اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002205124015591

محصول تازه پرنیان پردازش پارس رونمایی شد

ارائه تقویم شمسی پرنیان به بازار تولید نرم افزار

کد: 140002205124015591

https://bit.ly/2Q5dz5r

، (اخبار رسمی): محصول تازه‌ی شرکت پرنیان پردازش پارس با نام تقویم شمسی Microsoft Project پرنیان در وب‌سایت پرنیان پورتال رونمایی و به بازار عرضه شد.

به گزارش روابط عمومی پرنیان پردازش پارس، در وب‌سایت پرنیان پورتال رونمایی از تقویم شمسی پرنیان، محصول تازه این شرکت انجام شد.

بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه‌ی نرم افزار Microsoft Project ارائه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر فارسی‌سازی و تقویم شمسی را ارائه کند تا این خدمت تازه زمانبندی و برنامه‌ریزی طبق تقویم رسمی را برای مصرف کنندگان اعم از مدیران پروژه‌ها فراهم کند.

بر پایه‌ی این اطلاع، تقویم شمسی پرنیان دارای محاسنی است که اعم از فارسی سازی است و می‌تواند باعث سهولت در برنامه‌ریزی، زمانبندی و طرح‌ریزی شود.

تقویم شمسی پرنیان

برای مدیران پروژه‌ها و کاربران MSP

https://www.parnianportal.com/wp-content/uploads/2021/04/features-alt2.pngبه عنوان کاربر نرم افزار Microsoft Project که در زندگی روزمره با تقویم شمسی سر و کار دارد، حتما با معضل عدم تطابق زمانبندی این نرم افزار با تقویم رسمی روبرو شده‌اید.

اکنون پرنیان پردازش پارس با ارائه‌ی محصولی جدید در صدد رفع این نقطه ضعفMicrosoft Project برآمده است.

  • تقویم شمسی پرنیان به کاربران و مدیران پروژه‌ها امکان زمان‌بندی مطابق تقویم شمسی را می‌دهد.

تاریخ شمسی و تقویم خورشیدی در تمامی بخش‌های نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی مایکروسافت قابل استفاده است.

از این پس می‌توانید از این ویژگی در طرح‌ریزی‌های پروژه‌ی خود استفاده کنید.

ویژگی‌های این محصول:

  • نمودارهای زمانی و گزارش‌ها در قالب تقویم و زمانبندی شمسی (خورشیدی یا جلالی) ارائه می‌شود که نسبت به گذشته قابل لمس‌تر است. امکان برنامه‌ریزی و تعیین روزهای تعطیل پروژه در تقویم شمسی پرنیان سازگاری نرم‌ افزار تقویم شمسی پرنیان با نسخه‌های قبلی ویندوز و ویندوز 10 پشتیبانی همه‌ی فایل‌های نسخه‎‌های قبلی نرم ‌افزار مدیریت پروژه‌ی مایکروسافت سازگاری با هر دو نسخه‌ی استاندارد و پیشرفته‌ی Microsoft Project سازگاری تقویم شمسی پرنیان با سایر محصولات office پشتیبانی تقویم‎‌های هجری قمری و میلادی امکان تایپ به صورت راست‌چین در هنگام تایپ فارسی تاریخ شمسی در بخش‌های مختلف نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی مایکروسافت به کمک Date Picker استاندارد انجام شده‌است. در صورت استفاده از تقویم شمسی پرنیان سیستم شما به هیچ وجه کند نمی‌شود و در سرعت و عملکرد Microsoft Project نیز اخلال ایجاد نمی‌گردد. امکان ارتقا و یا نصب service pack نیز بدون مختل کردن ویژگی‌های نرم‌افزار تقویم شمسی پرنیان وجود دارد.

 به طور کلی با داشتن یک برنامه‌ی هدفمند و به درستی سازماندهی شده می‌توان از مصائب مدیریت و یا کنترل پروژه برآمد و در نهایت پروژه در کمال دقت و با موفقیت اجرا شود. در مسیر برنامه ریزی و کنترل پروژه نرم‌افزارهای مدیریت پروژه به خوبی در فائق آمدن به مشکلات برنامه‎‌ریزی به مدیران و اعضای تیم کمک می‌کنند. Microsoft Project با قابلیت‌های منحصر به فرد خود به دقت بالا و کاربری آسان در انجام پروژه کمک می‌کند و باعث می‌شود زمان‌بندی‌ها به درستی انجام شوند. ایراداتی که در زمانبندی طبق تقویم شمسی در نرم‌افزار مدیریت پروژه‌ی مایکروسافت وجود دارد با تقویم شمسی پرنیان قابل رفع است و در این نرم‌افزار می‌توان طر‌ح‌ریزی‌ها را طبق تقویم خورشیدی انجام داد و مدیریت پروژه را ملموس‌تر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی