اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001165077116244

معرفی فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات ایرانی

کد: 140001165077116244

https://bit.ly/3xonmUO

، (اخبار رسمی): شاید در گذشته خرید اینترنتی شیرآلات خنده دار به نظر می رسید! اما امروزه بسیار رایج شده است. خریداران پس از مقایسه انواع شیرآلات می توانند به سادگی خرید خود را انجام دهند. در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان علاوه بر ارائه قیمت شیرآلات، تاریخچه و ایده تولید هر محصول نیز روایت شده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویانِ‌؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات ایرانی
شیر روشویی بیتا؛ طرح برگزیده شیرآلات کاویان در مسابقه طراحی صنعتی آیدیران
معرفی فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویانِ‌؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات ایرانی
شیر روشویی نیلا؛ از ظریف ترین و خاص ترین محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان
معرفی فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویانِ‌؛ طراح و تولیدکننده شیرآلات ایرانی
شیر روشویی تیدا از پرفروش ترین محصولات ثبت شده شیرآلات کاویان است.

شاید در گذشته خرید اینترنتی شیرآلات خنده دار به نظر می رسید! اما امروزه بسیار رایج شده است. خریداران پس از مقایسه انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی و انتخاب یکی از روش های پرداخت در محل و یا پرداخت آنلاین می توانند به سادگی خرید شیرآلات خود را انجام دهند.

فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان یکی از جذاب ترین فروشگاه های آنلاین شیرآلات است که در آن علاوه بر ارائه قیمت شیرآلات، تاریخچه و ایده تولید هر محصول نیز روایت شده است.

چرا شیرآلات بهداشتی خود را از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان بخرید؟

بسیاری از تولید کنندگان مانند شیرآلات کاویان فروشگاه اینترنتی محصولات خود را راه اندازی کرده اند تا علاوه بر فروش، اطلاع رسانی در مورد محصولات جدید و قیمت شیرآلات تولیدی خود، امکان ارتباط مستقیم با مصرف کننده را نیز داشته باشند. بعضی مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان موارد زیر است:

  • ارسال رایگان
  • ارتباط مستقیم با تولیدکننده
  • خواندن داستان تولید هر محصول
  • امکان مقایسه کامل ویژگی های فنی و ظاهری امکان تعویض و برگشت محصول به هر دلیل تا 8 روز پس از خرید اینترنتی شیرآلات در صورت عدم آسیب دیدگی
  •  امکان پرداخت در محل

دامنه قیمت شیرآلات از قیمت شیرآلات ارزان تا لوکس را شامل می شود. بیشتر افراد هنگام خرید شیرآلات بهداشتی، تنها به برند و قیمت شیرآلات توجه دارند. در حالی که مواردی مانند جنس، کیفیت و گارانتی در نظر گرفته نمی شوند. کیفیت شیرآلات لزوماً با مشاهده ظاهر و یا سبک سنگین کردن شیرآلات با دست قابل تشخیص نیست. به طور مثال، شیرآلات ارزان قیمتِ باکیفیت نیز ممکن است از نظر وزنی سبک باشند. وزن شیرآلات، نشان دهنده میزان مواد اولیه به کار رفته در تولید شیر و عامل مهمی در تعیین قیمت شیرآلات است؛ اما سنگین بودن شیرآلات نشان دهنده کیفیت بالا نیست. بلکه استاندارد بودن مواد اولیه مهمترین عامل در تعیین کیفیت شیرآلات است.

معرفی محصولات شیرآلات کاویان

شرکت شیرآلات کاویان به جای کپی ‎برداری از طرح های شیرآلات موجود، به پرورش خلاقیت نیروی انسانی خود پرداخته و در میان مدل های تکراری موجود در بازار به طراحی و تولید شیرآلات خاص روی آورده است. محصولات این شرکت فرم هایی بسیار خلاقانه مانند پرنده، پنگوئن، قو و ... دارد. شیرآلات کاویان به تولید انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی می پردازد.

انواع شیر روشویی کاویان

شیرآلات روشویی کاویان شامل انواع شیر روشویی متحرک، شیر روشویی پایه بلند و شیر روشویی معمولی است. دامنه قیمت شیر روشویی کاویان بسته به مدل و وزن آن از شیر روشویی ارزان تا شیر روشویی لوکس تنوع دارد. شما می توانید با توجه به بودجه و کاربرد مورد نظر خود بهترین شیر روشویی رو انتخاب نمایید. اگر طرفدار مدل های خاص شیر روشویی هستید، حتما ً مشخصات فنی شیر روشویی توکا که مانند پرنده است را بررسی کنید.

انواع شیر توالت کاویان

شرکت تولیدی کاویان هم افزا به تولید شیرآلات توالت ارزان تا لوکس می پردازد و آن ها را علاوه بر نمایندگی های مجاز از طریق فروشگاه اینترنتی خود نیز عرضه می کند. موارد بسیاری در تعیین قیمت شیرآلات نقش دارند. مهم ترین نکته این است که شیرآلات ارزان لزوماً بی کیفیت و شیرآلات لوکس لزوماً استاندارد نیست. ماده اولیه استاندارد بیشترین اهمیت را در تعیین کیفیت شیرآلات دارد و می تواند در انواع شیرآلات ارزان و لوکس به کار رود. به طور مثال ماده اولی شیر توالت میشکا و کارن یکی است. اما شیر روشویی کارن به دلیل وزن بالاتر خود در گروه شیرآلات توالت لوکس و گرانتر شیرآلات کاویان قرار می گیرد.

انواع شیر حمام کاویان

انواع شیر حمام کاویان یکی دیگر از گروه محصولات تولیدی این شرکت است که امکان خرید اینترنتی آن نیز در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان وجود دارد. شیر حمام کاویان به شیر حمام ارزان، شیر حمام با قیمت متوسط و شیر حمام لوکس دسته بندی می شود که در هر دسته مدل های بسیار متنوعی برای تمامی سلیقه ها وجود دارد. در صورتی که به دنبال خرید مدل های اقتصادی باکیفیت و خاص هستید، می توانید مشخصات فنی و ظاهری شیر حمام میشکا و شیر حمام تیدا را بررسی کنید.

انواع شیر ظرفشویی کاویان

آیا تا به حال توجه کرده اید که شیر ظرفشویی چقدر پرکاربرد است؟ علاوه بر کاربردهایی مثل شستن میوه، ظروف و دست ها، حتی می توان نوزاد را نیز در زیر شیر آشپزخانه حمام کرد! پس کیفیت بالا و استاندارد بودن شیر ظرفشویی بسیار پراهمیت است. انواع شیر ظرفشویی کاویان از مدل های ارزان مانند میشکا تا لوکس مانند توکا توسط شیرآلات کاویان تولید می شود تا پاسخگوی سلیقه و بودجه تمام اقشار جامعه باشد. در زمان خرید شیر ظرفشویی می توانید از میان انواع شیر ظرفشویی شاوری، شیر ظرفشویی فنری و دوکاره مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید اینترنتی شیرآلات از فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان هم ­افزا

شیرآلات کاویان هم افزا به عنوان یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی و ساختمانی در ایران، فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان (/https://www.kavianhamafza.com) را راه اندازی کرده است.

پیش از خرید انواع شیر روشویی، شیر توالت، شیر حمام و شیر ظرفشویی می توانید قیمت شیرآلات و ویژگی های فنی آن ها را مقایسه نمایید.

در صورت نیاز می توانید روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 17 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 تا 12:30 از طریق شماره های 02122967456 و 02122981556 با کارشناسان شیرآلات کاویان جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید.

علاوه بر می توانید پیشنهادات و انتقادات خود را به ایمیل [email protected]  ارسال کنید.

شیرآلات کاویان فروشگاه اینترنتی محصولات خود را راه اندازی کرد
تا امکان ارتباط مستقیم با مصرف کننده را داشته باشد.
در فروشگاه اینترنتی شیرآلات کاویان،
تاریخچه و ایده تولید هر محصول نیز روایت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]