اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002075105016286

معرفی شرکت تکنوآوا متخصص تجهیزات پیشرفته صوتی، تصویری، نور، امنیتی و شبکه

کد: 140002075105016286

https://bit.ly/3u1Is9p

، تهران , (اخبار رسمی): در صورتی که نیاز به اجرای پروژه‌های صوتی، تصویری، شبکه، امنیتی و نورپردازی را در محیط‌های خانگی، کاری و تفریحی دارید می‌توانید روی شرکت تکنوآوا با سابقه بیش از 40 سال حساب ویژه باز کنید.

معرفی شرکت تکنوآوا
تکنو آوا

شرکت بازرگانی و خدماتی تکنو آوا با بیش از 40 سال تجربه درزمینه مشاوره، طراحی و اجرای موفق در پروژه های به‌نام و مطرح کشور توانسته به صورت کاملا تخصصی در زمینه تجهیزات پیشرفته صوتی، تصویری، نور، امنیتی و شبکه به فعالیت خود ادامه دهد.

این شرکت با در اختیار داشتن نیروهای متخصص و کاملا حرفه‌ای و کادر آموزش دیده مجرب در دوره‌های آموزشی کشورهای اروپایی و تسلط به علم و دانش روز دنیا قادر به ارائه خدمات مشاوره‌ای، طراحی و اجرایی پروژه‌ها  به صورت کاملا تخصصی به کارفرمایان محترم است. 

این گروه همواره “صحت در عملکرد” را سرلوحه کاری خود قرار داده و توانسته با “حسن شهرت در بازار”  کارنامه درخشانی در این صنعت به خود اختصاص دهد.

در این راستا توانسته‌ایم پروژه‌های حائز اهمیتی در ضمینه تجهیزات پیشرفته صوتی، تصویری، نور، امنیتی و شبکه را از جمله ورزشگاه‌ها، باشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، رستوران‌ها و کافه‌ها، سالن‌های همایش و آمفی تئاتر، سینماها، اتاق جلسات، مدارس و مراکز آموزشی، سالن‌های کنسرت، سالن‌های سینما و تئاتر، هتل‌ها، مساجد، فروشگاه‌ها، تالارها و باغ تالارها، کارخانه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، هیات های مذهبی، حسینیه‌ها، ادارات و ساختمان‌های اداری، مجتمع‌های مسکونی و ساختمان‌های هوشمند، کارخانه‌ها، ایستگاه‌ها، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها، مزون‌ها، استخرها، باغ‌ها و ویلاها، فضاهای سبز و پارک‌ها و … را بر پایه دانش و تکنولوژی روز دنیا و با استفاده از نیروهای زبده، متخصص و با تجربه به سرانجام برسانیم.

مراکز فروش

هم اکنون این شرکت به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش برند زیکو در ایران، با تدوین ضوابط و استانداردسازی صوتی، تنها نماینده رسمی در سراسر کشور و بیش از 80 مرکز فروش و کنترل‌های دایمی محسوس و نامحسوس آنها مشغول به ارایه خدمات به مصرف کنندگان عزیز در سراسر کشور است. 

خدمات پس از فروش

این شرکت با دارا بودن بیش از 100 مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، پشتیبانی از محصولات صوتی، تصویری، نور، امنیتی و شبکه زیکو را در بهترین و استاندارد ترین سطــوح ارائه می‌دهد. شایان ذکر است رتبه‌های جهانی بخش خدمات پس از فروش شرکت بازرگانی و خدماتی تکنو آوا، باعث گردیده است تا از سراسر ایران وکشورهای همجوار درخواست جهت آموزش برخی از مهندسین و تکنسین‌های خود را به این شرکت ارائه دهند.


 شرح بخشی از خدمات تکنوآوا

  • طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های صوتی مطابق با استاندارد های جهانی
  • طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های تصویری 
  • طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های نورپردازی
  • طراحی، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های امنیتی
  • طراحی، نصب و راه‌اندازی شبکه
  • تامین تجهیزات نور، صدا، تصویر و شبکه 
  • مشاوره رایگان خرید و نصب 
  • آموزش استفاده از محصولات
  • گارانتی و خدمات پس از فروش

ما با بهره گیری از توانمندی‌های زبده ترین نیروهای  متخصص توانسته‌ایم، سیستم‌های صوتی، تصویری، نور، امنیتی و شبکه را با پیشرفته‌ترین نرم‌افزارهای روز دنیا در پروژه‌ها طراحی و اجرا نماییم.

 استفاده از برندهای معتبر بـرندهـای زیادی در حـوزه تـجهیزات صـوتی و الـکترونیکی وجـود دارنـد که بـرخی ازآن‌ها کـیـفیت بـسیار بالاتـری دارنـد. مـا در تکنوآوا، برای جلب رضایت مشتریان از بهترین برندها که سابقه طولانی در عـرصه صـوتی دارنـد اسـتفاده می‌کنیم. برندهای شناخته شده‌ای مانند دایناکورد، الکتروویس، جی‌بی‌ال، آر‌سی اف، اف‌بی‌تی، مونتاربو، یاماها، شور، سنهایزر، بیرداینامیک، زوم، سنهایزر و آ کا جی و زیکو در اولویت تکنوآوا هستند اما در صورت درخواست شما از برندهای دیگر که باکیفیت‌اند و قیمت مناسبی دارند نیز استفاده می‌شود. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تکنوآوا

اجرای پروژه های نصب سیستم صوتی اجرای پروژه های نصب دوربین مداربسته و تجهیزات تصویری اجرای پروژه های شبکه اجرای پروژه های نورپردازی اجرای پروژه های امنیتی

اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]