اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002095107916371

طراحی سایت سالوک چه خدماتی در سطح وب ارائه می دهد؟

کد: 140002095107916371

https://bit.ly/338PPjH

، تهران , (اخبار رسمی): از جمله خدمات ما به صورت حرفه ای طراحی سایت، مشاوره و خدمات بازریابی آنلاین و دیجیتال، برنامه نویسی تحت وب خدمات بهینه سازی سایت و سئو تست نفوذ می باشد. در این سالها مفتخر به همکاری با برندهای مطرح مانند گروه مپنا، بازرگانی ایران سونی، شرکت گلدیران، شرکت مادیران، امداد خودرو ایران و... بوده ایم.

طراحی سایت سالوک چه خدماتی در سطح وب ارائه می دهد ؟
طراحی سایت سالوک چه خدماتی در سطح وب ارائه می دهد؟

طراحی سایت سالوک از سال 1386 فعالیت خود را با گرفتن مجوز کانون آگهی و تبلیغات سالوک از وزارت ارشاد اسلامی شروع نمود. از جمله خدمات ما بصورت حرفه ای طراحی سایت، مشاوره و خدمات بازریابی آنلاین و دیجیتال، برنامه نویسی تحت وب خدمات بهینه سازی سایت و سئو تست نفوذ است .

در این سالها مفتخر به همکاری با برندهای مطرح مانند گروه مپنا، بازرگانی ایران سونی، شرکت گلدیران، شرکت مادیران، امداد خودرو ایران، گروه خودرو سازی سایپا و صدها برند دیگر بوده است .

چه خدماتی سالوک وب ارائه می دهد ؟

طراحی وبسایتهای فروشگاهی بصورت کاملا حرفه ای با پنل کاربری حرفه ای، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت خبری، طراحی crm  و پرتال اختصاصی و اجرای پروژه های تحت وب .

طراحی وب سایت در مجموعه سالوک کاملا اختصاصی خاص و با تمئنیه انجام می گیرد قبل از شروع کد زنی حتما از قبل یک نقشه راه ترسیم می شود این نقشه راه با نرم افزارهای گرافیکی اجرا می شود که مشتری دید درست و کاملی نسبت به پروژه نهای خود داشته باشد و هم اینکه ما خیلی سریعتر به مراحل بعدی کار بپردازیم .

در طراحی سایت با توجه به هر حرفه و شغلی نیازمندیهای خاص خود را آن حرفه دارد بنابراین قبل از شروع کار حتما با مشتری جلسه ای خواهیم داشت که بتوانیم از هر نظر نیاز سنجی انجام پروژه را به درک درستی از آن برسیم بعضی وقتها ممکن است یک سری از قابلیتهای از نظر شرکت ما یا مشتری ضروری باشد که در انتها جلسه متوجه می شویم که اصلا نیازی به آن نبوده و بالعکس بعد از جمع بندی نهایی شروع به فاز عملیات طراحی وب سایت می شویم.

در طراحی سایت همیشه اصول درست کد نویسی و سئو را در نظر میگیریم که پروژه از همان ابتدا کامل و درست پیش رود.

ما در سالوک وب با توجه به تجربه 15 ساله خود در بخش تبلیغات و مشاوره های فراوان با مجموعه های مختلف و استفاده از تجارب مشتریان خود در پروژه هایی که به نتیجه رسیده تقریبا برای هر کسب و کار ایده و خلاقیت خاص آن کسب وکار را داریم و با توجه به نوع نیاز مشتری به راحتی می توانیم مشاوره درست و دقیقی داشته باشیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021366*****
[نمایش اطلاعات]