اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155075916077

مراحل اجرایی ساخت استخر در باغ

کد: 140001155075916077

https://bit.ly/39KNLSN

، تهران , (اخبار رسمی): استخرهای شنا جنبه ورزشی و تفریحی دارند و بسته به مکان و زمینه استفاده در انواع مختلفی ساخته می شوند. ساخت استخر در ویلا با توجه به اندازه ویلا و مکانی که آنها قصد ساخت استخر داخل ویلا را دارند انجام می شود.

مراحل اجرایی ساخت استخر در باغ
مراحل اجرایی ساخت استخر در باغ

ویلا ها اغلب برای اهداف تفریحی ساخته می شوند و وجود استخر در ویلا یکی از مهمترین عوامل تفریحی است. همچنین می توان گفت در خانه هایی ویلایی معمولی که کاربرد تفریحی نیز ندارند و در شهرهای بزرگ برای زندگی روزمره ساخته می شوند وجود استخر شنا یک میتواند یک ضرورت باشد.

استخرهای شنا جنبه ورزشی و تفریحی دارند و بسته به مکان و زمینه استفاده در انواع مختلفی ساخته می شوند. ساخت استخر در ویلا با توجه به اندازه ویلا و مکانی که آنها قصد ساخت استخر داخل ویلا را دارند انجام می شود. توجه به این نکته مهم است که استخرها توسط افراد در هر سنی مورد استفاده قرار می گیرند و معمولاً مورد توجه همه افراد در خانه است.

علاوه بر این می توان گفت که ساخت استخر می تواند فضایی مدرن و لوکس را در خانه و ویلا فراهم کند. اکثر افرادی که امروز به دنبال ساخت ویلا لوکس هستند قطعاً ساخت استخر را در برنامه ساخت ویلا خود در نظر می گیرند. به دلیل اهمیت استخرهای شنا، امروزه از آنها در ساختمانهای بزرگ تجاری و آپارتمانها استفاده می شود. شاید در گذشته وجود استخر در یک آپارتمان یا بعضی از ویلاها ضروری نبود، اما امروزه به عنوان یک قسمت مدرن به ویژه در ویلاها مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به نوع و موقعیت استخر ساخته شده در ویلا می توان انواع استخرهای بتنی، آجری، بلوک سیمانی و استخر را نام برد که از هر یک می توان برای مکان های خاص استفاده کرد.

در ادامه درمورد انواع استخرهای ویلا و نحوه اجرا یا ساخت آنها صحبت خواهیم کرد.

استخرهای مرتفع

بیشتر استخرهای بلند مرتب ساخته می شوند. آنها گزینه های ارزان قیمت هستند و هزینه ساخت استخر های مرتفع پایین تر است، البته گفتنی است که نصب آنها نیز آسان است. به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارند. 

استخرهای شنا

این استخرها با خاکبرداری در زمین ساخته می شوند و برای نصب آنها استفاده از کارهای ساختمانی ضروری است. بسته به عمق ، از این استخرها حتی می توان برای غواصی نیز استفاده کرد.

استخرهای فایبرگلاس

این استخرها از پلاستیک تقویت شده با فایبرگلاس ساخته شده اند ، شیشه از قبل با شکل خاصی قالب ریزی شده است. برای نصب استخر پیش ساخته فایبرگلاس انجام حفاری لازم در این زمین ضروری است و معمولاً محیطی از بتن ساخته شده و روی لایه ای از ماسه قرار گرفته است و شما باید کارهای مقدماتی را برای لوله گذاری آن انجام دهید. استخرهای فایبرگلاس به راحتی نگهداری می شوند و طول عمر بالایی دارند.

استخرهای روکش دار وینیل

در مقایسه با سایر استخرها، استخرهای وینیل به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند ، نگهداری آنها آسان است و در انواع رنگها و طرح ها موجود است. برای حفر این نوع استخرها ، حفره حدود سه فوت بزرگتر از استخر نهایی محیط آن حفر شده است. با این کار می توانید فضای کافی برای تیرهای عمودی که صفحه های تک جداره را پشتیبانی می کنند، فراهم کنید.

مراحل کلی اجرایی استخر

  • طراحی استخر
  • دریافت مجوزهای لازم
  • خاک برداری
  • آرماتور بندی
  • لوله کشی 
  • سیم کشی های تاسیساتی
  • ساخت دیواره های استخر
  • آب بندی دیواره ها

علاقه مندان برای مشاهده آموزش ساخت استخر می توانند به وبسایت نوین استخر مراجعه نمایند، همچنین برای ساخت استخر و طراحی نیز میتوانید با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیکاب نوین استخر

شرکت نیکاب نوین استخر در زمینه طراحی و ساخت مجموعه های آبی اعم از ، انواع استخر ها ،پارک های آبی ، مجموعه های آب درمانی و انواع آبنما فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان