اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001225083616274

محصول تازه سامانه بورسی شریف رونمایی شد

 ابزار فیلتر نویسی مقدماتی به بازار سرمایه (بورس، فرابورس ایران)

کد: 140001225083616274

https://bit.ly/3a3Df94

، اراک , (اخبار رسمی): محصول تازه سامانه بورسی شریف با نام ابزار رایگان فیلترنویسی مقدماتی در سایت سامانه شریف رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی سامانه بورسی شریف، اول فروردین سال 1400، سایت سامانه شریف میزبان رونمایی از ابزار فیلتر نویسی مقدماتی، محصول تازه این شرکت بود.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه بازار بورس ایران  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر فیلترنویسی با پارامترهای آماده را ارائه کند تا این خدمت تازه راحتی و سهولت در فیلترنویسی را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ابزار فیلتر نویسی مقدماتی دارای محاسنی است که اعم از رایگان بودن این ابزار، راحتی در استفاده و کاربردی بودن آن است و می‌تواند باعث لذت بخش شدن فیلتر نویسی شود.

احمد ابراهیم زاده مدیرعامل سامانه بورسی شریف، تولید این محصول را نتیجه یک ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیق و توسعه برای تولید این محصول از اسفند ماه 1399 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اول فروردین سال 1400 اعلام و ادامه داد: یکی دیگر از ابزارهایی که به زودی در دسترس عموم فعالان بازار سرمایه قرار خواهد گرفت فیلتر نویسی پیشرفته است.

جهت استفاده از ابزار فیلتر نویسی مقدماتی به لینک زیر مراجعه کنید:

ابزار فیلتر نویسی مقدماتی سامانه بورسی شریف

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سامانه بورسی شریف

شرکت روشن کنندگان راه شب با ارائه محصولات نرم افزاری در پارک علم فناوری اراک مستقر است. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت سامانه بورسی شریف است که در حال تکمیل شدن است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]