاری ساینا باتری سایت شرکت خود را با دامنه saynaco.com در اول فرودین 1400 افتتاح کرده است.

افتتاح سایت ساینا باتری مرجع باتری سیلد لید اسید
ساینا باتری مرجع باتری سیلد لید اسید با دامنه saynaco.com در 1400/01/01 افتتاح شد.

این سایت یک فروشگاه اینترنتی و آموزشی در زمینه باتری سیلد لید اسید است. در این سایت با ارائه سرویس‌ها و خدمات نوین در این حوزه قصد دارد فروش محصولات باتری سیلد لید اسید و انعکاس اخبار شرکت را تسهیل کند.

محمد صادق علامی، مدیر عامل تجارت تدبیر ساینا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این ‌سایت گفت: به عنوان یکی از بزرگ‌ترین وارد کننده‌های صنعت باتری با راه‌اندازی این سایت قصد داریم بستری فراهم کنیم که مشتریان عزیز از قیمت روز به راحتی اطلاع پیدا کنند و مرجعی باشد که مشتریان اطلاعات لازم در مورد باتری را به راحتی کسب کنند.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: ما با تمرکز بر بخش وبلاگ تخصصی آموزشی در زمینه صنعت باتری قصد داریم اطلاعات عمومی مشتریان خود را در زمینه باتری بالا ببریم تا با دانش کافی نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود اقدام کنند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ساینا باتری به آدرس saynaco.com مراجعه کنند.

اطلاعات بیشتر:

آدرس: بوشهر، چهارراه ولیعصر، ساختمان ولیعصر، طبقه دوم، واحد 4

تلفن: 07733333670 – 09128222075

ایمیل: [email protected]

اینستاگرام: https://instagram.com/saynabattery

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا

شرکت تولیدی بازرگانی در حوزه الکترونیک، مخابرات و باتری

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید